هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان (1)

برگزارکننده نمایشگاه‌های بین‌المللی خودرو کشور: نمایشگاه خودرو اصفهان با حضور 20 خودروساز سواری و تجاری

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق و برگزارکننده نمایشگاه‌های بین‌المللی خودرو کشور از برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان با میزبانی از 20 شرکت خودروساز سواری و تجاری در آبان ماه امسال خبر داد.

Tuesday 10 October 2023 - 09:42:00

برگزارکننده نمایشگاه‌های بین‌المللی خودرو کشور: نمایشگاه خودرو اصفهان با حضور 20 خودروساز سواری و تجاری

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، علی‌رضا عاجزی با بیان این مطلب، تصریح کرد: هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان در حالی قرار است در آبان ماه امسال برپا شود که میزبانی از 20 شرکت خودروسازی در بخش سواری و تجاری برای این نمایشگاه نهایی شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: پیش از این نیز اعلام کردیم که نمایشگاه خودرو اصفهان از حضور پررنگ خودروسازانی که در چند نمایشگاه اخیر صنعت خودرو غایب بودند، برخوردار شده است.

عاجزی با اشاره به این موضوع که باید منتظر رویدادهای مختلف از سوی خودروسازان در این نمایشگاه باشیم، بیان کرد: هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان، دومین رویداد خودرویی سال جاری در شهر اصفهان پس از دو عنوان نمایشگاهی دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت است که نشان از ظرفیت بالای این استان در صنعت خودرو کشور دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق با تاکید بر معرفی محصولات جدید از سوی خودروسازان سواری و تجاری حاضر در نمایشگاه خودرو اصفهان، گفت: انتظار داریم تا هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان همچون دوره‌های پیشین، با استقبال بازدیدکنندگان همراه شود تا بیش از پیش به غنای این نمایشگاه افزوده شود.

عاجزی در پایان یادآور شد؛ که هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از ساعت 11 تا 19 روزهای 16 تا 19 آبان ماه سال جاری در محل جدید نمایشگاه‌های استان اصفهان برگزار و میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

برچسب ها

نمایشگاه اصفهاننمایشگاه خودرو اصفهانهفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان
مطالب مرتبط بیشتر
حضور سایپا در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو اصفهان پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت، و یازدهمین نمایشگاه جامع خدمات شهری و شهرداری های استان اصفهان حضور رنا در نمایشگاه بین‌المللی قطعات اصفهان گزارش تصویری از پانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان تصاویری از خودروهای نسل جدید در نمایشگاه اصفهان نمایش جدیدترین خودروهای داخلی و خارجی در اصفهان راه‌اندازی نمایشگاه‌ بزرگ اصفهان خبرخوبی برای فعالان اقتصادی است ایران خودرو به چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان می رود برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه تخصصی خودروهای آفرود، موتورسیکلت های مسابقه ای در اصفهان پایان گردهمایی خودرویی ها در نصف جهان دومین حضور آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در نمایشگاه خودرو اصفهان استقبال گسترده خودرویی ها از نمایشگاه خودرو اصفهان نمایشگاه خودروهای کلاسیک و موتورسیکلتهای قدیمی در اصفهان خودروهای 9 کشور اروپایی در نمایشگاه اصفهان به نمایش درمی آید
Back to top