پیگیری نصب دو هزار دوربین کنترل سرعت در جاده‌های کشور

عصر خودرو- قائم مقام رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: انعقاد قراردادی به منظور نصب دو هزار دوربین کنترل سرعت در جاده‌های کشور به منظور افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و کاهش تلفات جاده‌ای در برنامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال جاری قرار دارد تا با کمک سرمایه گذار بتوان این دوربین ها را نصب کرد.

Sunday 30 May 2021 - 16:37:00

پیگیری نصب دو هزار دوربین کنترل سرعت در جاده‌های کشور

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، مداح روز یکشنبه 9 خرداد در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اظهار کرد: استان خوب، استانی تلقی می‌شود که بخش‌های حمل و نقل آن بدون هیچ مشکلی اقدام به جابجایی کالا یا مسافر کنند و مردم استان از ساخت ها و راه‌ها رضایت داشته باشند.

وی افزود: سازمان راهداری در تلاش است که بر اساس اولویت ها مسائل و موارد را رسیدگی کند که استان مرکزی نیز در اولویت سازمان قرار دارد.

قائم مقام رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تصریح کرد: استان مرکزی یکی از کم مشکل ترین و کم دردسرترین استان ها برای مجموعه راهداری بوده البته مشکلاتی نیز وجود داشته که بخشی مربوط به مباحث اعتباری است.

وی ادامه داد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سال 1400 برنامه‌های مختلفی در بخش راهداری و حمل و نقل اجرا خواهد کرد و در بخش حمل و نقل امسال نوسازی ناوگان ادامه خواهیم داشت.

مداح بیان کرد: اجرای طرح کلید به کلید و همینطور واردات ناوگان زیر سه سال و مشارکت با کارخانجات داخلی برای نوسازی ناوگان اتوبوس و مینی بوس و کامیون جزو برنامه های امسال است.

وی اضافه کرد: امسال در بخش راه‌های روستایی اعتبارات به صورت استانی در اختیار استانداران قرار دارد که با کمک استانداران راه های روستایی بالای 50 خانوار تماما آسفالت خواهند شد. برای راه های شریانی و راه های دسترسی نیز برنامه های لازم صورت گرفته است.

قائم مقام رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: در بخش حمل و نقل نیز هوشمندسازی جابجایی کالا در دستور کار قرار دارد و قراردادی برای نصب دو هزار دوربین کنترل سرعت در جاده‌ها به منظور افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و کاهش تلفات جاده‌ای منعقد خواهد شد تا بتوان با کمک سرمایه گذار این دوربین ها را در جاده‌ها نصب کرد. ایجاد مجتمع های خدمات رفاهی با کمک سرمایه گذار نیز مدنظر قرار دارد.

معاون هماهنگی عمرانی استاندار مرکزی نیز در این نشست ضمن تقدیر از خدمات مدیرکل سابق این مجموعه گفت: حضور به موقع راهداری استان مرکزی در تمامی صحنه ها و موارد نیاز و ضروری از جمله سیل سبب شد استان مرکزی رتبه خوبی در زمینه خدمت رسانی کسب کند همچنین استان مرکزی یکی از استان‌های حمل و نقلی است که در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب قرار دارد و تردد های زیاد در جاده‌های استان انجام می‌شود.

مهدی زندیه وکیلی بیان کرد: در استان مرکزی پروژه‌های زیادی وجود دارد که انتظار می‌رود سازمان راهداری به این پروژه‌ها بویژه در حوزه ایمنی متناسب با جایگاه و ظرفیت‌های استان توجه ویژه داشته باشد.

مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، علی زندی‌فر نیز گفت: تلاش لازم جهت افزایش ضریب ایمنی در استان مرکزی صورت گرفته که خوشبختانه این مهم 80 درصد محقق شده است.

وی ادامه داد: تعداد نقاط پرحادثه استان از 118 نقطه به 18 نقطه تقلیل یافته و استان مرکزی جزو استان های برتر در میزان روشنایی در کشور است. در سه سال گذشته سه تقاطع به صورت مقطعی روشن شده که 40 درصد تلفات را کاهش داده است.

مهرداد جهانی، مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اضافه کرد: با توجه به در شاهراه بودن و حمل و نقلی بودن استان مرکزی در تلاش هستیم که در خصوص ایمن سازی جاده ها و هوشمندسازی جاده‌ها اقدامات موثری انجام گیرد.

برچسب ها

کنترل سرعت
مطالب مرتبط بیشتر
حضور 50 تیم لیزرگان و کنترل سرعت در معابر بزرگراهی تهران خودروهای تسلا تابلوهای محدودیت سرعت را درک می‌کنند محدودیت سرعت در خودروهای ولوو کاهش میانگین سرعت خودروها در تهران موجب افزایش آلودگی هوا می‌شود اعمال محدودیت سرعت برای حفاظت از «یوز» حدفاصل محور میاندشت میامی سیستم هشدار دوربین سنجش سرعت به گوگل مپ اضافه می‌شود نصب سامانه ایمنی سرعت در خودروهای اتحادیه اروپا اجباری شد برخورد جدی پلیس راهور تهران با رانندگان متخلف در شب‌های نوروزی توقیف خودرو اِل 90 به دلیل حرکات مخاطره‌آمیز در بزرگراه حکیم ولوو حداکثر سرعت خودروهایش را محدود می کند تجهیز 200 پاسگاه به سامانه کنترل سرعت تا پایان سال جلیقه زردها به 60 درصد دوربین های سرعت سنج فرانسه آسیب زده اند خودروها بایدبه سیستم ثبت تخلفات مجهز شوند ثبت سرعت غیرمجاز 696 کیلومتر بر ساعت در بلژیک! تجهیز دوربین‌های کنترل جاده‌ای به سرعت نقطه‌ای آغاز جمع آوری سرعت گیرهای غیر ضرور در یزد کاهش 10 کیلومتری سرعت مجاز مبنای اجرایی ندارد سقف سرعت مجاز در راه‌های کشور هنوز تغییر نکرده است سقف سرعت مجاز در همه راه‌های کشور 10 کیلومتر کاهش می‌یابد سرعت‌گیرهایی که مال و جان می گیرند ثبت میانگین سرعت خودرو در 26 نقطه از جاده های خراسان جنوبی آغاز شد افزایش سرعت و توقف خودرو فقط با یک پدال! سرعت و سبقت غیرمجاز بیشترین تخلفات رانندگی در آذربایجان غربی است سرعت مجاز در معابر برون شهری و درون شهری چقدر است؟ سفری کوتاه در اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت در آلمان تکلیف سرعت وسایل نقلیه روشن شود تجهیز همه راه‌های شریانی به ‌دوربین‌ کنترل سرعت ‌تا پایان‌ سال 96 استفاده از مترسک پلیس برای کاهش سرعت رانندگان +عکس اعلام خودروهای رکورددار سرعت در جاده های ایران جریمه عدم رعایت فاصله طولی و عرضی مشخص شد نصب دوربین ثبت سرعت درهر 10کیلومتر راه ها خط قرمزهای طرح تابستانی پلیس راه حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه‌های تهران + جدول سیستم جی پی اس (GPS) چگونه کار می‌ کند؟ دنده 5 خودروها در تهران ممنوع! یکصد دوربین جدید کنترل سرعت تا پایان تابستان در جاده‌ها نصب می‌شود توقیف خودرو هیوندا با 200 کیلومتر سرعت در کاشان
Back to top