پنجمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت اصفهان (1)

پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت، و یازدهمین نمایشگاه جامع خدمات شهری و شهرداری های استان اصفهان

عصر خودرو- پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت و یازدهمین نمایشگاه خدمات شهری و شهرداری های استان اصفهان از 4 تا 7 مردادماه امسال در سایت جدید نمایشگاهی شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

Sunday 29 May 2022 - 15:11:00

پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت، و یازدهمین نمایشگاه جامع خدمات شهری و شهرداری های استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت و یازدهمین نمایشگاه خدمات شهری و شهرداری های استان اصفهان با حمایت استانداری، شهرداری و سازمان همیار شهرداری های استان اصفهان در فضایی بالغ بر 10 متر مربع فضای سرپوشیده و باز برپا خواهد شد.

شرکت های خودروسازی، خدماتی و سازمان های ارائه دهنده خدمات شهری، حمل و نقل و ترانزیت و ... در نمایشگاه مذکور آخرین دستاوردهای خود را در معرض نمایش عمومی خواهند گذاشت تا ضمن معرفی توانمندی های فعلی و پیش رو، شاهد همکاری های متقابل به منظور توسعه روز افزون کشور در این بخش باشیم.

براساس این گزارش، تاکنون تعدادی از خودروسازان تجاری کشور برای حضور در نخستین نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت و خدمات شهری اعلام آمادگی کرده اند و پیش بینی می شود که نمایشگاه مذکور با بیشترین مشارکت و به بهترین شکل ممکن اجرا و برگزار شود.

این نمایشگاه ها قرار است با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح شود و همزمان با حضور مسئولان و متولیان امر شاهد برخی توافقات و امضای قرارداد به منظور استفاده مطلوب از تولیدات شرکت های حاضر در حوزه حمل و نقل و ترانزیت و خدمات شهری در استان اصفهان و دیگر شهرهای کشور باشیم.

برآورد مسئولان برگزاری نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت، و خدمات شهری اصفهان نشان می دهد که با توجه به ظرفیت های کشور در حوزه حمل و نقل و ترانزیت و خدمات شهری، شاهد استقبال خوب و گسترده مردم و مسئولان از این نمایشگاه باشیم.

برچسب ها

نمایشگاه اصفهانپنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابستهپنجمین نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت اصفهاننمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت اصفهان
مطالب مرتبط بیشتر
حضور رخش خودرو دیزل در نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری اصفهان گروه بهمن بزرگترین تجاری ساز خودرویی کشور به نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری اصفهان می‌رود حضور شایان دیزل در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت استان اصفهان ضرورت انعقاد قرارداد تضمین خرید درازمدت متولیان حمل و نقل با تولیدکنندگان با ظرفیت شرکت هایی مانند گروه بهمن در نوسازی ناوگان حمل و نقل تحول بسزایی ایجاد می شود بازدید وزیر راه و شهرسازی از غرفه ایسیکو نقش آفرینی گروه بهمن در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی از بخش خصوصی تولید کننده خودرو های تجاری انتظار تامین ناوگان حمل نقل کشور را داریم نخستین نمایش عمومی اتوبوس‌های برقی و دیزلی سایپادیزل خودروهای تجاری بهمن در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته حضور رنا در نمایشگاه بین‌المللی قطعات اصفهان راه‌اندازی نمایشگاه‌ بزرگ اصفهان خبرخوبی برای فعالان اقتصادی است برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه تخصصی خودروهای آفرود، موتورسیکلت های مسابقه ای در اصفهان نمایشگاه خودروهای کلاسیک و موتورسیکلتهای قدیمی در اصفهان خودروهای 9 کشور اروپایی در نمایشگاه اصفهان به نمایش درمی آید
Back to top