عملکرد قابل توجه هاوال H 9 در تست کشش

عصر خودرو-هاوال H 9 یک شاسی بلند چینی آفرود است که در تست کشش عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

Tuesday 07 July 2020 - 11:12:00

عملکرد قابل توجه هاوال H 9 در تست کششعملکرد قابل توجه هاوال H 9 در تست کششعملکرد قابل توجه هاوال H 9 در تست کشش

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هاوال H9 یک شاسی بلند چینی آفرود است که از جنبه های مختلفی مورد بررسی و تست قرار گرفته است که یکی از موارد تست کشش بوده که این خودرو عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

شاسی بلند هاوال H6 خودرویی با سایز متوسط بوده که با هدف رقابت با خودرو‌های پرفروشی مانند مزدا CX-5، هیوندای توسان، تویوتا راو 4 و نیسان ایکس تریل روانه بازار شده است.

در این خودرو موتور، گیربکس، سیستم تعلیق و بدنه بر روی تیر‌های با استحکام بالا نصب شده است و قاب توسط سیستم تعلیق جلو و عقب با چرخ‌ها به هم متصل شده است که باعث پایداری و راحتی خوبی حین رانندگی می‌شود و ایمنی عالی را تضمین می‌کند.

شاسی بلند هاوال H6  عملکرد خارج از جاده و در عین حال تضمین شکل پایدار بدنه دارد. این خودرو با خودروهایی مانند تویوتا لندکروزر، پرادو و میتسوبیشی و پاجرو رقابت می‌کند.

این خودرو بارها مورد تست و بررسی قرار گرفته است و یکبار روی این خودرو آزمایش یخ و برف در مرکز تست بوش انجام شد، زیرا این مرکز حرفه ای‌ترین و جامع‌ترین زمینه آزمایش زمستانی چین است.

شرکت بزرگ وال موتور محدود و بوش همکاری طولانی مدت استراتژیک را ایجاد کرده اند و همواره در زمینه ایمنی، راحتی و کمک به راننده همکاری جدی داشته اند. در آزمایشی که برای خودرو هاوال در برابر سرما انجام شد، هاوال H9 دمای منهای 30 درجه سانتیگراد را تحمل کرد و محیط یخ و برف شدید را به چالش کشید و نمونه‌ای از سیستم کنترل همه جانبه هاوال H9 و عملکرد عالی و مزایای ایمنی Bosch G9 ESP در محیط یخ و برف را نشان داد.

در این ویدئو مشاهده می‌کنید که هاوال H9 در تست کشش با خودرو قدرتمندی، چون فورد F-150 عملکرد قابل توجهی از خود نشان می‎‌دهد.

برچسب ها

هاوال
مطالب مرتبط بیشتر
سگ بزرگ هاوال؛ پرچمدار یک سبک جدید در کمپانی چینی! +تصاویر معرفی هاوال کانسپت به همراه مشخصات هاوال چگونه به خیابان‌های ایران پا گذاشت؟ شرایط تبدیل تعهدات هاوال به سایر محصولات تولیدی شرکت بهمن موتور طرح تبدیل خودرو هاوال H2 به دیگر محصولات گروه بهمن اطلاعیه بهمن موتور برای خریداران هاوال اطلاعیه بهمن موتور برای خریدارن هاوال ثبت نام کنندگان هاوال "سه شنبه " به بهمن موتور بروند اطلاعیه بهمن موتور درباره تولید خودرو هاوال هاوال صفر در بازار چند؟ نسل جدید هاوال های جوان‌پسند قیمت قطعی هاوال H2 اعلام شد خیز دوباره، برداشت اول محبوبیت هاوال کار دستش داد هاوال رسما در خط تولید بهمن موتور قرار گرفت معرفی و مشخصات کامل خودروی هاوال H6 محصولی از گروه بهمن معرفی و مشخصات کامل خودروی هاوال H9 معرفی و مشخصات کامل خودروی هاوال H2 محصولی از گروه بهمن هجوم اژدهای زرد به قلمروی تازه هایلوکس مجوز ورود به کشور را گرفت جزئیات بازگشت قدرتمند هاوال به ایران با گروه بهمن پسربچه شرور چینی بهمن خیال هاوال سواران را راحت کرد نوبرانه‌های خودرویی ایران در سال 97 رتبه یک مقتدرانه برای هاوال حس شیرین تفاوت هاوال به دنبال خرید جیپ به زودی خودروهای SUV انتخاب اول مشتریان در دنیا خواهد شد برند بعدی گروه بهمن چیست؟ Haval H6، میراث‌دار پرفروش ترین شاسی‌بلند چینی قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار + جدول تجمل کراس‌اووری درخشش هاوال در نمایشگاه خودرو پکن فروش اعتباری خودروهای هاوال ادامه دارد با هاوال عکس سلفی بگیرید و جایزه ببرید فرزند ارشد هاوال آمد فروش ویژه هاوال وندا با تخفیف 22 درصدی فروش ویژه عظیم خودرو به مناسبت نمایشگاه خودرو اصفهان گزارش تصویری رونمایی دنیرا و ملانی در نمایشگاه خودرو اصفهان دو محصول هاوال در اصفهان رونمایی شد گزارش تصویری آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی از دو برند جدید در نمایشگاه خودرو اصفهان چشم‌بادامی‌های بلند‌قامت فروش نقدی و اعتباری خودروهای هاوال ستاره های شرقی آمدند
Back to top