مشخصات نسل جدید نیسان جوک + تصاویر

عصر خودرو -نسل جدید نیسان جوک که یک شاسی‌بلند کوچک و محبوب در بازارهای جهانی خودرو به شمار می‌رود، تغییر و تحولات قابل توجهی پیدا کرده است.

Tuesday 17 December 2019 - 09:25:00

مشخصات نسل جدید نیسان جوک + تصاویرمشخصات نسل جدید نیسان جوک + تصاویرمشخصات نسل جدید نیسان جوک + تصاویرمشخصات نسل جدید نیسان جوک + تصاویرمشخصات نسل جدید نیسان جوک + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش نیوز ، نیسان جوک که برای نخستین‌بار حدود 10 سال پیش روانه بازارهای جهانی شد، از همان زمان توانست نظر و توجه خیل عظیمی از طرفداران و مشتریان را به سمت و سوی خود جلب کند.

نسل جدید این شاسی بلند جمع و جور طبق درخواست و تقاضای مشتریان، 35 میلی متر پهن‌تر و 75 میلی‌متر طویل‌تر شده و حجم صندوق عقب آن نیز به 422 لیتر افزایش پیدا کرده است. همچنین بسیاری دیگر از نقاط ضعف نسل قبلی آن دیگر به چشم نمی‌خورد. از لحاظ بهره‌گیری از فناوری‌های نوین نیز مشتریان و علاقمندان قادر خواهند بود فناوری خودران سطح 2 این محصول را سفارش دهند که در حالت پرو پایلوت می‌تواند در برخی مواقع اضطراری، کنترل فرمان، پدال گاز و ترمز را به‌دست بگیرد.
کابین داخلی خودرو بسیار جادارتر از نسل قبلی نیسان جوک است که آن نیز به دلیل افزایش 105 میلی متری فاصله بین محورهاست. همچنین در طراحی داخلی این خودرو از متریال نرمی برای داشبورد، درب و سایر قسمت‌های داخلی استفاده شده است و در وسط کنسول مرکزی نیز یک صفحه نمایش برای سرگرمی سرنشینان تعبیه شده است.

بر اساس گزارش وب سایت autoexpress، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو بر این باورند که نسل جدید نیسان جوک در میان رقبای قدرتمند خود که به قابلیت‌های منحصر بفردی مجهزند، حرف زیادی برای گفتن ندارد ولی از لحاظ بسیاری از موارد همچون ایمنی، زیبایی و آسایش سرنشینان توانسته در میان کلاس شاسی بلندهای کوچک نمرات خوبی را برای خود به ارمغان بیاورد.
از دیگر مشخصات اصلی این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پیشرانه سه سیلندر یک لیتری
قدرت موتور 115 اسب بخار و 200 نیوتن متر گشتاور

گیربکس اتوماتیک 7 سرعته
مجهز به فناوری تکنا پلاس

نرخ 25 هزار و 295 پوند

برچسب ها

نیسان جوک
مطالب مرتبط بیشتر
نسل دوم جوک در تابستان ارائه می‌شود قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول نیسان صفر چند؟ خودروهای ژاپنی در بازار چند؟ نیسان صفر چند؟ خودروهای 300 تا 400 میلیونی بازار را بشناسید شاسی‌بلند جدید اشکودا رقیب نیسان جوک می‌شود تقابل کوچولوهای بلندقامت شرقی نیسان صفر چند؟ خودرو‌های جذاب برای خانم‌ها کدامند؟ (قسمت دوم) نیسان صفر چند؟ قیمت خودروهای نیسان صفر در بازار چند؟ خودروهای 600 میلیون تومانی بازار کدامند؟ نیسان صفر چند؟ ورود نیسان جوک به باشگاه میلیونی‌ها معروف‌ترین خودروهای توربو در ایران خودروی نیسان جوک، جایزه بزرگ خریداران خوش شانس محصولات نیسان فروش بهاری خودروهای نیسان آغاز شد قیمت جدید نیسان جوک در ایران اعلام شد کوچولوهای بلندقامت نیسان در بین 3 برند اول واردات به کشور سامورایی‌های قد بلند به گلستان رسیدند تولید سوخت سبز با پایه گیاهی داستان طراحی مبتکرانه نیسان جوک جشنواره فروش زمستانی نیسان جوک با تسهیلات ویژه و تحویل فوری شرایط فروش ویژه دی ماه نیسان جوک و ایکس تریل اعلام شد امکان تست درایو محصولات نیسان در نمایندگی های تهران فراهم شد بررسی نیسان جوک 1600 توربو توسط نشریه YourFleet قیمت جدید محصولات نیسان در ایران اعلام شد مقایسه ظاهری شاسی بلند جدید هیوندای با رقبایش (+عکس) جهان نوین آریا با شرایط فروش ویژه محصولات نیسان به تبریز می رود استقبال گسترده مردم شیراز از شاسی بلندهای نیسان هیوندای، ماسک دیگری بر روی کراس‌اوورهای خود می‌گذارد گزارش تصویری از غرفه جهان نوین آریا در نمایشگاه خودرو البرز ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان فروش نیسان جوک 2017 با تحویل 3 روزه و پلاک شده به‌مناسبت عید سعید فطر ملاقات با نیسان جوک اسپرت ( + ویدیو) شرایط فروش خودروهای نیسان مدل 2017 با تحویل 30 روزه اعلام شد کیا موتور رقیب تویوتا CH-R و نیسان جوک را روانه بازار می کند (+عکس) فروش نیسان جوک پلاتینیوم با تسهیلات ویژه و به تعداد محدود جوک جدی رستگاری در 8ثانیه اعلام شرایط جدید فروش نیسان با تخفیف‌های استثنایی الکتریکی دیگری از نیسان: جوک! رونمایی از کراس اوور جدید نیسان در ایران سئات آرونا؛ شاسی بلند رقیب نیسان جوک+تصاویر مقایسه کوتاه نیسان جووک، رنو کپچر و پژو 2008 (+جدول) 10 SUV کوچک برتر دنیا
Back to top