بیم و امید تاتاموتورز به آینده

عصر خودرو- شرکت تاتاموتورز پیش‌بینی می‌کند عملکرد مالی بهتری را در نیمه دوم سال جاری به ثبت برساند؛ در حالی که فروش محصولات یکی از شرکت‌های آن یعنی جگوار-لندروور نشانه‌هایی از بهبود را در بازارهای کلیدی نشان می‌دهد.

Saturday 31 October 2020 - 09:23:00

بیم و امید تاتاموتورز به آینده

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، با این حال تاتا هنوز هم درگیر دو چالش جدی پاندمی کرونا و چشم‌انداز مبهم خودروسازی در سایه برگزیت است.

بحران جهانی کرونا موجب کاهش فروش جهانی این خودروساز شده و مشکلات را برای آن بیش از پیش پیچیده کرده است.

تاتاموتورز می‌گوید در حالی که آماده هرگونه اخلال تجاری در مرزهای بین اتحادیه‌اروپا و بریتانیا در صورت عدم توافق تجاری دو طرف است، اما امید دارد تا در مورد برگزیت هرچه سریع تر شفاف‌سازی صورت بگیرد و از بروز اخلال در زنجیره تامین کالا برای خودروسازان بریتانیا ممانعت شود.

تاتاموتورز زیان خالص خود را در سه‌ماهه منتهی به 30 سپتامبر برابر با 47/ 42 میلیون دلار اعلام کرد.

برچسب ها

تاتا موتورز
مطالب مرتبط بیشتر
افزایش 20 درصدی هزینه‌های سلول باتری رشد فروش تاتاموتور در هند رشد فروش تاتا در هند شرکت‌های خودروسازی هند دستگاه‌های تنفسی تولید می‌کنند طراحی سدان جدید توسط تاتا جدیدترین خودروی برقی تاتاموتورز تبلیغات تاتا برای نکسون برقی بحران در بازار خودرو خط تولید بزرگترین خودروساز هند را تعطیل کرد مشتریان هندی؛ چشم انتظار خودروهای برقی جدید! معرفی 14 خودروی تاتا‌موتور تا 2022 برنامه‌های بلندمدت اشکودا برای حضور در ایران فولکس واگن با تاتاموتور قرارداد همکاری امضا کرد دفاع تاتاموتورز از تولید خودروی 1500 دلاری تاتا موتورز دومین خودروساز با ارزش آسیا محصولات جگوار و لندروور را بیشتر بشناسید مهاراجه هندی در ایـران بررسی محصولات تاتا موتورز به بهانه خبر ورود این شرکت به بازار خودرو کشور پای تاتاموتورز هند هم به صنعت خودرو ایران باز می‌شود بعد از‌ ویروس، خودرو زیکا هم به بازار آمد خودرو هندی قربانی ویروس زیکا شد کوچولوی ارزان‌قیمت جدید
Back to top