تاتا موتورز هند با قابلیت خودران رونمایی شد

عصر خودرو- تاتا موتورز رانندگی خودران را برای مفهومی Avinya نیز در نظر گرفته است.

Monday 02 May 2022 - 20:58:00

تاتا موتورز هند با قابلیت خودران رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، تاتا موتورز، که در صنعت خودرو‌های سواری برقی نوپا در هندوستان نقش مهمی داشته، به دنبال گسترش محصولات خودران برای حرکت به سمت بازار‌های جهانی با استراتژی الکتریکی است.

این خودروساز از اولین کانسپت خود به نام آوینیا بر روی پلت فرم خالص EV رونمایی کرد. با توجه به وعده این کانسپت و محصول، پتانسیل فروش در بازار‌های جهانی را خواهد داشت. کولکارنی مدیر Tata Passenger Electric Mobility گفته از آنجایی که رانندگی خودران در بسیاری از بازار‌های جهانی در حال ظهور هستند، تاتا موتورز فناوری رانندگی خودران را برای مدل‌های مبتنی بر مفهوم آوینیا متصور است.

کولکارنی تاکید کرد که هیچ چیز مشترکی بین پلت فرم EV این شرکت و پلت فرم موتور احتراق داخلی (ICE) وجود ندارد. "این یک پلتفرم کاملاً EV است و هرگز نمی‌تواند ICE داشته باشد."

مارتین ام اوهلاریک، مدیر طراحی جهانی تاتا موتورز، نیز گفته "کانسپت آوینیا مجموعه‌ای از محصولات را خواهد داشت. "

تاتا موتورز در حالی که در حال کار بر روی برنامه‌های دقیق برای عرضه 10 خودروی برقی جدید تا سال 2026 است، اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای حرکت به سمت باتری‌های قابل تعویض ندارد. این شرکت گفت که مجموعه‌ای از محصولات را بر روی پلت فرم جدید که برای مدل‌های 4.1 متری تا 4.5 متری طراحی شده است به ارمغان خواهد آورد.

به گفته تاتا موتورز، از پیکربندی صندلی چرخان می‌توان زمانی که خودرو ساکن است یا زمانی که خودرو کمتر از سرعت مشخصی حرکت می‌کند، استفاده کرد.

برچسب ها

تاتا موتورزاتومبیل‌های خودران
مطالب مرتبط بیشتر
بیم و امید تاتاموتورز به آینده رشد فروش تاتاموتور در هند رشد فروش تاتا در هند شرکت‌های خودروسازی هند دستگاه‌های تنفسی تولید می‌کنند طراحی سدان جدید توسط تاتا جدیدترین خودروی برقی تاتاموتورز تبلیغات تاتا برای نکسون برقی بحران در بازار خودرو خط تولید بزرگترین خودروساز هند را تعطیل کرد مشتریان هندی؛ چشم انتظار خودروهای برقی جدید! مینی بوس های خودران در نیویورک و کالیفرنیا حرکت می کنند معرفی 14 خودروی تاتا‌موتور تا 2022 تولید انبوه نیسان‌های خودران تا 2021 چین آزمایش خودروهای خودران را آزاد کرد برنامه‌های بلندمدت اشکودا برای حضور در ایران فولکس واگن با تاتاموتور قرارداد همکاری امضا کرد تردد خودروهای خودران رسما در میشیگان مجاز شد دفاع تاتاموتورز از تولید خودروی 1500 دلاری تاتا موتورز دومین خودروساز با ارزش آسیا محصولات جگوار و لندروور را بیشتر بشناسید مهاراجه هندی در ایـران بررسی محصولات تاتا موتورز به بهانه خبر ورود این شرکت به بازار خودرو کشور پای تاتاموتورز هند هم به صنعت خودرو ایران باز می‌شود بعد از‌ ویروس، خودرو زیکا هم به بازار آمد خودرو هندی قربانی ویروس زیکا شد کوچولوی ارزان‌قیمت جدید
Back to top