اتومبیل دکتر مصدق به باغ موزه قصر می‌آید

عصر خودرو- نمایشگاه اتومبیل و موتورسیکلت های کلاسیک دهه‌های 30 و 40 میلادی همراه با اتومبیل رجال سیاسی تاریخ معاصر به باغ موزه قصر می‌آیند.

Wednesday 03 February 2016 - 11:40:00

اتومبیل دکتر مصدق به باغ موزه قصر می‌آید

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از نسیم آنلاین، حسین هوشیار مدیر باغ موزه قصر اعلام کرد: باغ موزه قصر به منظور ارتقای جایگاه موزه ای خود و گنجینه بخشی این مجموعه تاریخی، با مشارکت بخش خصوصی پس از چند ماه کار کارشناسی اقدام به راه اندازی موزه اتومبیلهای قدیمی و کلاسیک خواهد نمود و این موزه با رونمایی از اتومبیل‌های کلاسیک دهه 30 و 40 میلادی روز دوشنبه 26 بهمن ماه در باغ موزه قصر افتتاح می‌شود.

وی با بیان این خبر افزود: در این موزه به طور متناوب بیش از 20 خودرو و موتور سیکلت کلاسیک مربوط به دهه‌های 30 و 40 میلادی که بسیاری از آنها در جریان وقایع تاریخ معاصر مورد استفاده قرار گرفته اند، رونمایی خواهد شد. ضمن آن که گردآوری این تعداد خودرو و موتور سیکلت قدیمی در یک موزه و در یک مجموعه تاریخی در نوع خود منحصر به فرد بوده و بازدید از آن نیز برای عموم مردم رایگان می‌باشد.

مدیر باغ موزه قصر ضمن اشاره به شناسنامه دار بودن تعدادی از این خودروها افزود: بخشی از این خودروها دارای شناسنامه بوده و مربوط به رجال سیاسی سالهای میانی قرن 13 شمسی نظیر دکتر مصدق است. ضمن آن که تعدادی از این خودروها نیز از زمان جنگ جهانی دوم، دست نخورده باقی مانده و قرار است در موزه اتومبیل قصر برای اولین بار و بعد از گذشت 75 سال از تولید، روشن شوند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

نمایشگاه اتومبیل و موتورسیکلت های کلاسیک
مطالب مرتبط بیشتر
نمایشگاه خودروهای کلاسیک در باقر شهر تهران اولین نمایشگاه خودروهای کلاسیک ارومیه نمایشگاه خودروهای،تاریخی،کلاسیک و دست ساز در یزد نمایشگاه خودروهای کلاسیک در کاخ موزه رامسر افتتاح شد نمایشگاه خودروهای کلاسیک در شهرکرد برگزار می شود نمایشگاه خودروهای کلاسیک پاریس +تصاویر آغاز نمایشگاه خودروهای کلاسیک و آفرود و موتورسیکلت‌های کلاسیک از 10 بهمن نمایشگاه تخصصی موتورسیکلت و خودروهای کلاسیک در شهرکرد گشایش یافت روزگار قدیم برندهای مطرح خودرو در نمایشگاه کلاسیک 2017+ عکس نمایشگاه خودروهای کلاسیک، آفرود و اسپرت در سنندج برگزار شد دومین نمایشگاه تخصصی خودروهای کلاسیک در اصفهان نمایشگاه خودروهای کلاسیک در آلمان‎ اصفهان میزبان نمایشگاه خودروهای کلاسیک و مسابقه‌ای برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک پاریس برگزاری نخستین نمایشگاه خودروهای کلاسیک اصفهان از 5 آبان نمایشگاه خودرو های لوکس و قدیمی در آرامگاه فردوسی برگزار شد بام تهران میزبان خودروهای کلکسیونی نمایش 500 خودرو کلاسیک در پیست آزادی نمایشگاه خودروهای کلاسیک برگزاری نمایشگاه خودروهای تاریخی
Back to top