مدیر فنی هیئت اتومبیلرانی استان قزوین:

هیئت اتومبیلرانی قزوین به امدادرسانی درحوادث غیرمترقبه کمک می‌کند

عصر خودرو: مدیر فنی هیئت اتومبیلرانی استان قزوین گفت: اتومبیلرانان استان با برگزاری مانور خودروهای دو دیفرانسیل و آفرود آمادگی خود برای حضور در حوادث غیرمترقبه را به نمایش گذاشتند.

Friday 13 November 2015 - 14:45:00

هیئت اتومبیلرانی قزوین به امدادرسانی درحوادث غیرمترقبه کمک می‌کند

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، اعضای هیئت اتومبیلرانی استان قزوین ظهر جمعه با حضور در مانور آمادگی برای کمک در حوادث طبیعی و غیر مترقبه در خیابانهای شهر قزوین رژه رفتند و آمادگی خود را برای امدادرسانی در مدیریت بحران اعلام کردند.

محمدرضا هدایتی در حاشیه برگزاری این مانور اظهارداشت: استان قزوین مانند بسیاری از مناطق کشور در معرض حوادث غیر مترقبه قرار دارد که در صورت بروز این حوادث داشتن آمادگی لازم و کمک رسانی از سوی همه مردم ضروری است.

وی افزود: هیئت اتومبیلرانی استان با داشتن جایگاه بسیار خوب در کشور رانندگان حرفه ای و توانمندی دارد که با داشتن خودروهای دو دیفرانسیل می توانند در حوادث کمک مسئولان باشند.

هدایتی تصریح کرد: در این مانور و رزمایش 50 دستگاه خودروی دو دیفرانسیل و آفرود که قیمت برخی خودروهای آن 200 میلیون تومان است حضور دارند که پس از طی خیابانهای شهر در مسیر کمربندی تا بوستان باراجین وضعیت آمادگی این رانندگان نمایش داده می شود.

وی اضافه کرد: رانندگان ما قادرند در مناطق صعب العبور حضور یافته و در صورت نیاز در ماموریت های امدادی هم مشارکت کنند که این کار خداپسندانه برای ما نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

هدایتی گفت: ورزش اتومبیلرانی می تواند در شرایط خاص و بروز بحران از حالت تفریحی خارج شده و به کاری امدادی هم تبدیل شود که در این صورت ضمن خدمت رسانی و نجات جان مصدومان می توان به کاهش آسیب ها هم کمک کرد.

قزوین قطب آفرود کشور

مدیر فنی هیئت اتومبیلرانی استان قزوین اظهارداشت: رانندگان هیئت با کسب مدالهای رنگارنگ و رتبه های برتر در مسابقات کشوری و بین المللی توانسته اند توان خود را نشان دهند که در آخرین رقابت بین المللی که در قزوین برگزار شد تیم استان به قهرمانی رسید.

وی گفت: مسابقات بین المللی آفرود ماه آینده با حضور پنج کشور خارجی در قزوین برگزار خواهد شد که تاکنون حضور تیمهای کشور ترکیه، ارمنستان، آذربایجان و گرجستان قطعی شده است.

وی افرود: هفته آینده نیز مسابقات رالی کارگران به مناسبت سالروز گرامیداشت سلمان فارسی در قزوین برگزار خواهد شد.

هدایتی یادآورشد: در حال حاضر بیش از 200 نفر در هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین عضو هستند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

مسابقات آفرود
Back to top