در محل نمایشگاه‌های استان اصفهان ؛

اصفهان میزبان نمایشگاه خودروهای کلاسیک و مسابقه‌ای

عصر خودرو- نمایشگاه تخصصی خودرو و موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای و نمایشگاه تخصصی خودروهای کلاسیک، به عنوان نخستین نمایشگاه اصفهان در سال 96 در محل نمایشگاه‌های استان اصفهان برگزار می‌شود.

Tuesday 04 April 2017 - 13:41:00

اصفهان میزبان نمایشگاه خودروهای کلاسیک و مسابقه‌ای

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس ، نمایشگاه تخصصی خودرو و موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای و نمایشگاه تخصصی خودروهای کلاسیک، به عنوان نخستین نمایشگاه اصفهان در سال 96 از 20 تا 25 فروردین ماه در محل نمایشگاه‌های استان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با همکاری کمیته خودروهای کلاسیک اصفهان، کمیته خودروهای آفرود، کمیته موتور ریس و کمیته اتومبیل‌های مسابقه‌ای با نظارت هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری اصفهان برگزار می‌شود.

حضور قهرمانان اتومبیلرانی و موتورسواری کشور از جمله ویژگی‌های بارز این نمایشگاه محسوب می‌شود که تا کنون نمایش 110 ماشین و 30 موتورسیکلت در این نمایشگاه قطعی شده است.

مجتبی کریم زاده قهرمان آسیا و قهرمان کشور در رشته موتور کراس، مهرداد صفری قهرمان اتومبیلرانی کشور در کلاس 405، علی شیرزاد قهرمان اتومبیلرانی کشور در کلاس پراید bp، لیلا پیکان پور قهرمان اتومبیلرانی کشور در کلاس پراید استاندارد و قهرمان قهرمانان اتومبیلرانی کشور در سال 95، مهدی صحافی پور قهرمان قهرمانان اتومبیلرانی کشور در سال 94، برشین میر نایب‌قهرمان کشور در کمیته اسلالوم و رسول کیانی مقام سوم مسابقات آفرود کشور از جمله مهمانان برجسته این نمایشگاه هستند.

علاقه‌مندان و متخصصان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 15 تا 22 از تاریخ 20 الی 25 فروردین 96 به محل نمایشگاه‌های استان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

برچسب ها

نمایشگاه اتومبیل و موتورسیکلت های کلاسیک
مطالب مرتبط بیشتر
نمایشگاه خودروهای کلاسیک در باقر شهر تهران اولین نمایشگاه خودروهای کلاسیک ارومیه نمایشگاه خودروهای،تاریخی،کلاسیک و دست ساز در یزد نمایشگاه خودروهای کلاسیک در کاخ موزه رامسر افتتاح شد نمایشگاه خودروهای کلاسیک در شهرکرد برگزار می شود نمایشگاه خودروهای کلاسیک پاریس +تصاویر آغاز نمایشگاه خودروهای کلاسیک و آفرود و موتورسیکلت‌های کلاسیک از 10 بهمن نمایشگاه تخصصی موتورسیکلت و خودروهای کلاسیک در شهرکرد گشایش یافت روزگار قدیم برندهای مطرح خودرو در نمایشگاه کلاسیک 2017+ عکس نمایشگاه خودروهای کلاسیک، آفرود و اسپرت در سنندج برگزار شد دومین نمایشگاه تخصصی خودروهای کلاسیک در اصفهان نمایشگاه خودروهای کلاسیک در آلمان‎ برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک پاریس برگزاری نخستین نمایشگاه خودروهای کلاسیک اصفهان از 5 آبان نمایشگاه خودرو های لوکس و قدیمی در آرامگاه فردوسی برگزار شد بام تهران میزبان خودروهای کلکسیونی نمایش 500 خودرو کلاسیک در پیست آزادی نمایشگاه خودروهای کلاسیک برگزاری نمایشگاه خودروهای تاریخی اتومبیل دکتر مصدق به باغ موزه قصر می‌آید
Back to top