پنجمین نمایشگاه خودرو تهران (5)

مدیر فروش شرکت Kraft Leader Oil اعلام کرد: نخستین حضور رسمی کرفت اویل در اتواکسپو تهران

عصر خودرو- شرکت روغن‌موتور «کرفت» با طیف کامل و گسترده‌ای از محصولات روانکار موتور، گیربکس، هیدرولیک و موتورسیکلت در سالن U نمایشگاه خودرو تهران حضور دارد.

Saturday 27 January 2024 - 20:30:00

مدیر فروش شرکت Kraft Leader Oil اعلام کرد: نخستین حضور رسمی کرفت اویل در اتواکسپو تهران

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، جواد امانی جوان مدیر فروش و بازاریابی این شرکت ضمن تائید این خبر گفت: محصولات کرفت اویل با بهره‌گیری از استانداردهای به‌روز و تجهیزات مدرن و منطبق بر تکنولوژی اروپایی تولید می‌شود. در اسفندماه سال 1398 (روانکاران نوین اندیش پایدار) RNAP برای تولید محصولات کرفت اویل تجهیز شد و  از سال 1401 محصولات خود را به بازار ایران عرضه کرد.

امانی افزود: شرکت کرفت اویل در ایران طیف گسترده‌ای از محصولات روانکاری اعم از روغن‌موتور بنزینی، روغن‌موتور دیزلی، روغن گیربکس دستی، روغن گیربکس اتوماتیک، روغن هیدرولیک و روغن موتورسیکلت را منطبق بر استانداردهای جهانی تولید و به بازار عرضه می‌کند.
لازم به ذکر است در بخش محصولات دیزلی ،کرفت اولین شرکتی است که روغن‌موتور با گرانروی 5W30  با سطح کیفی CK-4+ را به بازار عرضه کرده است. همچنین این روغن‌موتور دارای تأییدیه استاندارد VDS-5 ولوو است و این استاندارد نیز برای اولین توسط کرفت در کشور ایران اجرایی شده است.
مدیر فروش و بازاریابی شرکت کرفت اویل همچنین با اشاره به این موضوع که سبد محصولات کرفت اویل یکی از کامل‌ترین سبدهای محصولی روانکاری کشور است گفت: در بخش روغن‌های گیربکس خودروهای دیزلی شرکت کرفت اویل با طیف گسترده‌ای از محصولات در بازار حاضرشده و این سبد به‌زودی در استانداردی GL-4 تا GL-5 تکمیل‌تر خواهد شد.
امانی اضافه کرد: این شرکت یکی از معدود تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان روغن موتورسیکلت با استاندارد JASO MA2  و JASO MB در ایران به شمار می‌رود که سبد کاملی از محصولات را برای موتورسیکلت به بازار ارائه می‌کند.
وی افزود: این شرکت که از سال گذشته فعالیت خود را در استان‌های تهران، اصفهان، شیراز، خوزستان، بوشهر تبریز، مشهد و ... آغاز کرده قرار است در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران حضور پررنگی داشته باشد.
شرکت کرفت اویل با رویکرد توسعه همکاری‌‎های خود با شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو همچنین برای توسعه سیاست‌های برندینگ در سالن U نمایشگاه شهر آفتاب از 10 تا 18 بهمن‌ماه از ساعت 10 الی 17 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

برچسب ها

شرکت کرفت اویل
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top