در 10 ماه ابتدای سال جاری میلادی رقم خورد؛

رشد فروش بزرگترین خودروساز چین

عصر خودرو- گروه فاو (FAW) بزرگترین خودروسازی چین در گزارش جدید خود اعلام کرد در 10 ماه ابتدایی امسال 3.01 میلیون خودرو فروخته است که این نسبت به سال گذشته جهشی 7.8 درصدی را نشان می‌دهد.

Tuesday 10 November 2020 - 17:10:00

رشد فروش بزرگترین خودروساز چین

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، گروه فاو (FAW) بزرگترین خودروسازی چین در گزارش جدید خود اعلام کرد در 10 ماه ابتدایی امسال 3.01 میلیون خودرو فروخته است که این نسبت به سال گذشته جهشی 7.8 درصدی را نشان می‌دهد.

طبق این گزارش میزان فروش برند سدان این گروه، هونچی، در این دوره به 153 هزار خودرو رسیده است که این نسبت به دوره مشابه سال گذشته جهشی 102.7 درصدی را نشان می‌دهد.

439 هزار واحد از کامیون‌های جیفانگ این گروه در این دوره به فروش رسید که این میزان 44 درصد از سال گذشته بیشتر است.

میزان فروش برند هونگی در ستال گذشته از 100 هزار دستگاه فراتر رفت. این شرکت هدف فروش 200 هزار خودرو در سال 2020 و 600 هزار خودرو در سال 2025 را برای خود تعیین کرده است.

گروه فاو در سال 1953 در شهر چانگچون در شمال شرقی چین تأسیس شد و حالا به عنوان خواستگاه صنعت خودروی چین شناخته می‌شود.

برچسب ها

فاوهونگچی
مطالب مرتبط بیشتر
هونگ چی اچ6؛ با 28 هزار دلار از کیفیت ماشین چینی لذت ببرید! +عکس نسل جدید خودرو‌های لوکس چینی معرفی شد کشنده فاو تک محور یا جفت محور؟ بهترین گزینه برای شما کدام است؟ چراغ سبز چین به جوینت ونچر 3.3 میلیارد دلاری کامیون کشنده فاو سیبا موتور کلید سپاری شد از ارائه خدمات فروش و پس از فروش سیبا موتور رضایت داریم هونگ چی E-QM5؛ سدان متفاوت از برند لوکس چینی+ عکس فاو E01؛ کراس اوور لوکس چینی با پیشرانه الکتریکی و هرم سه بعدی هولوگرافیک! +عکس بستیون X40؛ شاسی بلند اقتصادی فاو با پیشرانه تنفس طبیعی +عکس نوبرانه لوکس از چانگچون تولید خودروهای برقی تویوتا با همکاری FAW چین فاو-فولکس‌واگن رکورد زد همکاری فولکس‌واگن و فاو برای تولید خودروهای برقی به زودی قرارداد ساخت موتور یورو 5 و 6 خودرو با یک شرکت چینی منعقد می شود نگاهی به تحولات شرکت‌های بزرگ تجاری‌ساز در سال‌های آینده؛ آرزو‌های بزرگ بررسی و مقایسه فاو بسترن B30 و جک J5 ؛ چشم‌بادامی‌های دوست‌داشتنی تست و بررسی فنی جدیدترین محصول بهمن موتور؛ ایمنِ خوش ‌قیمت بسترن B30 محصول جدید بهمن موتور در یک نگاه سدان شهری جدید FAW با امکانات و ایمنی مناسب در راه ایران گزارش تصویری غرفه FAw در نمایشگاه خودرو شانگهای 2017 شرکت بهمن موتور رتبه اول بیشترین فروش سواری FAW را کسب کرد با کمک سیباموتور به دنبال سهم بیشتری از بازار ایران هستیم گزارش تصویری از روند ساخت موتورهایFAW سهامداران جدید به دنبال لبخند مشتریان هستند گزارش ویدئویی از تولید کشنده های FAW تولید کشنده های FAW به روایت تصویر مشکل انتقال پول به ایران هنوز به صورت کامل مرتفع نشده است تولید محصولات سواری FAW به روایت تصویر خانه سالمندان FAW گزارش ویدوئی از خط تولید آئودی در کارخانه FAW چین گزارش تصویری از نمایشگاه خودروهای تجاری FAW سهامدران جدید به دنبال نوآوری در محصولات و رضایتمندی مشتریان هستند گزارش ویدئویی از کسب برترین رتبه فروش برای دومین سال متوالی از سوی سیبا موتور گزارش تصویری تجلیل از سیباموتور به عنوان برترین فروشنده محصولات FAW برترین رتبه فروش برای دومین سال متوالی به سیباموتور رسید سیباموتور در صدر پرفروش ترین نمایندگان FAW در جهان آیا DF و FAW ادغام می‌شوند؟
Back to top