بیش از 3000 راننده تپسی سهام‌دار این شرکت شدند

عصر خودرو- شرکت تپسی که چندی پیش، از اعطای سهام به راننده‌هایش خبر داده بود، حالا از سهام‌دار شدن بیش از 3000 سفیر خود خبر داد.

Monday 20 November 2023 - 21:39:00

بیش از 3000 راننده تپسی سهام‌دار این شرکت شدند

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، طبق طرح تشویقی تپسی که تا امروز اعلام شده است، به سفیرانی که در بازه زمانی سه‌ماهه موفق به انجام بیش از 1200 سفر شده باشند، معادل 20 درصد درآمد خالص هر سفر، سهام تعلق می‌گیرد. همچنین سفیرانی با 800 سفر، 10 درصد از درآمد خالص خود را سهام دریافت می‌کنند.

بنا بر اعلام این شرکت، شمارش میزان سهام دریافتی برای راننده‎های واجد شرایط از تیرماه سال جاری آغاز شده و تا امروز نزدیک به 14.7 میلیون سهم به سفیران این ناوگان تعلق گرفته است. این میزان با توجه به ارزش ریالی سهام تپسی در تاریخ 28 آبان 1402، حدود 9.2 میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

تا به امروز بیشترین میزان سهام تعلق گرفته به راننده‌ها، متعلق به سفیری با 57 هزار سهم بوده و سفیری با فروش 34 هزار سهم رکورد پرفروش‌ترین را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که تاکنون تنها 24 درصد سفیران اقدام به فروش سهام خود کرده‌اند.

میلاد منشی‌پور مدیرعامل تپسی در این باره گفت: «سفیران بدنه اصلی کسب‌وکار تپسی هستند و بخش قابل ملاحظه‌ای از موفقیت‌های ما تا امروز مدیون تلاش‌های آن‌ها است. ما در تپسی باور داریم که این عزیزان ورای حرفه‌شان، شریک رشد و توسعه شرکت هستند. اعطای سهام به سفیران تپسی، این امکان را ایجاد می‌کند که آنها، علاوه بر کسب درآمد روزانه، در رشد شرکت نیز سهیم باشند. خوشحالیم که این اقدام، منجر به افزایش رضایت راننده‌ها و افزایش فعالیت آنها در ناوگان تپسی شده است.»

تپسی در فاز اول طرح سهام برای سفیرانش که در اسفند سال 1401 اجرا شد، به نشان قدردانی به 500 سفیر که از ابتدای تاسیس همراه این شرکت بودند 2000 سهم واگذار کرده بود. لازم به ذکر است در طرح تشویقی این شرکت که تاکنون اجرا شده است، سفیران سهام‌دار با گذشت یک ماه از دریافت سهم، می‌توانند درخواست فروش خود را در اپلیکیشن تپسی ثبت و اقدام به فروش سهام خود کنند.

برچسب ها

تپسی
مطالب مرتبط بیشتر
ارائه خدمات سلامتی رایگان به رانندگان تپ‌سی قرارداد همکاری «تپ‌سی» و شهرداری تهران منعقد شد جزئیات دستورالعمل وزرات کشور برای تاکسی‌های اینترنتی بدون اینترنت تپ‌سی بگیرید شرایط رانندگان اسنپ و تپسی سخت شد اسنپ دسته‌گل به آب داد، تپ‌سی دسته گل فرستاد دسترسی توان‌یابان به اپلیکیشن تپ‌سی آسان شد تشریح جزئیات لو رفتن اطلاعات تعدادی از رانندگان تپسی لو رفتن اطلاعات تعدادی از رانندگان تپسی در ایران عذرخواهی و توضیح مدیرعامل تپسی درباره نشت اطلاعات رانندگان شرکت «تپ‌سی» هک شدن یکی از سرورهایش را تایید کرد ممنوعیت ورود اسنپ و تپسی به فرودگاه تبعات اجتماعی دارد ممنوعیت تردد اسنپ و تپسی در فرودگاه امام (ره) تکذیب شد ورود "اسنپ" و "تپسی" به فرودگاه امام ممنوع شد اختلال در تاکسی های اینترنتی تهران اعتراض اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی به لایحه پیشنهادی وزارت کشور تاکسی های اینترنتی باید از انحصار خارج شوند رانندگان آنلاین: این کرایه ها نمی‌صرفد اوبر نیویورک در حسرت عملکرد اسنپ و تپسی تهران شرط فعالیت اسنپ و تپسی در فرودگاه امام خمینی شورای رقابت شکایت تپسی از اسنپ را رد کرد کارکنان شرکت‌های مجازی از جمله اسنپ و تپسی بیمه می شوند دلیل شکایت تپسی از اسنپ اعلام شد "تپ سی" از "اسنپ" شکایت کرد تغییر مسیر بازار تاکسی‌های اینترنتی شورای رقابت شکایت از "اسنپ و تپ سی" را رد کرد اسنپ و تپسی باید تحت نظارت سازمان تاکسیرانی قرار گیرند اسنپ و تپسی باید زیر نظر تاکسیرانی کار کنند اسنپ و تپسی در کرج از دسترس خارج می‌شود جنگ دوباره تاکسی‌رانی با اسنپ و تپسی قیمت گذاری "اسنپ" و "تپ سی" روی میز شورای رقابت وضعیت مالیات بر درآمد رانندگان اسنپ و تپ‎سی اسنپ و تپسی باید مالیات بپردازند؟ اوبر، اسنپ یا تپسی: کدامین موفق خواهند بود گزینش راننده‌های تاکسی با فیلترینگ خاص کارپینو، رقیب جدید اسنپ و تپسی تشکیل کارگروه مشترک برای بررسی «اسنپ» و «تپسی» آژانس‌های اینترنتی مجاز تا دو هفته دیگر معرفی می‌شوند فعالیت تاکسی‌های اینترنتی متوقف می‌شود؟ فعالیت آژانس‌های اینترنتی غیر قانونی است "اسنپ" و "تپسی" را نمی‌توان متوقف کرد استفاده ابزاری از واژه نفوذ، این بار برای تاکسی‌های اینترنتی مشکل مجوز فعالیت اسنپ و تپسی حل شد چرا رانندگان تاکسی پایتخت از دست "اسنپ" و "تپسی" عصبانی‌اند؟ مخالف «اسنپ» و «تپسی» نیستیم؛ با غیرمجازها برخورد می‌کنیم جریمه 300 هزار ریالی تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تپسی فاقد مجوز تکنولوژی کلید شکوفایی اقتصادی است حقوق رانندگان آژانس‌های آنلاین رعایت می‌شود؟ راه پر دردسر اوبر پیش‌پای اسنپ‌وتاپسی؛ با تاکسی‌ها می‌جنگند! رسیدگی به تخلفات تاکسی تپسی با پلیس سایبری است فعالیت تاکسی‌تپسی غیرقانونی است اپلیکیشن موبایلی تپسی فعال است
Back to top