چهارمین نمایشگاه خودرو تهران (41)

شش ماه یا 10هزار کیلومتر گارانتی برای ارائه سرویس های دوره ای خودرو؛ "آتین سرویس" خدمتی نوین از آتین پارت

عصر خودرو- در روزهای شلوغ و پر مشغله وقتی خودرویتاندچار مشکل می شود یا تاریخ معاینه فنی آن به اتمام می رسد، جای یک سرویس امن که بتواند این خدمت را برای خودرو شما انجام دهد در بازار خالی است.

Tuesday 24 May 2022 - 18:26:00

شش ماه یا 10هزار کیلومتر گارانتی برای ارائه سرویس های دوره ای خودرو؛ "آتین سرویس" خدمتی نوین از آتین پارت

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، آتین پارت به عنوان زیر مجموعه ای از گروه صنعتی ماموت قرار است از طریق یک اپلیکشن سرویس های متعددی را به مشتریان ارائه دهد. امیرحسین وزیری مدیرعامل شرکت آتین پارت در گفت و گو با خبرنگار «عصر خودرو» در خصوص جزئیات ارائه این سرویس مدرن که قرار است از ابتدای خرداد ماه کار خود را آغاز کند توضیح داد.

آتین پارت یک شبکه ارائه خدمات پس از فروش Quick Service را برای آن دسته از مشتریانی که قصد دارند بعد از اتمام دوره گارانتی خودروشان برای ارائه سرویس به شبکه های اطراف منزل خودشان مراجعه کنند و خدمات سوریس با استانداردهای شرکت مادر دریافت کنند، ما این خدمات را ارائه میدهیم. در روش سنتی ارائه سرویس، هیچگونه ضمانتی برای اجرای درست سرویس و اصالت و سلامت قطعات مودر استفاده ارائه نمی شود. مدیرعامل آتین پارت اضافه کرد: در شبکه آتین سرویس ما تمام محصولات و سرویس هایمان را برای مدت 6 ماه یا 10 هزار کیلومتر گارانتی می کنیم.

محسن امیری مدیرعامل شرکت کارپرداز که قرار است آتین سرویس از طریق این اپلیکیشن به مشتراین ارائه خدمت دهد در تکمیل صحبت های مدیرعامل آتین پارت گفت: کارپرداز به عنوان یک بازوی لجستیکی عمل می کند و مشتریان را از حضوردر مراکزی که ارائه خدمت منوط به حضورشان است بی نیاز می کند. کارپرداز خدماتی مثل تعویض پلاک، معاینه فنی، ترخیص خودرو از پارکینگ و... که حتما باید صاحب خودرو در آن حضور پیدا کند را بدون حضور مالک خودرو انجام می دهد. حضور شرکت آتین پارت باعث شد تا علاوه بر این خدمات، امکان ارائه سرویس های خودرو نیز برای کاربران و مشتریان فراهم شود. به این صورت که راننده مخصوص دوره دیده از در منزل خودرو را تحویل می گیرد و به تعمیرگاه های آتین پارت می برد و بعد از اتمام سوریس دوباره خودرو را به صاحبش تحویل می دهد. این سرویس قرار است از اول خرداد ماه امسال در سایت کارپرداز فعال شود. امیری همچنین عنوان کرد: برای هر خودرو متناسب با ابعاد و قیمت، سفیر متفاوتی ارسال میشود به علاوه این که بیمه ویژه ای به نام بیمه حمل و نقل در این سامانه در نظر گرفته شده که در صورتی که هر آسیبی حتی تا کوچک ترین خط و خش به خودرو وارد شود، بیمه تمامی این خسارت را جبران خواهد کرد. وزیری در انتها افزود: علاوه بر سایت کارپرداز، مشتریان می تواننداز طریق سایت آتین پارت در قسمت سرویس می توانند درخواست خودشان را برای ارائه خدمت ثبت کنند.

برچسب ها

آتین پارت
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top