همزمان با شروع به کار اولین هایپرمارکت خودرویی خاورمیانه در کشور

آغاز همکاری رسمی شرکت آتین پارت با مجموعه هایپر کار

عصر خودرو-روز گذشتـــه همزمـــان با افتتــاح مجموعه هایپـرکار، شــرکت آتین پارت به صورت رسمی همکاری خود با آن مجموعه، در راستای ارائه بهترین قطعات یدکی خودروهای سواری برای مشتریان محترم، از گروه قطعات برندهای کیا و هیوندای آغاز کرد.

Saturday 03 July 2021 - 17:36:00

آغاز همکاری رسمی شرکت آتین پارت با مجموعه هایپر کارآغاز همکاری رسمی شرکت آتین پارت با مجموعه هایپر کارآغاز همکاری رسمی شرکت آتین پارت با مجموعه هایپر کارآغاز همکاری رسمی شرکت آتین پارت با مجموعه هایپر کار

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، «ضمانت اصالت کالا»، «قیمت مناسب »و «پشتیبانی متعهدانه» از اصول اساسی آتین پارت هستند که به آن ها پایبند خواهد بود و با انتخاب بهترین تامین کنندگان و عرضه کنندگان قطعات یدکی در صنعت خودرو در راستای جذب و حفظ طیف گسترده ای از مشتریان فعالیت خواهد کرد.

مشتریان محترم می توانند جهت تهیه قطعات مورد نیاز خود از برند های کیا و هیوندای به مجموعه هایپر کار مراجعه کرده و اقدام به خرید قطعات مورد نیاز خود کنند.

آتین پارت، برای تشخیص اصالت قطعات عرضه شده اقدام به طراحی و نصب لیبل های گارانتی بر روی بسته بندی قطعات کرده است که خریداران محترم برای فعالسازی گارانتی قطعات خریداری شده می توانند به وبسایت شرکت آتین پارت به آدرس، www.atinpart.com مراجعه و منو خدمات را انتخاب کرده و روی گزینه گارانتی و فعالسازی گارانتی کلیک نمایند.

پس از مشاهده فرم فعال‌سازی گارانتی، ضروری است اطلاعات خواسته شده توسط خریدار تکمیل شود، پس از تکمیل و قبول شرایط و ضوابط گارانتی شرکت آتین پارت و ثبت درخواست، همکاران شرکت درخواست را بررسی و در صورت تایید و تطابق ، در کوتاهترین زمان کارت گارانتی به آدرس ایمیل و یا واتسپ شماره همراه خریدار ارسال می شود.

برچسب ها

هایپرکارآتین پارت
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top