ایونفلو 56 هزار صندلی کودک در خودرو را فراخواند

عصر خودرو- شرکت معروف "ایون‌فلو" سازنده لوازم حمل و نقل کودک اعلام کرد که 56 هزار و 247 صندلی کودک در خودرو را به دلیل نقص طراحی فرامی‌خواند.

Sunday 28 February 2016 - 15:46:00

ایونفلو 56 هزار صندلی کودک در خودرو را فراخواند

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از اتوبلاگ،‌ این صندلی‌های معیوب در روزهای بین 18 دسامبر 2014 تا 29 ژانویه 2016 تولید شده اند.

مشکل این صندلیها اینست که دکمه تنظیم در جلو این صندلی که اجازه می‌دهد کمربند صندلی آزاد شود در دسترس کودک قرار دارد. اگر کودک این دکمه را فشار دهد ممکن است کمربند در صورت وقوع تصادف جان کودک را حفظ نکند.

این مشکل تنها زمانی است که از کمربند جلو صندلی استفاده شود و از کمربند ایمنی صندلی خودرو برای نگه داشتن کودک استفاده نشود.

گزارشی از وقوع تلفات به دلیل این نقص منتشر نشده است. ایونفلو دکمه تنظیم صندلی را بازطراحی کرده و به مالکان تحویل خواهد داد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

صندلی کودک
مطالب مرتبط بیشتر
اجباری شدن استفاده از صندلی کودک در خودروها الزام داشتن صندلی کودک در خودروهای سواری و کلاه ایمنی برای تمامی سرنشینان موتور استفاده از صندلی کودک در خودروها اجباری می‌شود پیشنهاد پلیس راهور برای افزایش 6 عددی کیسه هوا در خودروها روزانه 2 کودک قربانی تصادفات رانندگی می‌شود 8درصد جان باختگان تصادفات کودکان هستند استانداردهای استفاده از صندلی‌ کودک در خودرو اما و اگرهای استفاده از "صندلی کودک در خودرو" لایحه الزام صندلی کودک در خودرو به مجلس رفت لایحه الزام استفاده از صندلی کودک در خودرو در انتظار تصویب مجلس الزام استفاده از صندلی کودک در خودروهای حامل کودکان خطرات صندلی جلوی خودرو برای کودکان پیامد بی احتیاطی بزرگترها به خطر افتادن جان کودکان است ضرورت استفاده از صندلی و قفل کودک به هنگام رانندگی با صندلی ماشین کودک، جان کودک خود را حفظ کنید بررسی سیستم Rear Seat Reminder موسوم به هشدار صندلی عقب مرگ کودکان در صندلی جلوی خودرو پیشگیری از مرگ و میرکودکان انواع صندلی خودرو کودک چند؟ +جدول انواع صندلی خودرو کودک چند؟ +جدول راهنمای خرید صندلی ماشین کودک صندلی لرزان کودکان در وسایل حمل و نقل
Back to top