25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید

عصر خودرو -هر ساله صد‌ها مدل خودروی جدید در سراسر جهان تولید می‌شوند که بعضی از خودرو‌ها به خاطر برخی از ویژگی‌هایشان متمایز از دیگر خودرو‌ها هستند و طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند.

Saturday 11 January 2020 - 10:24:00

25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید25 مورد از زیبا‌ترین خودرو‌های دنیا را بشناسید

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، هر ساله صد‌ها مدل خودروی جدید در سراسر جهان توسط کمپانی ریز و درشت خودروسازی تولید می‌شوند که هر یک شکل، ظاهر، قابلیت و قیمت متفاوتی دارد. در این میان برخی از خودرو‌ها به خاطر برخی از ویژگی‌هایشان متمایز از دیگر خودرو‌ها هستند و طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند. در حالی که برای طبقه‌بندی بهترین خودرو‌ها فاکتور‌های مختلفی در نظر گرفته می‌شود، اما در ادامه قصد داریم شما را با 25 مورد از زیباترین خودرو‌های ساخته شده در قرن بیست و یکم آشنا کنیم.

25. BMW Z8 (2003)

BMW Z8 یک خودرو بسیار زیبا و باکلاس بوده و همانطور که در تصویر می‌بینید بسیاری از ویژگی‌های خودرو‌های مدرن را ندارد. با این وجود خودرویی زیبا به نظر رسیده و از عملکرد خوبی به عنوان یک خودرو کاربردی و یک خودرو لوکس دارد. از این مدل خودرو در فیلم «جهان کافی نیست» (The World is Not Enough) از سری فیلم‌های جیمز باند در سال 1999 به عنوان اتومبیل شخصیت باند استفاده شد.
24. Porsche GT2RS (2019)

نسخه 2019 این اتومبیل بیش از 690 اسب بخار نیرو تولید می‌کند و در کمتر از 2.7 ثانیه سرعتش از صفر به 60 مایل بر ساعت می‌رسد. بدون شک GT2RS بهترین خودرو گروه خود در زمینه بالاترین شتاب است و در زمینه راحتی و خوشایند بودن رانندگی نیز نمره بسیار بالایی دریافت کرده است.
23. Lexus LFA (2012)

وقتی که خودرو Lexus LFA برای اولین بار به صورت عمومی عرضه شد بسیار مورد توجه قرار گرفت. اعداد و ارقام این خودرو در زمینه نیروی تولیدی بسیار قابل توجه بوده و بسیاری آن را بهتر از بسیاری رقبای هم‌عصر خود می‌دانند. از لحاظ ظاهری و زیبایی شناختی نیز قابل درک است که چرا Lexus LFA در میان زیباترین خودرو‌های قرن اخیر قرار دارد.

22. Saleen S7 (2006)

با یک نگاه ساده، کاملاً مشخص است خودرو Saleen S7 که در سال 2006 معرفی شد یک خودرو با قدرت بسیار بی‌نظیر است. هواکش‌های کناری و جلویی خودرو باعث شده بسیار شبیه آبشش‌های یک کوسه باشد. در واقع بین این خودرو و کوسه شباهت‌های بیشتری نیز وجود دارد، زیرا هر دوی آن‌ها با قدرت فراوان، اما بی‌صدا به گشت و گذار می‌پردازند. بخش بلندتر عقب خودرو به آن اجازه می‌دهد که بسیاری بزرگتر از آنچه که هست به نظر برسد. بسیاری از ظواهر زیبای این خودرو به شکل دست‌ساز ساخته شده و به همین دلیل به یک الگوی اصلی در میان خودرو‌های اسپرت شبیه است.

21. Ferrari 812 Superfast (2018)

عنوان این خودرو دقیقاً همان چیزی است که این خودرو برای نشان دادنش ساخته شده است. خودرو مدل Ferrari 812 Superfast 2018 دارای حداکثر سرعت 211 مایل در ساعت (340 کیلومتر بر ساعت) بوده و بدنه آیرودینامیک آن به این خودرو باریک اجازه می‌دهد که در جاده‌ها با سرعتی باورنکردنی حرکت کند. حقیقتاً کمپانی فراری کار خارق‌العاده‌ای در زمینه ساخت این خودرو بسیار زیبا و وسوسه انگیز انجام داده است.

20. Bugatti Super Sport (2011)

بوگاتی وقتی که پای طراحی به میان می‌آید ابایی از طراحی‌های نامتعارف ندارد. نیمه بالایی این خودرو به رنگ مشکی درخشان پلاتینیومی است و در قسمت کناری پایین خودرو نیز شاهد درخشندگی رنگ نارنجی هستیم. بدین ترتیب این خودرو ظاهر بسیار جذابی پیدا می‌کند که هر کسی را شیفته خود می‌سازد.

19. Cadillac CTS.V (2018)

نمونه اولیه «سوپر سدان» این خودرو باعث شد که توجه بسیاری به این خودرو ساخت کادیلاک جلب شود. در این خودرو می‌توان همچنان آن ویژگی‌هایی که کادیلاک را به یک خودرو افسانه‌ای تبدیل کرد را دید. با این وجود مدل Cadillac CTS.V از گشتاور، شتاب و سرعت بسیار بالایی برخوردار بوده و گفته می‌شود که حداکثر سرعت آن در حدود 200 مایل در ساعت (322 کیلومتر بر ساعت) است.

18. Ferrari 599 GTO (2012)

این خودرو بسیار جذاب در ابتدا برای مسابقات اتومبیلرانی طراحی نشده بود، اما به عنوان قدرتمندترین خودرو غیرمسابقه‌ای و جاده‌ای که تاکنون توسط کمپانی فراری ساخته شده شناخته می‌شود. این مدل حتی نسبت به مدل افسانه‌ای Enzo نیز برتری‌هایی دارد. وقتی که رنگ قرمز آلبالویی را به این خودرو اضافه کنید تصور خودرویی زیباتر از آن در حال خرامیدن در یک خیابان بسیار دشوار می‌شود.

17. Audi R8 (2012)

تنها در یک کلمه می‌توان این خودرو را توصیف کرد: واوووو. این جعبه انرژی به راحتی یکی از بهترین و زیباترین مدل‌های یک دهه اخیر کمپانی Audi است. این خودرو بسیار قدرتمند نسبت به بسیاری از رقبای همکلاس خود از قدرت، سرعت و کلاس بسیار بالایی برخوردار است.

16. BMW i8 (2018)

در‌های پروانه‌ای به سرعت توجه شما را به این خودرو جلب خواهند کرد. خودرو کوپه مدل BMW i8 یک خوردو هیبریدی است و علیرغم این ویژگی یک خودرو اقتصادی و با کیفیت بسیار بالا به شمار می‌آید. این مدل یکی از بهترین و جذاب‌ترین مدل‌های خودرو کمپانی بی ام دبلیو در سال‌های اخیر بوده است.

15. McLaren 720S (2019)

خودرو McLaren 720S که در سال 2019 معرفی شد یک ابرخودرو فوق‌العاده است. کابین خودرو به کابین یک جت جنگنده در آستانه بلند شدن از روی زمین شبیه است. البته با توجه به این که این خودرو از محصولات مک لارن است، 720S ترکیبی دیوانه کننده از سرعت و قدرت به شمار می‌آید که تنها در مدت 5.3 ثانیه سرعت آن از صفر به 100 مایل بر ساعت (160 کیلومتر بر ساعت) می‌رسد.

14. Aventador S (2019)

خودرو Aventador S که در سال 2019 توسط لامبورگینی معرفی شده مانند گلوله سریع بوده و سرعت آن در تنها 2.7 ثانیه از صفر به 60 مایل بر ساعت (96 کیلومتر بر ساعت) می‌رسد. این خودرو مجهز به موتور V.12 بوده و حداکثر سرعت آن 217 مایل بر سرعت (350 کیلومتر بر ساعت) اعلام شده است. طراحی این خودرو نیز متفاوت بوده و خطوط و منحنی‌های آن بسیار تند و تیز بوده و نزدیکی خودرو به زمین باعث شده که شتاب و ثبات بالایی در سرعت‌های زیاد داشته باشد. جالبتر اینکه قیمت این خودرو کمتر از 400.000 دلار است.

13. Ford GT (2006)

علیرغم این که این خودرو حدود 14 سال عمر دارد، اما کابین داخلی آن هنوز هم مدرن باقی مانده است. در واقع، بسیاری مدل Ford GT را دارای خلاقانه‌ترین کابین داخلی در تاریخ تولید خودرو می‌دانند. از دیدگاه طراحی نیز ماهیت کلاسیک این خودرو با ظاهر میانه خودرو که شبیه خودرو‌های مسابقه‌ای قدیمی است جذابیت دوچندانی به آن بخشیده است.

12. Lamborghini Diablo (2001)

لامبورگینی برای دهه‌ها خودرو‌های زیادی در کلاس جهانی ساخته است و مدل Diablo که در سال 2001 عرضه شد نیز از این قاعده مستثنی نبوده و جایگاه بالا و زیبایی‌های منحصربفرد خودرو‌های ساخت لامبورگینی را فریاد می‌زند. Diablo یک نمونه اولیه از خودرو‌های اسپرت و از آن خودرو‌هایی است که توجه و حسادت بسیاری را به خود جلب می‌کند. اگر چه در این تصویر قابل مشاهده نیست، اما این مدل نیز از یک جفت در پروانه‌ای بسیار زیبا برخوردار است.

11. Ford GT (2019)

نمونه 2019 خودرو Ford GT یک انتخاب بی‌نقص برای ویراژ دادن در جاده‌های خلوت است. با نمای نقره‌ای زیبای خود، این خودرو زیبایی بی‌رقیبی دارد و پیچ و خم‌های زاویه‌دار اطراف بدنه انگار از سنگ گرانیت ساخته شده‌اند. صفحه باریک پشت خودرو مانند یک شبه باله عمل کرده که در لغزیدن خودرو و حرکت آرام آن در هر نوع زمینی به آن کمک می‌کند.

10. Porsche 918 Spyder (2015)

با این خودرو وارد کلاس خودرو‌های بسیار پرقدرت شدیم. مدل 918 Spyder پورشه که در سال 2015 عرضه شد دارای توان 887 اسب بخاری بوده، حداکثر سرعت آن به 211 مایل بر ساعت (340 کیلومتر بر ساعت) رسیده و در کمتر از 2.2 ثانیه سرعت آن از صفر به 60 مایل بر ساعت می‌رسد. این اعداد و ارقام بسیار خیره کننده هستند و این جدای از ظاهر آینده‌نگرانه‌ای است که برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

9. Ferrari 458 Speciale (2015)

سیستم تعلیق این خودرو بسیار متفاوت و متمایز است. بدین ترتیب مسیریابی و ثبات خودرو Ferrari 458 Speciale در پیچ‌های تند و جاده‌های منحنی‌شکل فوق‌العاده است. از دیدگاه طراحی نیز جلوی منحنی‌شکل و مدور خودرو بسیار جذاب و شبیه خودرو‌های مسابقه‌ای است.

8. Ferrari Enzo (2003)

فراری همیشه خودرو‌هایی با زیبایی خیره کننده تولید می‌کند و مدل Enzo که در سال 2003 عرضه شد نیز از این قاعده مستثنی نیست. از تکنولوژی فرمول یک در ساخت این مدل استفاده شده و ساختار «تونل بادی» آن مستقیماً توسط لورنزو راماچیوتی، طراح مشهور خودرو، طراحی شده است. دماغه آن نیز زاویه‌ای بسیار دقیق و مناسب داشت که خودرو را در مسیر مستقیم هدایت می‌کند. این شکل ظاهری آینده‌نگرانه و در‌های پروانه‌ای بر کلاس بالای خودرو و جذابیت آن می‌افزاید.

7. Pagani Zonda S (2010)

این خودرو ایتالیایی بسیاری را به یاد فیلم «2001: یک ادویسه‌ی فضایی» می‌اندازد. چراغ‌های جفتی فرورفته این خودرو در هر طرف از آن با یک دماغه بسیار منحصربفرد با نوک برجسته ترکیب شده است. کابین داخلی نیز به زیبایی طراحی شده و دارای یک پنجره شبیه زیردریایی است. در کل Pagani Zonda S یکی از خودرو‌های بسیار متفاوت تولید شده در قرن اخیر است.

6. Ferrari LaFerrari (2017)

برای نشان دادن خاص بودن این خودرو، ویژگی‌های منحصربفرد آن تنها به اطلاع معدود افرادی رسیده که برای داشتن این خودرو انتخاب شده و از قبل سفارش آن را داده‌اند. علاوه بر این قیمت پیش‌فروش این خودرو بسیار پیشرفته بین 2 تا 4 میلیون دلار بودوه است. LaFerrari در کمتر از سه ثانیه سرعت خود را از صفر به 60 مایل بر ساعت می‌رساند و شکاف‌ها و هواکش‌های متعدد روی بدنه آن به خوبی با موتور قدرتمند 12 سیلندری آن هماهنگ هستند.

5. Koenigsegg Regera (2018)

یک سال پیش، این خودرو در کمتر از 30 ثانیه به سرعت خیره‌کننده 248 مایل بر ساعت (400 کیلومتر بر ساعت) رسید. وقتی که در‌های زیبای پروانه‌ای را به این قدرت و سرعت فوق‌العاده اضافه می‌کنید، Koenigsegg Agera R به نماد قدرت، سرعت و زیبایی تبدیل می‌شود.

4. Lamborghini Centenario (2017)

خودرو Lamborghini Centenario که در سال 2017 عرضه شد بیشتر شبیه یک زنبور زرد رنگ مرگبار است که در حال پرسه زدن و در جستجوی دشمن است. این خودرو دارای یک موتور V.12 بوده و از قدرت بالایی برخوردار است. چراغ‌های افقی جلوی خودرو بسیار زیبا بوده و سوراخ‌ها، شبکه‌ها و باله‌های اطراف آن نیز به شکل خاصی طراحی شده‌اند.

3. Aston Martin DB9 (2008)

خودرو Aston Martin DB9 که در سال 2017 معرفی شد نماد واقعی کلاس و شخصیت بوده و از زیبایی خاصی برخوردار است. شبکه‌های بلند آلومینیومی و ردیفی باعث شده که قسمت جلوی خودرو زیبایی و جذابیت خاصی داشته باشد. پهنای قابل توجه خودرو شرایط را برای چراغ‌های برجسته فراهم کرده که برای سفر‌های طولانی در طول شب مناسب هستند. علاوه بر این، در‌هایی که شبیه بال قو هستند نیز زیبایی خاصی را در کنار چرخ‌های آلومینیومی ایجاد می‌کند. خودرو DB9 استون مارتین بدون شک یکی از زیباترین خودرو‌هایی است که در چند دهه اخیر دیده‌ایم.

2. McLaren P1 (2014)

بعد از فراتر از یک قرن که از تولید اولین خودرو‌ها گذشته می‌توانیم ببینیم که مدرن‌سازی خودرو‌ها تا چه اندازه پیشرفت کرده است. در مورد McLaren P1 باید گفت که تنها 375 دستگاه از آن ساخته شده و با خودرویی روبرو هستیم که از فیبر کربن ساخته شده و به همین دلیل زیبایی و درخشندگی متفاوتی دارد.

1. Pagani Huayra BC (2015)

این خودرو بسیار شبیه یک گربه‌سان وحشی در جنگل است که خود را برای پریدن روی شکار از همه جا بیخبر خود آماده می‌کند. خودرو Pagani Huayra BC به طور کامل از فیبر کربن ساخته شده که در تعداد کمی از خودرو‌های مدرن دیده می‌شود.

برچسب ها

صنعت خودرو دنیا
مطالب مرتبط بیشتر
آمریکا دیگر بر بازار خودرو چیرگی ندارد پورشه در کدام کشورها بیشترین طرفدار را دارد؟ نزول صنعت خودرو ایران به رتبه 18 جهان با افت 40 درصدی تولید + جدول سرمایه‌گذاری خودروسازان بزرگ برای ساخت خودروهای برقی آمار فروش جهانی خودرو در سالی که گذشت ریشه رفت وآمد مدیران در خودروسازی بهترین خودروهای سال 2019 از نگاه موتورترند تولید جهانی خودرو در سراشیبی سقوط اهالی خاورمیانه سه برابر اروپایی‌ها در تصادفات می‌میرند بدترین مفهومی‌های تاریخ معرفی باسابقه‌ترین خودروسازانی که چندین دهه متوالی در بازار ایران حاضر بوده‌اند معرفی 3 خودرو‌ دهه نودی که برای دریفت مناسب هستند لورفتن اسرار ده‌ها خودروساز معروف جهان با یک اشتباه رایانه‌ای معرفی 8 خودرو عضلانی برتر دهه 1980 میلادی معرفی خودرو ب ام و 730LI تیپ INDIVIDUAL غول‌های خودروسازی دنیا و جریمه‌های نجومی رنگ های محبوب بازار خودرو در سطح بین الملل پیش بینی شد آمریکایی‌ترین خودروهای 2018 را ببینید و بشناسید معرفی تیونرهایی که بعدها به خودروسازی مستقل بدل شدند‌ 12 باور نادرست از خودروها معرفی خودروهای کانسپت دهه 50 با الهام از جت‌های جنگنده ایران شانزدهمین خودروساز جهان شد + جدول 54 شرکت خودروسازی دنیا زیرمجموعه 14 شرکت اصلی‌اند آیا عنصر زیبایی از جهان خودرو رخت بسته است؟ مرگ تدریجی زیبایی گواهینامه در فنلاند منسوخ می شود فولکس واگن بزرگترین تولید کننده خودرو جهان شد احضار روح یک ایتالیایی اصیل هیولای شش‌پای خان رکورد جدید برای سریع ترین خودرو دنیا +ویدئو دروغ‌های بزرگ خودروسازان سهم 2 درصدی ایران از تولید خودرو جهان برترین و بدترین خودروهای سال2017 (+عکس) تویوتا و مرسدس بنز در میان ارزشمندترین برند های جهان در سال 2016 +اینفوگرافی 10 خودرویی که شباهتی به نسخه مفهومیشان ندارند(+عکس) خودرو بت من و ماشین آبی خاکی در میان گران‌ترین اسباب‌بازی‌های بزرگسالان جهان جذاب‌ترین خبرهای دنیای خودرو در هفته‌ای که گذشت (+عکس) رونمایی پروژه‌های جدید خودروسازان بزرگ تنبل‌ترین خودروهای دنیا را بشناسید +عکس 3 پادشاه تصاویری از بوگاتی شی رون؛ سریع‌ترین خودرو جاده‌ای دنیا ولوو V90 سرانجام رسما رونمایی شد+تصاویر رقابت بیشتر برای ساخت خودروهای خودران اسطوره فراری، ارزش 127 میلیارد تومان را دارد؟ ماشین روحانی در ایتالیا را ببینید 10 مدل دنده برگزیده خودرو های خارجی 4 ستاره کانسپت در نمایشگاه تیونینگ توکیو عجیب ترین طرح‌های ارائه شده در نمایشگاه تیونینگ توکیو مهمترین رویدادهای خودرویی سال 2015 صنعت خودرو در آیینه 2015 با صنعت خودروسازی کره‌ شمالی آشنا شوید 4خودرو اسپرت محبوب دنیا عضوی تازه در باشگاه ابرخودروهای شاخص جهان ایمن‌ترین خودروهای سال 2015 کدامند؟ مشاغل آینده صنعت خودرو خودروهای قدیمی با سرعت 200 مایل بر ساعت زیباترین ماشین های سال 2015 را بشناسید 10 خودرو تغییرساز در صنعت خودروسازی برندهای مشهورخودرو که در جبهه‌‌ جنگ متولد شدند
Back to top