اعلام آمادگی رئیس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی FIA برای سفر به ایران و تقویت همکاری های مشترک

عصر خودرو- رییس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و رییس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی در گفت و گوی تلفنی بر تحکیم روابط و توسعه همکاری های مشترک تأکید کردند.

Saturday 30 April 2022 - 08:55:00

اعلام آمادگی رئیس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی FIA برای سفر به ایران و تقویت همکاری های مشترک

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، دکتر محمدحسین صوفی در گفت و گو با محمد بن سُلیم انتخاب اخیر ایشان به ریاست فیا را مجددا تبریک گفت و ارسال و انتشار گزارش 100 روزه دوره ریاست بر فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی را موجب شفاف‏سازی مسایل و نشانه حسن نیت و تعهد ایشان نسبت به خانواده فیا دانست.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران افزود: از آغاز حضور و ریاست شما، تغییر و تحولات خوبی در بدنه حاکمیتی فیا رخ داده ایت. در همین راستا، در کانون ایران هم برنامه تحولی و توسعه یافته‏ای را آغاز کرده‏ایم که هم اکنون شاهد نتایج مطلوب آن هستیم.

او، از محمد بن سُلیم رییس فدراسیون بین‏المللی اتومبیلرانی (FIA) برای سفر به ایران و بازدید از فعالیت های جاری در حوزه اتومبیلرانی، جهانگردی، ایمنی راه و موبیلیتی و همچنین برنامه‏های توسعه و متنوع سازی کسب و کار کانون ایران دعوت کرد.

محمد بن سُلیم رییس فدراسیون بین‏المللی اتومبیلرانی (FIA) نیز در این تماس تلفنی ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر از حمایت‏های همه جانبه ایران و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران از انتخاب خودش به عنوان ریاست فیا قدردانی کرد.

او گفت: با افتخار می‏گویم مسلمانم و نامم “محمد” است و اهل کشور مسلمان و ساکن منطقه خاورمیانه هستم. من حاکمیت فیا را به خدمت کشورهای مسلمان و منطقه خاورمیانه درآورده‏ام و این یک دستاورد ارزشمند برای همه ما به شمار می آید.

رییس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی از ایجاد ثبات در بدنه مدیریتی کانون جهانگردی ایران ابزار خرسندی و رضایت کرد و افزود: هیچ شخصی نمی‏تواند جایگاه کشور ایران و گستره و امکانات آن را در بخش موبیلیتی نادیده بگیرد. ما باید با یکدیگر همکاری کنیم و من هم شخصاً و هم به عنوان رییس فیا در این مسیر همراه و هم قدم ایران هستم.

بن سُلیم با بیان اینکه علیرغم استقرار فیا در کشور فرانسه، دوستان خود را فراموش نمی کنیم، افزود: زیان عملیاتی فیا در سال 2021 به بیش از 25 میلیون یورو می رسید و در بودجه مصوب برای سال 2022 مبلغ 23 میلیون یورو برای این زیان پیش‏بینی شده است. با این حال با مدیریت افراد شایسته به اعضای فیا قول می‏دهم در دوسال آینده، خللی در حمایت و کمک مالی فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی از پروژه‏های ایمنی راه کانون‏ها وجود نخواهد داشت.

او برای سفر به ایران به منظور گسترش و تعمیق همکاری‏ها، هم در سطح بین‏المللی و هم به صورت دوجانبه با کلوب اتومبیلرانی کشور امارات، اعلام آمادگی کرد و افزود: میهمان نوازی و فرهنگ مردم ایران باورنکردنی و ستودنی است.

برچسب ها

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانیکانون جهانگردی و اتومبیلرانیفدراسیون بین المللی اتومبیلرانی FIA
مطالب مرتبط بیشتر
برگزاری نخستین رالی تهران مسکو و هفته های فرهنگی ایران در روسیه یکسان‌سازی پلاک‌های ترانزیت و تعویض پلاک‌های ملی افغانستان در ایران دیدار صمیمانه رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و جهانگردان ایتالیایی راه اندازی سامانه درخواست آنلاین دریافت و تعویض اسناد ترانزیت پلاک‌های ترانزیت فراخوانده شدند چهارمین همایش ملی کمپینگ و کاروانینگ در تخت جمشید شیراز با بازدید وزیر میراث فرهنگی برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شد برگزاری نخستین جلسه کارگروه شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی در سال جدید ارائه خدمات نوروزی سامانه 09629 به گردشگران خارجی دریافت گواهی نامه رانندگی بین المللی به صورت اینترنتی؛ کمتر از 24 ساعت ساعات کار دفتر صدور اسناد و مدارک بین المللی رانندگی و خودرو تا پایان سال هر روز تا ساعت 18 تسهیل در ورود گردشگردان با خودروهای شخصی به کشور در ایام نوروز با مشارکت پلیس راهور ناجا صدور گواهی نامه رانندگی بین المللی با 50 درصد تخفیف در نمایشگاه گردشگری کیانی سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی شد ساماندهی ترافیک تهران با همکاری فدراسیون اتومبیلرانی در خانه بمانید و گواهی‌نامه رانندگی خود را بین‌المللی کنید نفرات برتر دور دوم مسابقات موتور ریس قهرمانی کشور مشخص شدند ورزشکاران موتورسوار و اتومبیلران قزوینی پنج برابر می شوند برای میزبانی یک راند از رقابت‌های جهانی موتورکراس توافق کرده‌ایم موتورهای مسابقه‌ای در سطح شهرها ساماندهی می‌شوند جشنواره خودروهای کلاسیک در کرمانشاه در حال برگزاری است استان البرز فاقد پیست استاندارد موتورسواری و اتومبیل‌رانی است صیدانلو رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی شد رقابت هیجان انگیز این 3 طیف نامزدها برای ریاست فدراسیون اتومبیلرانی گودرزی، رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی را برکنار کرد رقابت‌های گروه F رالی شیراز راند اول قهرمانی کشور خواهد بود رویانیان مشاورعالی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی شد
Back to top