واکنش اداره مبارزه با فرار مالیاتی به ابهامات مزایده خودروهای توقیفی

عصر خودرو- اداره کل مبارزه با فرار مالیاتی به ابهامات برگزاری مزایده مربوط 671 دستگاه خودروی توقیفی واکنش نشان داد.

Monday 16 January 2023 - 22:45:00

واکنش اداره مبارزه با فرار مالیاتی به ابهامات مزایده خودروهای توقیفی

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم اداره کل مبارزه با فرار مالیاتی و وصول و اجرای ویژه شهر و استان تهران پیرامون ابهاماتی که در مورد مزایده 308-1401 فروش 671 خودرو توسط سازمان امور مالیاتی برگزار گردید برای شفافیت و طیب خاطر هموطنان مواردی را بیان نمود.
- هیات اجرایی مطابق با مفاد آئین نامه اجرایی ماده 218 قانون مالیات های مستقیم ضمن رعایت موارد مندرج در قانون و تنظیم برگ شرایط مزایده با شماره 308-1401 و انتشار آن (در سایت اینتا مدیا کماکان قابل مشاهده است)، تحت نظر نماینده دادسرای عمومی و انقلاب تهران و دادستان انتظامی مالیاتی نسبت به برگزاری مزایده اقدام نموده است و تاییدات ایشان در جهت صحت برگزاری نیز در تمام مراحل اجرا، ثبت گردیده است.

- هیات برگزاری مزایده برای جلوگیری از احتمال تبانی و دست گرفتن بازار توسط دلال ها، در خصوص ضمانت نامه های بانکی، من جمله ارائه ضمانت نامه های ناقص و نامعتبر حساسیت ویژه ای را در نظر گرفت و برای عاری بودن از هر گونه سوء استفاده، از طریق سایت بانک صادر کننده، ضمانت نامه ها را به صورت آنلاین استعلام نمود تا مبلغ ضمانت نامه و نام متقاضی مغایرت نداشته باشد.

- مطابق با بند 3 تبصره 2 برگ شرایط تاکید گردیده است که اعتبار ضمانت نامه ها می بایست طبق قانون 90روز، از تاریخ بازگشایی پاکات 25/10/1401 لغایت 25/01/1402 باشد.

در پایان اداره کل مبارزه با فرار مالیاتی و وصول و اجرای ویژه شهر و استان تهران اعلام نمود پس از انتشار برندگان مزایده گزارشی بیشتری از جزئیات آن ارائه خواهد داد.

برچسب ها

فرار مالیاتیخودرو توقیفی
Back to top