توانمندی امداد خودرو رسیدگی به تمام درخواست‌های امدادی

عصر خودرو : ناوگان گسترده و توانمند شرکت امداد خودرو ایران در همه نقاط کشور این توانایی را دارند که به تمام درخواست‌های امدادی پاسخگو باشند. نمونه بارز آن طرح امداد نوروزی است که یکی از مصادیق بارز کیفیت خدمات امداد خودروی ایران به شمار می‌رود.

Wednesday 19 August 2015 - 09:55:00

توانمندی امداد خودرو رسیدگی به تمام درخواست‌های امدادی

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صمت، درواقع در طرح امداد نوروزی امسال، 6 شاخص زمان انتظار، زمان امدادرسانی و رفع اشکال، میزان رفع ایرادهای خودرو در محل، رضایت مشتریان از خدمات امدادی، بازرسی‌های نامحسوس و کاهش تعداد امدادهای بالاتر از 60دقیقه در دستورکار قرار گرفت بود که نتایج ارزیابی‌ها نشان داد در تمام این شاخص‌ها به اهداف مورد نظر دست پیدا کرده‌ایم. این شاخص‌ها براساس تاکیدهای مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و در زمینه افزایش میزان رضایت مشتریان تعیین شده است.

مدت زمان انتظار یعنی مدت زمانی که مشتری با مرکز «096440» تماس می‌گیرد تا وقتی که اکیپ امدادی به محل مورد نظر می‌رسد در استانداردهای جهانی حدود 40 دقیقه است، درحالی که این زمان در اجرای طرح امداد نوروزی 94 به حدود 22دقیقه رسید. از زمانی که تماس امدادی با شرکت امدادخودرو ایران گرفته شده تا زمانی که ایراد خودرو رفع می‌شود نیز به‌صورت میانگین 45دقیقه بوده که این عدد نیز در مقایسه با استانداردهای بین‌المللی بسیار مطلوب است.

درواقع اگر بخواهیم به جزییات بیشتری از ارائه خدمات امدادی اشاره کنیم باید ارائه این خدمات به مسافران نوروزی را مورد بررسی قرار دهیم که به 2 شیوه انجام شده که اولویت نخست رفع ایراد در محل و ادامه سفر است اما در صورتی که ایراد خودرو اساسی باشد، خودرو به نمایندگی حمل و تعمیر می‌شود. در طرح امداد نوروزی سال 94 حدود 95 درصد از ایرادهای خودرو در محل رفع و در سایر موارد خودرو به نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو حمل شده است. براساس نظرسنجی‌های انجام شده، میزان رضایت مشتریان از طرح امداد نوروزی امسال بیش از 86درصد بوده است. در طرح امسال، تعدادی از بازرسان شرکت به صورت نامحسوس و در قالب امدادخواه به ارزیابی شاخص‌های مورد نظر پرداختند که گزارش‌های ارسال شده از سوی این بازرسان نیز رضایت 90درصدی را نشان می‌دهد.

ارائه خدمات امدادی امسال در مدت زمان بالای 60دقیقه به کمترین تعداد ممکن رسیده و تنها 0/005درصد از خدمات ارائه شده را شامل می‌شود. در این طرح، حدود 2130 اکیپ امدادی از 26اسفندماه تا 15 فروردین در تمامی نقاط کشور مستقر و برای ارائه خدمات امدادی به همه هموطنان در آمادگی کامل بودند. همچنین بیش از 250نفر از کارکنان شرکت امداد خودروی ایران در مرکز تماس «096440» به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی تماس‌های امدادی هموطنان بودند.

برچسب ها

امدادخودرو
مطالب مرتبط بیشتر
به تماس‌های امداد خودرو به منازل اعتماد نکنید جزئیات امداد مدیران خودرو در اربعین 97 اعلام شد رانندگان در راه مانده فقط با امدادخودروهای رسمی تماس بگیرند خدمت رسانی 1400 مرکز خدمات رسانی ایران خودرو به زائران اربعین مسافر گرفتار در برف جاده سبزوار امداد رسانی شدند هشدار مدیرعامل امدادخودروسایپا نسبت به حضور گسترده امدادخودروهای متفرقه آمادگی کامل شبکه نمایندگی های سایپا در ارائه خدمات امدادی به مسافران آغاز طرح امداد و حمل رایگان خودرو در جاده‌ها لزوم دیدگاه توسعه کسب و کار در حوزه امداد رسانی آماده‌باش 250امدادگر در جاده‌های اردبیل ترفند سودجویانه با نام کارت هوشمند اشتراک امداد خودرو فعالیت 170 دستگاه خودرو «امداد فنی» در جاده‌های لرستان آغاز به‌کار تیم‌های تعمیراتی با هدف پشتیبانی و آماده‌سازی خودروها و تجهیزات امدادی کشور افزایش 25درصدی امدادرسانی ایران خودرو در شرایط جوی اخیر امداد رسانی به 20خودروی گرفتار در بخش کهک قم امدادرسانی به 1500 خودرو در محورهای مواصلاتی قم آمادگی کامل ناوگان امدادی سایپا در محورهای برفگیر و جاده های صعب العبور آماده‌باش امداد خودروها در مناطق برفی + شماره تماس رشد قارچ گونه امداد خودروها به دلیل سودآوری و نبود نظارت 2500 گشت راهداری در کشور فعال شده است امکان جست‌وجوی پلاک خودروی امداد فنی مجاز از طریق تلفن همراه خدمات امدادی به مسافران نوروزی در اردبیل ادامه دارد مردم از خودروهای امدادی متفرقه و غیرمجاز استفاده نکنند حوادث 24 ساعت گذشته قم 3 مجروح برجای گذاشت خدمات رسانی امداد خودرو سایپا به زائران سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) 905 ماموریت امداد خودرو در نوروز در استان قزوین انجام شد امدادرسانی هلال‌احمر مازندران به 1480 مسافر نوروزی کاهش زمان ارایه خدمات امدادی به مسافران نوروزی آمادگی امداد خودرو ایران برای ارائه خدمات در تعطیلات عید فطر شناسایی مشاغل جدید و دانش بنیان نمودن صنعت امداد خودرو
Back to top