نمایشگاه خودرو توکیو 2015 (8)

تویوتا یک زرد قناری رو کرد

عصر خودرو: تویوتا در نمایشگاه خودرویی توکیو از یک کانسپت زرد قناری بنام S-FR رونمایی کرد.

Wednesday 28 October 2015 - 19:48:00

تویوتا یک زرد قناری رو کردتویوتا یک زرد قناری رو کردتویوتا یک زرد قناری رو کردتویوتا یک زرد قناری رو کردتویوتا یک زرد قناری رو کردتویوتا یک زرد قناری رو کردتویوتا یک زرد قناری رو کرد

به گزارش عصرخودرو به نقل از لفتلین نیوز، این مفهومی خوش رخ چهار متر طول، 1.67 متر عرض و تنها 1.29 متر ارتفاع دارد؛ ابعادی که آن را حدود یک سایز کوچکتر از  Scion FR-S می کند.
این خودرو نیم رخی اسپورت دارد و در آن مایه هایی از طراحی کلاسیک که از مدل اسپورت 800 سال 1965(اولین خودرو اسپورت تویوتا) الهام گرفته شده دیده می شود.

داخل این خودرو بسیار ساده و پایه ای است و اجزای داخلی به شکل بدسلیقه ای طراحی شده اند. کنسول وسط خودرو فقط به اجزای ضروری خلاصه می شود و تمام اطلاعات خودرو در یک قطع  دیجیتالی جمع شده است. نکته جالب توجه اینجاست که S-FR هیچگونه نمایشگر لمسی یا سیستم سرگرمی ندارد.

جزئیات فنی کامل این خودرو هنوز منتشر نشده البته شایعات حاکی از اینست که این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری با توان 128 اسب بخار بهره می برد. آنچه که به طور قطع درباره این خودرو میتوان گفت اینست که در تازه ترین کانسپت بزرگترین خودروساز جهان از یک موتور چهار سیلندر و گیربکس دستی شش سرعته استفاده شده است. تویوتا اعلام کرده که این خودرو کوپه بسیار سبک و چالاک است.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

برچسب ها

نمایشگاه خودرو توکیو 2015
Back to top