50 درصد تسهیلات ویژه در جدیدترین شرایط فروش محصولات FMC

آغاز فروش اقساطی دو کراس اوور «فرداموتورز» ویژه دی‌ماه + جدول

عصر خودرو- شرکت فرداموتورز بخشنامه فروش اقساطی دو کراس اوور FMC SX5 و FMC T5 را منتشر کرد.

Tuesday 20 December 2022 - 13:11:00

آغاز فروش اقساطی دو کراس اوور «فرداموتورز» ویژه دی‌ماه + جدول

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بر اساس این بخشنامه که ویژه دی ماه است، این دو محصول با تسهیلات ویژه و با قیمت جدید عرضه خواهند شد.

متقاضیان  خرید کراس اوور‌ SX5  می توانند این کراس اوور‌ را با قیمت قطعی 989 میلیون تومان در قالب 4 طرح خریداری کنند. پیش پرداخت تمامی طرح های فروش این خودرو 297 میلیون تومان است و دو پرداخت 99 میلیون تومانی در فاصله یک ماه بعد از پیش پرداخت اعلام شده است. سپس در طرح نخست مابقی قیمت به صورت نقد دریافت می شود و در طرح های بعد اقساط 12، 18 و 24 ماهه روی باقی مانده قیمت درنظر گرفته شده است که در طرح اقساط 12ماهه، کارمزد آن صفر درصد و در طرح های دیگر به ترتیب 5 و 10 درصد خواهد بود. موعد تحویل این خودرو 120 روز کاری اعلام شده است.

خودرو FMC SX5 که از سال پیش به بازار عرضه شده، یک کراس اوور‌ میان رده با پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی است.  از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می‌توان به سانروف، فرمان برقی، کروز‌ کنترل، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، دوربین و سنسور عقب، تهویه مطبوع الکتریکی، سنسور نور، سیستم‌ پایش فشار باد تایرها، راهنمای تعویض لاین، آینه های کناری برقی، دی لایت و سیستم کنترل پایداری اشاره کرد.

همچنین متقاضیان خرید کراس اوور‌ توربو T5 می توانند این محصول را با قیمت قطعی 1.249 میلیارد تومان با موعد تحویل 60 روزه به صورت نقدی یا با اقساط 12، 18 و 24 ماهه خریداری کنند. تسهیلات خرید این خودرو 50درصد قیمت کل آن در نظر گرفته شده و شرایط ایده آلی را برای خریداران فراهم می کند.

کراس اوور T5 از پیشرانه 1.5 لیتری توربو میتسوبیشی‌ با حداکثر توان 156 اسب بخار بهره می برد و حداکثر گشتاور آن 230 نیوتون متر است که از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می شود. در کابین T5، نمایشگر عمودی 12 اینچی در میانه کنسول خودرو ، 6 کیسه هوا، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری و کنترل کشش، رادار هشدار برخورد از جلو، تابلوخوان و هشدار خروج از خط از امکانات قابل توجه این کراس اوور‌ است.
هر دو کراس اوور‌ فرداموتورز با گارانتی 5 ساله یا 100 هزار کیلومتر عرضه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی فرداموتورز به آدرس www.fardaco.com مراجعه کنید.

برچسب ها

صنایع خودروسازی فردافردا SX5فرداموتورزخودروسازی فردافردا T5
مطالب مرتبط بیشتر
حرکت پرشتاب خودروسازی بروجرد با حمایت دولت سیزدهم فروش اقساطی سه محصول فرداموتورز با شرایط جدید+جدول شرایط پیش فروش محصولات فردا موتورز ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه وزیر صمت از سوبا ام4 هیبریدی فردا موتورز رونمایی کرد سوبا M4 با رنگ جذاب در کرمان نخستین حضور فردا دیزل با دو کشنده جدید حضور پرقدرت گروه صنعتی فردا در نمایشگاه خودرو تبریز این خودرو با طراحی الگوگرفته از قایق های لوکس به ایران می آید گزارش تصویری چهارگانه فرداموتورز رونمایی از FMC M4 برای اصفهانی ها فرداموتورز در بزرگترین رویداد خودرویی شمال کشور آیا کراس اوور توربو فرداموتورز ارزش خرید دارد؟ + ویدیو طرح ویژه فروش محصولات فرداموتورز خودرو هفت نفره لوکس فرداموتورز چه زمانی و با چه قیمتی به بازار می آید؟ فرداموتورز با محصولات متنوع در بزرگترین رویداد خودرویی شرق کشور تداوم تحویل خودروهای SX5 به مشتریان افتتاح خط تولید خودروسازی فردا در بروجرد جدیدترین شرایط فروش دو کراس اوور فرداموتورز رونمایی از FMC M4 در دومین رویداد خودرویی سال 1401؛ فرداموتورز فول‌آپشن به شیراز رفت حضور فردا موتورز در دومین رویداد خودرویی سال دست پر خانواده "گروه صنعتی فردا" در شهر آفتاب نخستین سری خودروهای FMC SX5 با مدل 1401 تحویل مشتریان شد تست درایو محصولات فردا موتوز تمدید شد تست درایو و خرید با شرایط ویژه محصولات در کارشوهای نوروزی فردا T5؛ ایمنی در کلاس جهانی فرداموتورز از FMC T5 رونمایی کرد+گزارش تصویری شرایط فروش اقساطی FMC SX5 تمدید شد قلب مشترک FMC SX5 و میتسوبیشی لنسر گزینه‌ای متفاوت از سدان‌های تولید داخل در بازار فروش ویژه FMC SX5 با تخفیف 47 میلیون تومانی گروه صنعتی فردا استخدام می‌کند تحویل محصولات فرداموتورز در عاملیت‌های مجاز طرح فروش زمستانه فردا موتورز با اقساط متنوع آغاز شد طرح ویژه فروش پاییز فردا موتورز با اقساط 24 ماهه نمایش FMC T5 در کارخانه فرداموتورز کدام یک از تازه‌واردهای بازار خودرو ایران ارزش خرید بالاتری دارند؟ خودرو جدید فردا موتورز به کارخانه رسید فردا موتورز مشخصات FMC T5‌ را اعلام کرد محصولات فردا موتورز را با اقساط بدون کارمزد بخرید نگاهی به FMC T5؛ محصول آینده فردا موتورز آغاز طرح فروش شهریور ماه فردا موتورز جدیدترین شرایط فروش 2 محصول خودروسازی فردا اعلام شد سدان اتوماتیک جدید بازار ایران روی خط تولید رفت تعدد شرکت‌های خودروسازی قدرت انتخاب مردم را افزایش می‌دهد گیربکس اتوماتیک دوکلاچه به زبان ساده «فردا 511» را بشناسید گزارش تصویری از نخستین سدان فرداموتورز+کاتالوگ آغاز فروش جدیدترین سدان بازار ایران+جدول فوری - نخستین سدان «فردا موتورز» اول خرداد رونمایی می شود نمایش خودرو و تست درایو فردا SX5 در شمال کشور اولین محموله خودرو فردا SX5 در آستانه عرضه به بازار بررسی قوای موتور و گیربکس فردا SX5 فردا SX5 از نمای نزدیک شاسی بلند 7 نفره «فردا»؛ یک گزینه ایده‌آل برای همه صنایع خودروسازی فردا استخدام می کند گزارش تصویری از بازدید وزیر صنعت از خط تولید محصولات MG در سمنان گزارش تصویری از رونمایی خودرو MG RX5 در صنایع اتومبیل سازی فردا با حضور وزیر صمت گزارش تصویری بازدید وزیر صمت از توانمندی های شرکت صنایع اتومبیل سازی فردا افتتاح خط تولید محصولات MG در صنایع خودروسازی فردا گزارش تصویری خط تولید سمند در شرکت صنایع خودروسازی فردا گزارش تصویری بازدید رئیس جمهور از خط تولید سمند در سمنان
Back to top