افزایش فروش خودرو در هند

عصر خودرو: فروش خودروهای سواری داخلی در هند در ماه مه با رشد 7/ 7 درصدی روبه‌رو شد و به بیش از 160 هزار دستگاه رسید.

Thursday 11 June 2015 - 10:16:00

افزایش فروش خودرو در هند

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از اکونومیک‌تایمز، رشد ملایم فروش خودروهای سواری ادامه یافت و فروش این خودروها نسبت به ماه مه سال گذشته با افزایش 5 درصدی رو به رو شد. در ماه مه 2014، 207 هزار و 953 دستگاه خودرو فروخته شد.

اما فروش موتورسیکلت در ماه مه 3 درصد کاهش یافت و به 953 هزار و 322 دستگاه رسید. در این ماه فروش خودروهای تجاری 4 درصد رشد کرد و فروش خودروهای تجاری متوسط و سنگین با افزایش 24 درصدی روبه‌رو شد و به 20 هزار و 615 دستگاه رسید.

برچسب ها

بازار خودرو هند
مطالب مرتبط بیشتر
ام جی ZS الکتریکی فیس لیفت؛ زیباروی چینی در تایلند و هند! +عکس چهارمین بازار بزرگ خودروی جهان صعود کرد ورود اولین خودروی الکتریکی سواری بی‌وای‌دی به هند ورود سوزوکی به اعماق بازار خودروهای الکتریکی شرط بندی تویوتا روی محصولات هیبریدی در بازار هندوستان چند درصد خودروهای هند الکتریکی است؟ افزایش فروش خودرو در هند خودروی بسیار ارزان ژاپنی ویژه بازار هند! +عکس مالیات سنگین هندی‌ها برای واردات خودرو بازار خودرو هند تحت تاثیر کمبود نیمه‌هادی‌ها تولید محصول جدید اشکودا در هند تولید کننده موبایل برای هند خودروی برقی می سازد ماهیندرا روکسور 18 هزار دلاری با طراحی 1940 میلادی! +عکس ماهیندرا XUV700؛ شاسی بلند هندی با برچسب قیمت اقتصادی و مجموعه ای از آخرین امکانات روز +عکس جگوار جدید در راه هند آلکازار 2021؛ شاسی بلند جدید هیوندای ویژه بازارهای اقتصادی معرفی شد +عکس خودروسازان چینی در راه هند تخفیف فولکس به هندی‌ها رنو کیگر 2021؛ کراس اوور کوچک و اقتصادی فرانسوی برای بازار هند +عکس عرضه لندرور هیبریدی در هند آئودی A4 فیس‌لیفت در هند عرضه می‌شود افزایش قیمت محصولات آئودی در هند عرضه جگوار برقی در هند افزایش قیمت محصولات بی‌ام‌و برترین سازنده خودروهای برقی جهان به زودی وارد بازار هند می‌شود ام‌جی گلاستر به زودی عرضه می شود بی ام و های الکتریکی در راهند رشد فروش هیوندایی در هند کاهش 40 درصدی فروش خودرو در هند فروش بی‌ام‌و در هند 12 درصد کاهش یافت حذف فولکس آمئو از بازار هند خروج دو مدل تویوتا از هند بحران در بازار خودرو خط تولید بزرگترین خودروساز هند را تعطیل کرد وضعیت قرمز شرکت های خودروسازی در هند وضعیت قرمز صنعت خودرو در هند کاهش چشمگیر فروش خودرو در هند جریمه چند میلیاردی فولکس واگن در هند! سرمایه‌گذاری اشکودا در هند مرگ 6 تن در تصادف جاده ای در هند شکار مامور مخفی سایپا در هندوستان برنامه پژو برای بازار هند خودروهای دولتی هند برقی می‌شوند رونمایی از یک نسخه ارتقا یافته رنو کوئید+تصاویر هند خودروهای خودران را ممنوع کرد هند چهارمین خریدار بزرگ خودرو دنیا ولوو تولید خودرو در هند را امسال شروع می‌کند جنرال موتور فروش خودرو در هند را متوقف می‌کند خودروساز چینی جایگزین جنرال موتورز در هند می شود عرضه 8 مدل جدید هیوندای در هند تویوتا به دنبال بازار هند است رشد 48 درصدی سود ماروتی سوزوکی هند افزایش فروش تویوتای هیبریدی در هند شاسی‌بلند دیزلی فورد در هند فروش خودروهای دیزلی در هند ممنوع شد شاسی‌بلندها پیشرو در بازار هند
Back to top