نمایشگاه خودرو توکیو2015 (9)

نسل آتی سوبارو ایمپرزا را ببینید

عصر خودرو: شرکت خودروسازی ژاپنی سوبارو با یک خودرو کانسپت در شرف تولید بنام ایمپرزا در نمایشگاه توکیو حضور پیدا کرد.

Wednesday 28 October 2015 - 19:59:00

نسل آتی سوبارو ایمپرزا را ببینیدنسل آتی سوبارو ایمپرزا را ببینیدنسل آتی سوبارو ایمپرزا را ببینیدنسل آتی سوبارو ایمپرزا را ببینیدنسل آتی سوبارو ایمپرزا را ببینیدنسل آتی سوبارو ایمپرزا را ببینیدنسل آتی سوبارو ایمپرزا را ببینیدنسل آتی سوبارو ایمپرزا را ببینید

به گزارش عصرخودرو به نقل از لفتلین نیوز، همانطور که از نام این خودرو پیداست ایمپرزا پنج درب یک پیش نمایش دقیق از نسل آتی ایمپرزا است که احتمالا برای سال 2017 عرضه خواهد شد.
این خودرو به مدد چراغهای جلو تیز، جلو پنجره زاویه دار و خطوط برجسته تر پنجره، کناره های شکیل تر و لامپهای ال ای دی C شکل در چراغ عقب نسبت به ایمپرزایی که هم اکنون در فروشگاههای سوبارو به فروش می رود، ظاهر تراشیده تری دارد.

نسبت های کلی این مفهومی به نسل سوم این خودرو که در سال 2011 عرضه شد بیشتر نزدیک هستند تا مدل کنونی. این خودرو حدود 10 سانتی متر عریض تر از ایمپرزا 2016 است.
شرکت سوبارو به شکل عجیبی جزئیات فنی و تصاویر داخل این خودرو را منتشر نکرده است.

همچنین هیچ اطلاعاتی از عرضه رسمی این خودرو در دسترس نیست، انتظار می رود نسخه تولید انبوه نسل بعدی ایمپرزا سال آینده روانه بازار شود.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

برچسب ها

نمایشگاه خودرو توکیو 2015
Back to top