جنسیس برای رقابت با ب ام و سری 3 و بنز کلاس C آماده می شود

عصر خودرو- هیوندایی اطلاعات ارزشمندی را درباره آنچه باید از برند لوکس جدید این شرکت(جنسیس) انتظار داشته باشیم منتشر کرده است.

Tuesday 24 November 2015 - 23:09:00

جنسیس برای رقابت با ب ام و سری 3 و بنز کلاس C آماده می شود

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از لفتلین نیوز، جنسیس برند جدید لوکس هیوندایی ابتدای سال آینده میلادی در نمایشگاه خودرویی دیترویت با رونمایی از G90 2017 رسما معرفی خواهد شد.

G90 یک سدان سایز کامل است که برای جانشینی هیوندای ایکوس پیر در نظر گرفته شده است. G90  با توجه به اینکه در بالاترین سطح خودروهای هیوندایی قرار می گیرد و با توجه به طراحی شیک با رگه هایی از خودروهای اسپورت روی بیشتر خودروهایی که این شرکت در سالهای آتی معرفی کند تاثیر خواهد داشت.

G90 اولین مدل از شش خودرویی است که هیوندایی قصد دارد تحت برند لوکس جنسیس تا سال 2020 تولید خواهد کرد.

این برند همچنین شامل یک کراس اور بزرگ برای رقابت با کلاس GLE مرسدس-بنز و ب ام و X5، یک کوپه برای جانشینی هیوندای جنسیس کوپه و از همه غیرمنتظره تر یک سدان جدید برای رقابت با سری 3 ب ام و و کلاس C مرسدس بنز است.

تمام اعضای خانواده جدید جنسیس به دنبال ایجاد یک پلتفرم هدفمند و استفاده از موتورهای مختص این برند جدید هستند به این معنی این خودروها صرفا خودروهای معمولی هیوندایی با رینگ بزرگتر، استفاده از کروم بیشتر و اتاق جادارتر نخواهند بود.

دیو زوکوفسکی رئیس هیوندایی در آمریکا میگوید که این شرکت در حال انتخاب آندسته از نمایندگی ها در آمریکا است که فروشنده برند جنسیس خواهند بود. در حال حاضر 411 نمایندگی از 834 نمایندگی هیوندایی در آمریکا مجوز فروش ایکوس را دارند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

هیوندایی
مطالب مرتبط بیشتر
خودروی عنکبوتی هیوندای در نمایشگاه سی‌ای‌اس 2019 استعفای مدیران تحقیق و توسعه هیوندای موتورز هیوندای صفر چند؟ هیوندای صفر چند؟ قیمت جدید هیوندای النترا اعلام شد افزایش قیمت چند خودروی وارداتی هیوندای در حال تسریع برنامه جداسازی برند جنسیس هیوندای برنامه ای برای خرید شرکت های خودروسازی دیگر ندارد پیش بینی 98 هزار و 400 میلیارد ریال از واردات خودرو نسل دوم هیوندای ولوستر رخ نشان داد+تصاویر کره‌ای‌ها سرگرم ساخت شاسی بلند برقی کانسپت هیوندای FE، یک فعال محیط زیست تمام عیار هیوندای، تحت تاثیر ترامپ 4 رمز کلیدی خودروسازی هیوندای بلندقامتـــانِ کفِ بازار! درخشش توسان نسخه "نایت"+تصاویر هیوندای I30 N 2018 رخ نشان داد+تصاویر سانتاکروز 2019 هیوندایی (+عکس) کارکنان هیوندای به اعتصاب می‌روند جنسیس G80 و G80 اسپرت رسما رونمایی شدند هیوندای از I30 سری N رونمایی کرد هدیه زنگنه به مدیران هیوندای جنسیس جی90 در 3 فریم هیوندای 10 میلیون خودرو در آمریکا فروخت فراخوان هیوندایی برای احتمال آتش‌گرفتن موتور افت فروش هیوندایی در چین شتاب زیر 5 ثانیه با ولوستر موتور وسط هیوندای! سفیر جدید کره ای! رشد فروش هیوندای در آمریکا
Back to top