بهترین خودروهای دهه 90

عصر خودرو- خودروهای اروپایی در دهه 90 بیش از همتایان ژاپنی و آمریکایی خود محبوب بودند.

Sunday 11 October 2020 - 09:06:00

بهترین خودروهای دهه 90

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرعت پیشرفت در عرصه خودرو به حدی بالا بوده که امروزه بسیاری از خودروهای موفق سال های قبل به تاریخ پیوسته اند. در ادامه با بهترین خودروهای دهه های 90 و 80 میلادی آشنا می شوید:

1999- بی ام و ایکس 5

این مدل از خودروهای بی ام و خیلی زود جای خود را در بین طرفداران خودروهای شاس بلند پیدا کرد و خط تولید آن ها در آمریکا قرار دارد. 

1998- فورد فوکوس

محبوب ترین خودروی هاچ بک تولیدشده توسط فورد که در بسیاری از کشورها به پرفروش ترین خودرو سال تبدیل شد. 

1997- تویوتا پریوس

تاکنون سه نسل از این خودرو توسط تویوتا توسعه پیدا کرده است.

1196- پورشه باکستر

یکی از محبوب ترین محصولات پورشه در بین جوانان که به دلیل ظاهر اسپورت خود فروش بالایی داشته است. 

1995- فورد گلکسی

یکی از موفق ترین استیشن های تولیدی فورد که در این سال حضور پررنگی در جاده های بین شهری داشت. 

1994- تویوتا راو فور

این خودرو با هدف عرضه یک محصول که هم برای مقاصد بین شهری و هم گردش در طبیعت مناسب باشد توسعه پیدا کرد. 

1993- استون مارتین دی بی 7

این خودروساز انگلیسی در موارد معدودی موفق به عرضه محصول سال شده است اما در خصوص این مدل قضیه متفاوت بود و فروش بالایی را به ثبت رساند. 

1992- مک لارن اف وان

در زمان ساخت این مدل، اف وان یکی از سریع ترین خودروها بر روی زمین بود و می توانست به سرعت 240 مایل بر ساعت برسد. 

1991- تی وی آر گریفیث

هر چند در سال های بعد خبر زیادی از این خودروساز نشد اما گریفیث در آن سال با هشت سیلندر و سرعت بالای خود محبوبیت زیادی داشت. 

1990- رنو کلیو

این مدل تغییر زیادی به نسبت مدل های قبل از خود نداشت اما ترکیبی از قیمت مناسب، مصرف سوخت کم و دوام بالا باعث شد تا پرفروش ترین خودروی سال شود.

برچسب ها

صنعت خودرو دنیا
مطالب مرتبط بیشتر
آمریکا دیگر بر بازار خودرو چیرگی ندارد پورشه در کدام کشورها بیشترین طرفدار را دارد؟ نزول صنعت خودرو ایران به رتبه 18 جهان با افت 40 درصدی تولید + جدول سرمایه‌گذاری خودروسازان بزرگ برای ساخت خودروهای برقی آمار فروش جهانی خودرو در سالی که گذشت ریشه رفت وآمد مدیران در خودروسازی بهترین خودروهای سال 2019 از نگاه موتورترند تولید جهانی خودرو در سراشیبی سقوط اهالی خاورمیانه سه برابر اروپایی‌ها در تصادفات می‌میرند بدترین مفهومی‌های تاریخ معرفی باسابقه‌ترین خودروسازانی که چندین دهه متوالی در بازار ایران حاضر بوده‌اند معرفی 3 خودرو‌ دهه نودی که برای دریفت مناسب هستند لورفتن اسرار ده‌ها خودروساز معروف جهان با یک اشتباه رایانه‌ای معرفی 8 خودرو عضلانی برتر دهه 1980 میلادی معرفی خودرو ب ام و 730LI تیپ INDIVIDUAL غول‌های خودروسازی دنیا و جریمه‌های نجومی رنگ های محبوب بازار خودرو در سطح بین الملل پیش بینی شد آمریکایی‌ترین خودروهای 2018 را ببینید و بشناسید معرفی تیونرهایی که بعدها به خودروسازی مستقل بدل شدند‌ 12 باور نادرست از خودروها معرفی خودروهای کانسپت دهه 50 با الهام از جت‌های جنگنده ایران شانزدهمین خودروساز جهان شد + جدول 54 شرکت خودروسازی دنیا زیرمجموعه 14 شرکت اصلی‌اند آیا عنصر زیبایی از جهان خودرو رخت بسته است؟ مرگ تدریجی زیبایی گواهینامه در فنلاند منسوخ می شود فولکس واگن بزرگترین تولید کننده خودرو جهان شد احضار روح یک ایتالیایی اصیل هیولای شش‌پای خان رکورد جدید برای سریع ترین خودرو دنیا +ویدئو دروغ‌های بزرگ خودروسازان سهم 2 درصدی ایران از تولید خودرو جهان برترین و بدترین خودروهای سال2017 (+عکس) تویوتا و مرسدس بنز در میان ارزشمندترین برند های جهان در سال 2016 +اینفوگرافی 10 خودرویی که شباهتی به نسخه مفهومیشان ندارند(+عکس) خودرو بت من و ماشین آبی خاکی در میان گران‌ترین اسباب‌بازی‌های بزرگسالان جهان جذاب‌ترین خبرهای دنیای خودرو در هفته‌ای که گذشت (+عکس) رونمایی پروژه‌های جدید خودروسازان بزرگ تنبل‌ترین خودروهای دنیا را بشناسید +عکس 3 پادشاه تصاویری از بوگاتی شی رون؛ سریع‌ترین خودرو جاده‌ای دنیا ولوو V90 سرانجام رسما رونمایی شد+تصاویر رقابت بیشتر برای ساخت خودروهای خودران اسطوره فراری، ارزش 127 میلیارد تومان را دارد؟ ماشین روحانی در ایتالیا را ببینید 10 مدل دنده برگزیده خودرو های خارجی 4 ستاره کانسپت در نمایشگاه تیونینگ توکیو عجیب ترین طرح‌های ارائه شده در نمایشگاه تیونینگ توکیو مهمترین رویدادهای خودرویی سال 2015 صنعت خودرو در آیینه 2015 با صنعت خودروسازی کره‌ شمالی آشنا شوید 4خودرو اسپرت محبوب دنیا عضوی تازه در باشگاه ابرخودروهای شاخص جهان ایمن‌ترین خودروهای سال 2015 کدامند؟ مشاغل آینده صنعت خودرو خودروهای قدیمی با سرعت 200 مایل بر ساعت زیباترین ماشین های سال 2015 را بشناسید 10 خودرو تغییرساز در صنعت خودروسازی برندهای مشهورخودرو که در جبهه‌‌ جنگ متولد شدند
Back to top