تاکسی گردشگری افتتاح شد

عصر خودرو- "تاکسی گردشگری" در استان یزد با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، افتتاح شد.

Saturday 02 January 2016 - 10:22:00

تاکسی گردشگری افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صبحانه، "مسعود سلطانی فر" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور و هیئت همراه در سفر به استان یزد، طرح "تاکسی گردشگری" را در این استان افتتاح کردند.

"محمدمهدی شرافت" مدیرکل میراث فرهنگی یزد در این خصوص گفت: اکنون 18 تاکسی که با داشتن عبارت YTT روی بدنه ‌شان مشخص می‌شوند و رانندگانی دارند که به زبان انگلیسی مسلط هستند، کار خود را در سطح شهر آغاز کرده‌اند.

وی افزود: این طرح با همکاری میراث فرهنگی و تاکسیرانی به مرحله اجرا در آمد و خدمات گشت شهری، بازدید از اماکن تفریحی و تاریخی و گشت‎‎های درون و برون شهری از برنامه‌های اجرایی این طرح است.

شرافت اظهار کرد: این تاکسی‌ها را بین مراکز گردشگری از جمله هتل‌ها و مراکز توزیع می‌کنیم تا به آن‌ها جایگاه داده و خدمات مطلوبی را به گردشگران خارجی ارائه کنند.

این مقام مسئول، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری را دیگر مکان‎‎‌های استفاده ‌کننده از این تاکسی‎‎‌های گردشگری دانست و افزود: دفاتر می‌توانند در راستای برگزاری تورهای گردشگری خارجی، از این تاکسی‌ها استفاده کنند.

گفتنی است؛ کلاس‎‎های بلد محلی و زبان انگلیسی از جمله دوره‌های آموزشی هستند که برای رانندگان این تاکسی‌ها در نظر گرفته شده است و اولویت اعطای مجوز با راهنمایان گردشگری می‌باشد که به دو زبان مسلط هستند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

تاکسی گردشگری
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top