روایت خواندنی از عجیب ترین رویداد تازه خودرویی بازار آمریکا

تولید و فروش "یوآز" روسیه در آمریکا

عصر خودرو- شرکت برماچ که اصالت ایتالیایی دارد و از سال 1956 تا 2018 در ایتالیا مشغول تولید انواع خودروهای چند منظوره بوده بعد از تعطیلی سایت و فعالیت هایش در ایتالیا، تنها شعبه آمریکای خود را زنده نگاه داشته و به تازگی برماچ اعلام کرده که قصد تولید و عرضه شاسی بلند روس یوآز پاترویت با نام Bremach 4x4 SUV و قمیت پایه 26.405 دلار را در آمریکا دارد.

Sunday 12 December 2021 - 18:20:00

تولید و فروش "یوآز" روسیه در آمریکا

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، آمریکایی ها به خودرویی با این قابلیت ها و آفرودی بودن اس یو وی ارزان قیمت می گویند و مهمترین منبع شناختشان از یوآز و شاسی بلند های روس، سریال معروف چرنوبیل شبکه HBO است و همین موضوع موجب شده تا این خودرو برایشان آشنا به نظر برسد.

این خودرو با نشان یوآز و نام پاتریوت در آمریکا عرضه نمی شود بلکه با برند Bremach و نام 4x4 SUV (پیشتر قرار بود تائوس نام بگیرد) استاندارد های آمریکا را پاس کرده و قرار است با پیشرانه روس ZMZ به حجم 2.7 لیتر با حداکثر توان 154 اسب بخار در همراهی گیربکس 6 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک به پررقابت ترین بازار خودرویی جهان یعنی آمریکا عرضه شود.
یوآز پاتریوت از نظر ایمنی، امتیازات کمی را حتی در خود روسیه کسب کرده و این سوال بوجود می آید که چه تغییراتی در آن بوجود آمده تا بتواند به بازار آمریکا عرضه شود و استاندارد های سخت گیرانه این کشور را پاس کند. برماچ این خودرو را در جنوب کالیفرنیا مونتاژ خواهد کرد و رسانه های آمریکایی از این موضوع متعجب هستند که چه کسی خودرویی را می خرد که از معرفی و تولید نخستین نمونه اش حدود 17 سال گذشته است؛ نگرانی‌ای که برای ما ایرانی ها بیشتر به خاطره شباهت دارد.
برماچ برای نخستین بار این محصول را در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2021 در آمریکا رونمایی کرد و اخبار رسیده نشان دهنده آن است که در همان روز رونمایی برماچ از محل پیش فروش این خودرو 3.8 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

امیرحسین برخورداری

 

برچسب ها

خودروهای آمریکایییوآز
Back to top