نگاهی به پورشه جدید ماکان GTS + عکس

عصر خودرو: فیس‌لیفت 2020 پورشه ماکان GTS با امکانات و قابلیت‌های جدید معرفی شد.

Thursday 19 December 2019 - 11:02:00

نگاهی به پورشه جدید ماکان GTS + عکسنگاهی به پورشه جدید ماکان GTS + عکسنگاهی به پورشه جدید ماکان GTS + عکسنگاهی به پورشه جدید ماکان GTS + عکسنگاهی به پورشه جدید ماکان GTS + عکسنگاهی به پورشه جدید ماکان GTS + عکسنگاهی به پورشه جدید ماکان GTS + عکس

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، خودروی شاسی بلند سایز متوسط پورشه ماکان GTS فیس لیفت 2020 خود را نیز به علاقه مندان و مشتریان آتی خود نشان داد تا علاوه بر امکانات و تجهیزاتی که به آن اضافه شده است، با طراحی و شکل ظاهری خود نظر و توجه آنها را به سمت و سوی خود جلب کند و بدین ترتیب سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهد.

از جمله مهم‌ترین مشخصات فیس‌لیفت 2020 پورشه ماکان جی‌تی‌اس ( Porsche Macan GTS ) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
این خودرو به یک پیشرانه V6  2.9 لیتری توربوشارژ مجهز است که موتور آن قدرت تولید  375 اسب بخار و 520 نیوتن متر گشتاور را داراست.
سیستم انتقال قدرت آن نیز به صورت دو کلاچه PDK است.
تمام چرخ‌های این شاسی بلند سایز متوسط نیز محرک (4WD) است.

شتاب رسیدن از سرعت صفر تا 62 مایل بر ساعت آن تنها در عرض مدت 4.7 ثانیه است.
حداکثر سرعت پورشه ماکان جی‌تی‌اس، 162 مایل بر ساعت گزارش و اعلام شده است.
میزان انتشار آلایندگی آن 218 گرم کربن دی‌اکسید در هر کیلوگرم است.
بر اساس گزارش وب سایت autoexpress ، قیمت مدل پایه و استاندارد آن از 58 هزار و 816 پوند شروع می شود.

همچنین مشتریان قادر خواهند بود قابلیت‌ها و امکانات متعدد و منحصر بفردی را در تریم‌های مختلف این خودروی لوکس و زیبا سفارش دهند و از تجهیزات مربوط به رفاه، آسایش و ایمنی آن بهره مند شوند. این خودرو در حال حاضر قابل سفارش است.

در زیر تصاویری از پورشه ماکان GTS برای علاقمندان آمده است:

برچسب ها

پورشه ماکان
مطالب مرتبط بیشتر
دو قلوی همسان پورشه را بشناسید بررسی فنی پورشه ماکان + قیمت پورشه ماکان توربو، اولین اس‌.یو.وی اسپرت دنیا پورشه کاین یا ماکان؛ کدام شاسی‌بلند پورشه انتخاب بهتری برای شما است؟ آپشن‌های خاص زیرپای لوکس‌سواران ایرانی خودروهای سوپر لاکچری بازار کدامند؟ پورشه ماکان را بشناسید پورشه صفر چند؟ پرفروش‌ترین پورشه پوست‌انداخت معرفی پورشه ماکان 2019 با فناوری‌های پانامرا و استایلی تازه معرفی ماکان2.0 دومین اس یو وی پورشه لیست خودروهای پورشه موجود در بازار + قیمت معروف‌ترین خودروهای توربو در ایران لیست قیمت Porsche های موجود در تهران آخرین قیمت Porsche Mackan 2017 در بازار ایران گرانترین و ارزانترین خودروی‌های وارداتی نرخ خرید و فروش محصولات Porsche در مناطق آزاد چقدر است؟ برای خرید یک پورشه ماکان چقدر باید پول داشت؟ رقابتی که بازنده ندارد! از پورشه ماکان چقدر اطلاعات دارید؟ نبـــرد گربه‌ســان‌ها! رقابت جگوار S و پورشه ماکان GTS (+عکس) نبرد اف- پیس جگوار و ماکان پورشه
Back to top