پلیس راه البرز: مسافران زمان سفر خود را مدیریت کنند

عصر خودرو- رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به افزایش سفر از چندروز گذشته تاکنون در جاده های البرز ، انتظار می رود مسافران زمان برگشت سفر خود را مدیریت کنند.

Friday 06 May 2022 - 13:11:00

پلیس راه البرز: مسافران زمان سفر خود را مدیریت کنند

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا؛ سرهنگ «رضا گودرزی » اظهار داشت: موکول کردن زمان سفر به ساعات پایانی امروز  با ترافیک سنگین در جاده های استان البرز و ایجاد مشکلات فراوان همراه است.

وی اضافه کرد: با توجه به  ناپایداری جوی و  بارش باران   در مسیرهای کوهستانی می طلبد مسافران با تجهیزات کامل سفر کنند.

گودرزی گفت: اطمینان از سلامت فنی خودرو ها، همراه داشتن  سوخت کافی از مهمترین  توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.
وی از مسافران خواست زمان سفر خو د را مدیریت کرده و بازگشت سفر خود را به عصر جمعه موکول نکنند.

جاده کرج - چالوس به مسافت 160 کیلومتر نیمی از آن در حوزه جغرافیایی استان البرزو مابقی در حوزه جغرافیایی استان مازندران قرار دارد.

استان البرز دارای یک هزار و500 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.

برچسب ها

ترافیک
مطالب مرتبط بیشتر
وضعیت ترافیکی در سطح شهر روان است ترافیک در مسیرهای اطراف تهران ترافیک سنگین در جاده چالوس ترافیک در برخی مقاطع آزاد راه تهران- کرج سنگین است گره های ترافیکی و لزوم تقسیم سفر در راه های البرز بررسی راهکارهای حل مشکل ترافیک ترافیک در راه های البرز سنگین است ترافیک در آزادراه کرج-تهران سنگین است رانندگان در ترافیک سنگین کمتر از کولر خودرو استفاده کنند آخرین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران چالوس از ساعت 17 امروز یکطرفه می‌شود حرکت آهسته خودروها در مسیرهای منتهی به آمل آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور در سوم فروردین ماه محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی 75 درصد ترافیک روی 40 هزار کیلومتر راه شریانی انجام می شود آخرین وضعیت محدودیت های ترافیکی جاده ها در 2 فروردین ماه وزیر راه و شهرسازی :بهره‌مندی سامانه 141 از سیستم پیش‌بینی وضعیت ترافیک جاده در 48 ساعت آینده آخرین وضعیت محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در اول فروردین ماه ترافیک سنگین در محور کرج – چالوس طرح اولیه از خودروی خودرانی که پهپاد می شود آغاز طرح استقبال از بهار 97 درمجموعه حمل و نقل و ترافیک پایتخت لس‌آنجلس، پرترافیک‌ترین شهر جهان شناخته شد هشدار نسبت به ترافیک پایتخت
Back to top