سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری (3)

نمایشگاه فرصتی برای عرضه آخرین دستاوردهای صنعتگران داخلی است

عصر خودرو: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری با مشارکت و حمایت نهادهای مختلفی از جمله شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران، شرکت بهره برداری راه آهن تهران و حومه، ستاد مرکزی معاینه فنی خودروها، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار می شود. این نمایشگاه از روز جمعه 8 آبان ماه تا 11 آبان ماه با شرکت تعداد زیادی از غرفه های داخلی و خارجی برگزار می شود.

Friday 30 October 2015 - 15:26:00

نمایشگاه فرصتی برای عرضه آخرین دستاوردهای صنعتگران داخلی است

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، پوریا محمدیان قائم مقام مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور در این نمایشگاه از غرفه های مختلف شرکت کننده بازدید کرد.

محمدیان در حاشیه این مراسم اظهارداشت: نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در حالی برگزار می شود که توسعه حمل و نقل شهری پاک و پایدار در دستور کار مدیریت شهری تهران قرار گرفته است.

قائم مقام مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه فرصتی برای معرفی و عرضه آخرین دستاوردهای صنعتگران داخلی است، گفت: در این نمایشگاه صنعتگران توانمندی هایشان را به نمایش گذاشته و مصرف کنندگان نیز با توانمندی های آنها آشنا می شوند تا از فرصت تولید داخل به نحو شایسته استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: صنعتگران باید نیازهای مشتری را سنجیده و خواسته های  آنها را برآورده کنند، چرا که موضوع کیفیت که امروزه بیشتر درخواست مصرف کنندگان است، باید با تولیدات مرغوب صنعتگران داخلی جامعه عمل پوشانده شود.

محمدیان تصریح کرد: از سال گذشاته شعار آسمان آبی - زمین پاک با محوریت خط سفید و مدیریت پسماند به عنوان شعاری محوری در مدیریت شهری مطرح شده و این نمایشگاه که دو حوزه عمده حمل ونقل عمومی و خدمات شهری را در بر می گیرد می تواند زمینه ای برای توجه همزمان به این دو بخش مهم و تبلور و تجلی این شعار مدیریت شهری باشد. 

وی با بیان اینکه هدف مدیریت شهری آن است که تهران روزی به شهری باکمترین دلبستگی به خودروهای شخصی و کمترین وابستگی به سوخت های فسیلی باشد گفت: بدون تردید تحقق این مهم با استفاده از توان و دانش شرکت های دانش بنیان و با حمایت دولت امکان پذیر است. به همین منظور مدیریت شهری نیز گام های اولیه را با ورود اتوبوس های برقی، تاکسی های هیریدی و ورود موتورسیکلت های برقی آغاز کرده است.

برچسب ها

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری
مطالب مرتبط بیشتر
افزایش سرعت سرویس‌دهی به اتوبوس‌های BRT با همکاری شهرداری قدرت‌نمایی محصولات هلیکو در داخل و خارج کشور عرضه سری CF و LF محصولات DAF به‌زودی در ایران گزارش تصویری از دومین روز نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری کیفیت محصولات هپکو هم‌سطح برترین‌های جهان است ثبت‌نام طرح جایگزینی خودروهای فرسوده با 70 درصد تسهیلات باتری‌های جدید لیتیوم صبا باتری درنمایشگاه حمل‌ونقل تهران آکتروس سال آینده به بازار می آید اتوبوس‌های ماز از سال آینده وارد بازار کشور می‌شوند بهارروب با محصولات جدید به نمایشگاه حمل‌و‌نقل آمد گشت و گذار تصویری در اولین روز از نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری عرضه پرفروش‌ترین خودرو‌های الکتریکی ایران با برند آریا آماده عرضه موتور‌های بنز به همه خودروسازان تجاری کشور هستیم داتیس فرادیزل آریا، حامی تمامی خودروهای DAF در ایران پس از موفقیت دلیکا؛ ون های جدید اسنا در راهند سیزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری آغاز به کار کرد حضور گسترده شرکت‌های بین‌المللی در نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری
Back to top