فرداموتورز در نمایشگاه خودرو تبریز: حضوری جذاب در عرصه خودروسازی

عصر خودرو- گروه صنعتی فردا با ارائه محصولات مختلف سواری و تجاری در نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین تبریز از تاریخ 12 الی 15 دی ماه شرکت می کند.

Sunday 31 December 2023 - 22:26:00

فرداموتورز در نمایشگاه خودرو تبریز: حضوری جذاب در عرصه خودروسازی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، گروه صنعتی فردا که با عرضه محصولات مختلف سواری از جمله فردا 511، SX5، T5‌ و محصول لوکس سوبا M4 و عرضه کشنده های تک محور و جفت محور خود با برند فردا دیزل جایگاه خود را در میان خودروسازان خصوصی ثبیت کرده و طی سالیان اخیر حضور مستمر و مداومی در نمایشگاه های خودرویی داشته است، این بار با نمایش خودروهای جدید وارداتی برخوردار از  فناوری‌های پیشرفته و پیشرو حضوری متمایز و پرقدرت را در نمایشگاه خودرو تبریز تجربه خواهد کرد.
این شرکت که با معرفی نسخه هیبریدی خودرو سوبا M4 و عرضه خودرو جیلی آزکارا در سامانه یکپارچه فروش خودرو های وارداتی در ماه های گذشته توجه زیادی را به محصولات خود معطوف ساخته، این بار با عرضه یک خودرو تمام برقی توجه مشتریان و علاقه مندان به خودروهای پیشرفته و جدید در تبریز را به خود معطوف خواهد ساخت.
این روزها که تب و تاب خودروهای برقی در کشور بالا گرفته و خودروسازهای مختلف سعی در نمایش و عرضه خودروهای الکتریکی دارند، فرداموتورز نیز قصد دارد در نمایشگاه خودرو تبریز، خودرو جئومتری C جیلی که یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین خودروهای برقی وارد شده به کشور می باشد و تست های جاده ای آن آغاز شده است را در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار دهد.


این شرکت کامل ترین نسخه جئومتری C را به ایران وارد کرده که دارای سقف شیشه‌ای با پرده برقی، کنترل سرعت تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، دوربین 360 درجه، دستگیره‌های جمع‌شونده برقی، فناوری LED چراغ‌ها، و تریم داخلی چرم و امکانات متنوع بیشتری می‌باشد. در واقع این خودرو پیشرفته‌ترین خودروی برقی فعلی ایران محسوب می‌شود، زیرا با استفاده از فناوری‌های ولوو و جیلی طراحی و بر اساس استانداردهای اروپایی ساخته شده است.
همچنین در این نمایشگاه شاهد به نمایش گذاشتن کشنده تک محور فردا دیزل با قدرت موتور 560 اسب بخار و کشنده جفت محور با قدرت موتور 550 اسب بخار در غرفه گروه صنعتی فردا خواهیم بود.
علاقمندان برای بازدید از محصولات گروه خودروسازی فردا می توانند از 12 الی 15 دی ماه به نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین  اتوشو (تحول خودرو) محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز، سالن امیر کبیر مراجعه کنند.

برچسب ها

فرداموتورز
مطالب مرتبط بیشتر
فروش اقساطی سه محصول فرداموتورز با شرایط جدید+جدول وزیر صمت از سوبا ام4 هیبریدی فردا موتورز رونمایی کرد حضور پرقدرت گروه صنعتی فردا در نمایشگاه خودرو تبریز آغاز فروش اقساطی دو کراس اوور «فرداموتورز» ویژه دی‌ماه + جدول این خودرو با طراحی الگوگرفته از قایق های لوکس به ایران می آید گزارش تصویری چهارگانه فرداموتورز رونمایی از FMC M4 برای اصفهانی ها آیا کراس اوور توربو فرداموتورز ارزش خرید دارد؟ + ویدیو طرح ویژه فروش محصولات فرداموتورز خودرو هفت نفره لوکس فرداموتورز چه زمانی و با چه قیمتی به بازار می آید؟ فرداموتورز با محصولات متنوع در بزرگترین رویداد خودرویی شرق کشور حضور فردا موتورز در دومین رویداد خودرویی سال نخستین سری خودروهای FMC SX5 با مدل 1401 تحویل مشتریان شد تست درایو و خرید با شرایط ویژه محصولات در کارشوهای نوروزی فرداموتورز از FMC T5 رونمایی کرد+گزارش تصویری شرایط فروش اقساطی FMC SX5 تمدید شد فروش ویژه FMC SX5 با تخفیف 47 میلیون تومانی تحویل محصولات فرداموتورز در عاملیت‌های مجاز طرح ویژه فروش پاییز فردا موتورز با اقساط 24 ماهه نمایش FMC T5 در کارخانه فرداموتورز محصولات فردا موتورز را با اقساط بدون کارمزد بخرید نگاهی به FMC T5؛ محصول آینده فردا موتورز
Back to top