کاهش تولید خودرو در انگلیس به کمترین رقم طی 65 سال گذشته

عصر خودرو- تنها 53438 خودرو در انگلیس در ماه گذشته میلادی ساخته شده که پایین ترین رقم طی 65 سال گذشته است.

Friday 27 August 2021 - 10:48:00

کاهش تولید خودرو در انگلیس به کمترین رقم طی 65 سال گذشته

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، انجمن تولیدکنندگان و تاجران خودروهای موتوری (SMMT) اعلام کرد تولید خودرو در انگلیس بیشترین کاهش را در ماه ژوئیه داشته که بدترین عملکرد صنعت خودروی این کشور طی 65 سال گذشته بوده است.

کاهش سالانه 37.6 درصدی تولید خودرو در انگلیس مربوط می‌شود به کمبود جهانی ریزتراشه‌ها و همچنین کبود نیروی کار به خاطر همه گیری کرونا. تعداد افرادی که در انگلیس به کرونا مبتلا شده و توصیه به ماندن در قرنطینه شده اند طی ماه های گذشته افزایش یافته است.

فروش خودرو در انگلیس به کمترین میزان طی 23 سال گذشته رسید

در نتیجه، تنها 53438 خودرو ساخته شده که پایین ترین رقم طی 65 سال گذشته است. تولید برای بازار انگلیس 38.7 درصد پایین آمده و به 8233 خودرو رسیده است در حالی که تولید برای صادرات با یک کاهش 37.4 درصدی 45205 ثبت شده است. 84.6 درصد از خودروهایی که در انگلیس مونتاژ می‌شوند، صادر می‌شوند.

بخش تولید خودرو یکی از اصلی‌ترین بخش های اقتصاد انگلیس است که 108 میلیارد دلارگردش مالی ایجاد می‌کند. صنعت خودروی انگلیس حدود 180 هزار نفر را را استخدام کرده و حدود 70 مدل خودرو در این کشور ساخته می‌شود.

برچسب ها

انگلیسخودروسازی انگلیس
مطالب مرتبط بیشتر
انگلیس کلیددار قفل باتری برای خودروهای الکتریکی قیمت بنزین در انگلیس باز هم رکورد زد قیمت سوخت در انگلیس باز هم رکورد زد ثبت رکورد جدید قیمت بنزین در انگلیس بنتلی سالانه یک خودروی الکتریکی تولید می‌کند عرضه سه نسخه ویژه از برند خودروسازی مینی تا سال 2023 شکست رکورد فروش خودرو در بریتانیا قیمت بنزین در انگلیس به بالاترین سطح در تاریخ رسید بهای سوخت در انگلیس به بالاترین حد رسید افزایش بهای بنزین در انگلیس به بالاترین حد طی 9 سال گذشته استقرار ارتش انگلیس هم بحران سوخت را حل نکرد استمرار کمبود سوخت در لندن و جنوب شرق انگلیس ارتش انگلستان برای سوخت‌رسانی به پمپ بنزین‌ها وارد عمل می‌شود تداوم کمبود شدید سوخت در انگلیس وضعیت جایگاه‌های بنزین تغییری نکرده است ارتش انگلیس در حمل سوخت کمک می‌کند ماجرای بحران بنزین در انگلیس چیست؟ تشکیل صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌ها بریتانیا با اصلاحات غیرمجاز در خودرو برخورد می کند بحران در خودروسازی انگلیس تولید خودروی انگلستان به شدت افت کرده است خودروی مینی سه درب کوپر رونمایی شد ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی و گازوئیلی در انگلیس از سال 2040 میلیاردر ژاپنی و یک نسخه سفارشی از رولرز-رویس فانتوم با چاشنی ارمس! + عکس تصویب قانون برای تردد خودروهای خودران در انگلیس جگوار جدید در راه هند فروش رولز رویس در فصل اول سال، رکورد خیره کننده به جا گذاشت بنتلی باکالار 2021؛ خودروی 12 سیلندر که حدود 16 لیتر بنزین مصرف می کند! +عکس شهر باستانی انگلیس خودروهای آلاینده را تا 100 پوند روزانه جریمه می‌کند تمام خودروهای مینی تا سال 2030 برقی می‌شوند تولید خودرو در انگلیس به پایین‌ترین حد در نزدیک به 4 دهه گذشته رسید رونمایی از فناوری کنترل خطوط بزرگراه برای خودروهای بدون راننده در انگلیس فروش خودروهای برقی دست دوم در انگلیس به بالاترین رقم خود رسید ممنوعیت دیزلی‌ها در انگلیس از 2030 کمک 6 هزار پوندی انگلیس به رانندگان برای خرید خودروهای برقی تداوم وضعیت بحرانی در بازار خودروی بریتانیا ازسرگیری فروش خودرو در بریتانیا ضرر عظیم برگزیت برای جگوار کاهش 97 درصدی فروش خودرو در بریتانیا آمار فروش خودرو در انگلیس 44 درصد کاهش یافت جریمه 200 پوندی برای لمس موبایل در حین رانندگی خودروسازان انگلیسی خواهان تاخیر در برگزیت شدند آمار تولید خودرو در انگلیس براثر برگزیت نصف شد بهای سوخت در انگلیس با لغو معافیت نفتی ایران،افزایش یافت کاهش فعالیت ب ام‌ و درپی برگزیت هوندا تا سال 2022 کارخانه انگلستان خود را تعطیل می‌کند کشته شدن خواننده انگلیسی در تصادف رانندگی
Back to top