ایران و اتریش تفاهم نامه خودرویی امضا کردند

عصر خودرو- در نشست امروز (پنجشنبه) میان شرکتهای بخش خصوصی ایران و اتریش، تفاهم نامه همکاری به ارزش بیش از 2 میلیارد دلار در اتاق بازرگانی اتریش به امضا رسید.

Thursday 31 March 2016 - 19:36:00

ایران و اتریش تفاهم نامه خودرویی امضا کردند

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، این تفاهم نامه ها شامل 8 سند در زمینه خودرو، فولاد، دارویی و بخش های مهندسی است که با حضور «محسن جلال پور» رییس اتاق بازرگانی ایران و «کریستف لایتل» رئیس اتاق بازرگانی اتریش به امضا رسید.
محسن جلالپور رییس اتاق بازرگانی ایران در ابتدای این مراسم و در جمع بازرگانان ایرانی و اتریشی گفت: اتریش در زمان جنگ عراق از تحریم ها حمایت نکرد و در تحریم های اخیر نیز کمترین سهم را داشت.
وی افزود: جایگاه سیاسی اتریش و رابطه اش با ایران می تواند به میلیاردها یورو قرارداد بدل شود.
رییس اتاق بازرگانی ایران همچنین اعلام کرد که ایران خواستار افزایش همکاری ها با طرف اتریشی است و در همین رابطه قرارداد بیمه تضمین صادرات بین بانک های ایران و اتریش نیز به امضا هر دو طرف خواهد رسید.

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

ایران و اتریشتفاهم نامه همکاری
مطالب مرتبط بیشتر
تفاهم نامه همکاری ایران خودرو و مراکز دانش بنیان انعقاد تفاهم نامه حمل و نقل جاده‌ای بین ایران و عراق امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای بین ایران و آذربایجان تفاهمنامه ای با ژاپن برای بهبود کیفیت بنزین پالایشگاه تهران امضا شد طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری در تهران است سایپا و بانک مهر اقتصاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند ایجاد 5000 شغل در حوزه تاکسیرانی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد همکاری مناطق ویژه با اتریش برای قطعه‌سازی خودرو توافق بانک ملت و گروه صنعتی ماموت برای تقویت سطح همکاری ها همکاری مشترک ایران و اتریش در توسعه فناوری قطعه سازی خودرو تربیت نیروهای متخصص با بهره‌گیری از تجربیات مشترک قرارداد همکاری با مؤسسه فناوری اتریش نقطه عطفی در توسعه صنعت قطعه سازی است ولوو، اتولیو و انویدیا همکار شدند امضای قرارداد طراحی و تولید پلت‌فرم خودرو نظر نهایی خود را درباره قرار داد PSA اعلام می کنیم تلاش برای معرفی برند ایران خودرو در ارمنستان چرا مدیران ایران‌خودرو و سایپا در مراسم عقد تفاهم‌نامه رنو حاضر نبودند؟ همکاری خودرویی با ایران توافق برد- برد است افزایش همکاری شرکت‌های آلمانی با قطعه‌سازان ایرانی امضای تفاهم‌نامه خودرویی بین ایران و الجزایر
Back to top