حمل خودرو با قطار کرج-مشهد رجا

عصر خودرو- به منظور افزایش خدمات‌رسانی به هم‌وطنان گرامی، خدمات حمل خودرو در مسیر کرج- مشهد راه‌اندازی شده است.

Monday 28 December 2015 - 11:52:00

حمل خودرو با قطار کرج-مشهد رجا

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد: این خدمات از اوخر آذر هر 4روز یک بار ارایه می شود و هزینه حمل آن یک میلیون و 390 هزار ریال است  که در صورت استقبال به سرویس های آن اضافه می‌شود.

شرکت حمل و نقل ریلی رجا به عنوان تنها شرکت ارائه دهنده سرویس حمل خودرو با قطار در کشور، علاوه بر مسیرهای یاد شده در 14محور تهران-مشهد، تهران-تبریز، تبریز-مشهد، تهران-شیراز، شیراز-مشهد، تهران-بندرعباس، اصفهان-بندرعباس، بندرعباس-مشهد، تهران-یزد، یزد-مشهد، تهران-زاهدان، تهران-کرمان، کرمان-مشهد و تهران-اهواز نیز به هم‌وطنان گرامی خدمات ارائه می‌کند. هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره ساعات حرکت قطارها، بهای بلیت، روزهای حرکت و ... می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی http://www.raja.ir با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن‌های 1539 و 55651415-021 (از شهرستان‌ها) تماس بگیرند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

حمل خودرو با قطار
Back to top