هیوندای 10 میلیون خودرو در آمریکا فروخت

عصر خودرو- هیوندای فروش 10 میلیون خودرو در بازار آمریکا را جشن گرفت.

Friday 30 October 2015 - 23:40:00

هیوندای 10 میلیون خودرو در آمریکا فروخت

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو » به نقل از لفتلین نیوز، رسیدن به این نقطه پس از 30 سال حضور این شرکت کره ای در بازار آمریکا محقق شده است.

دریک حاتمی نایب رئیس بخش فروش هیوندای موتور در آمریکا گفت: آمریکا تقریبا سه دهه یک بازار کلیدی هدف برای هیوندای بوده و این دستاورد تاریخی پس از چند سال رشد سرعت یافته و عرضه استراتژیک محصولات در این بازار محقق شده است.

هیوندای اولین بار در سال 1986 با خودروی کوچک اکسل وارد بازار آمریکا شد. به رغم عدم آگاهی مردم از این برند هیوندای موفق شد در اولین سال حضور در آمریکا 168 هزار و 882 دستگاه اکسل را در آمریکا به فروش برساند و این شرکت هنوز نتوانسته این رکورد سالانه را بشکند.

اگرچه اکسل باعث تثبیت موقعیت هیوندای در بازار آمریکا شد اما سوناتا به طور کلی پر فروش ترین خودرو هیوندای در آمریکا بوده و از 10 میلیون خودرو خودرو فروخته شده دو میلیون و 498 هزار و 203 دستگاه یا 24.98 درصد سوناتا بوده است.

النترا با اختلاف کمی یعنی دو میلیون و 484 هزار و 788 دستگاه(24.85 درصد) پس از سوناتا دومین خودرو پرفروش هیوندای در آمریکا بوده و پس از آن سانتافه با فروش یک میلیون و 244 هزار و 934 دستگاه در رده سوم قرار دارد.

اکسل با فروش یک میلیون و 146 هزار و 962 دستگاه در جایگاه چهارم و اکسنت با فروش یک میلیون و 103 هزار و 337 دستگاه در رده پنجم قرار دارند.
برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

هیوندایی
مطالب مرتبط بیشتر
خودروی عنکبوتی هیوندای در نمایشگاه سی‌ای‌اس 2019 استعفای مدیران تحقیق و توسعه هیوندای موتورز هیوندای صفر چند؟ هیوندای صفر چند؟ قیمت جدید هیوندای النترا اعلام شد افزایش قیمت چند خودروی وارداتی هیوندای در حال تسریع برنامه جداسازی برند جنسیس هیوندای برنامه ای برای خرید شرکت های خودروسازی دیگر ندارد پیش بینی 98 هزار و 400 میلیارد ریال از واردات خودرو نسل دوم هیوندای ولوستر رخ نشان داد+تصاویر کره‌ای‌ها سرگرم ساخت شاسی بلند برقی کانسپت هیوندای FE، یک فعال محیط زیست تمام عیار هیوندای، تحت تاثیر ترامپ 4 رمز کلیدی خودروسازی هیوندای بلندقامتـــانِ کفِ بازار! درخشش توسان نسخه "نایت"+تصاویر هیوندای I30 N 2018 رخ نشان داد+تصاویر سانتاکروز 2019 هیوندایی (+عکس) کارکنان هیوندای به اعتصاب می‌روند جنسیس G80 و G80 اسپرت رسما رونمایی شدند هیوندای از I30 سری N رونمایی کرد هدیه زنگنه به مدیران هیوندای جنسیس جی90 در 3 فریم جنسیس برای رقابت با ب ام و سری 3 و بنز کلاس C آماده می شود فراخوان هیوندایی برای احتمال آتش‌گرفتن موتور افت فروش هیوندایی در چین شتاب زیر 5 ثانیه با ولوستر موتور وسط هیوندای! سفیر جدید کره ای! رشد فروش هیوندای در آمریکا
Back to top