مقایسه ظاهری شاسی بلند جدید هیوندای با رقبایش (+عکس)

عصر خودرو:زمان زیادی از معرفی "هیوندای کنا"ی 2018 به عنوان اولین خودروی ساب‌کامپکت این خودروسازی نمی‌گذرد. خودرویی که تازه‌وارد این بخش حساب شده و قرار است با حرفه‌ای‌ترها به رقابت بپردازد. به همین دلیل است که توجه زیادی به نمای خارجی این خودرو شده تا بتواند حرف‌های زیادی برای گفتن ارائه دهد.

Sunday 01 October 2017 - 16:10:00

مقایسه ظاهری شاسی بلند جدید هیوندای با رقبایش (+عکس)1111111111111مقایسه ظاهری شاسی بلند جدید هیوندای با رقبایش (+عکس)111

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  عصر ایران ، شاید نمای خارجی این کراس‌اوور در هنگام ورود به بازار آن هم در قالب یک خودرو تولیدی به مذاق همگان خوش نیاید اما این احتمال نیز وجود دارد که به واسطه برخی از خصوصیات خوبش آغازی چالشی را به نمایش بگذارد. در این میان نکته اساسی این است که به بررسی و مقایسه تازه وارد کره‌ای با رقبایش در این بخش بپردازیم.

در نمای جلو، هیوندائی کنای 2018 خود را با یک ساختار چراغ و نورپردازی سه ردیفه نشان می‌دهد. چراغ‌های روزتاب در ردیف بالا و چراغ‌های خوشه‌ای اصلی در مرکز قرار می‌گیرند. مه‌شکن‌ها نیز در لایه پائینی و به سمت داخل متمایلند. در کنا جلو پنجره بزرگ و آبشاری هیوندائی نیز کاملا برجسته است که باعث افزایش شباهت آن به دیگر محصولات این خودروسازی می‌شود.

در مقایسه با نیسان جوک و تویوتا CHR چهره هیوندای کنا چندان متقارن و دو قطبی به نظر نمی‌رسد. چهره کنا مرسوم و متعارف بوده و مانند رقبای ژاپنی‌ای‌اش از خطوط شکسته و زاویه دار در آن خبری نیست. با این وجود زمانی که این خودرو با جیپ "رنگید" مقایسه می‌شود به دلیل روکش بدنه و گسترش چراغ‌های خوشه‌ای مزیت‌های خود را به رخ می‌کشد.
زمانی که از نمای جانبی به این خودرو نگاه کنیم، کنا بسیار سنتی‌تر به نظر می‌رسد. این موضوع در هنگام مقایسه خودرو با مدل‌های جوک و CHRکه پر از چین، زاویه و خطوط شکسته نامتعارف هستند، بیشتر محسوس است. البته وضعیت کنا در برابر رنگید باز هم بهتر است. ساختار قوس‌دار و روکش بدنه وضعیت خودرو را از مدل جعبه‌ای شکل رنگید بهتر و مجزا می‌کند. در نمای عقب نیز کنا به واسطه طراحی چراغ‌های عقب از رقیبان دیگرش مجزا خواهد شد.

درون خودرو نیز ویژگی‌های داشبورد در یک ساختار مرسوم و متعارف تعریف شده‌اند که صفحه نمایش لمسی متحرک یکی از آنها محسوب می‌شود.

مقایسه نمای عقب خودروها

اگر در نمای بیرونی یک رنگ سبز لیموئی را انتخاب کنید، تریم داخلی نیز به رنگ سبز روشن خواهد بود.

با این وجود می‌توان گفت فضای داخلی هیوندای کنای 2018 نیز به مراتب محافظه‌کارانه‌تر از رنگید ساخته شده است. ما در رنگید شاهد خطوط و منحنی‌های بیضی و تخم‌مرغ شکل و در CHR شاهد خطوط و اشکال الماس شکال هستیم. فضای و طراحی داخلی جوک نیز کمی مرسوم‌تر از بقیه یه نظر می‌رسد و این سادگی به پای طراحی محافظه‌کارانه کنا نخواهد رسید.


مقایسه نمای داخلی خودروها

قدرت این خودرو از یک موتور 2 لیتری با 175 اسب‌بخار گرفته می‌شود که با یک سامانه انتقال قدرت 6 سرعته هماهنگی دارد. البته انواعی از این خودرو با موتور 1.6 لیتری توربوشارژ ارائه خواهند شد که از یک جعبه دنده خودکار دو کلاچه و خودکار همخوانی دارند. احتمالا این خودرو در سال آینده و در هنگام ورود به بازار به عنوان یکی از برجسته‌ترین کراس‌اوورهای ساب‌کامپکت بخش خود به رسمیت شناخته می‌شود.

برچسب ها

نیسان جوکهیوندای کناجیپ رنه‌گید
مطالب مرتبط بیشتر
غایبان شرقی مشخصات نسل جدید نیسان جوک + تصاویر شرایط فروش فوری نیسان جوک توسط جهان نوین آریا بررسی فنی هیوندای کنا هیبرید جدید + مشخصات قیمت خودرو نیسان در بازار تهران +جدول بررسی فنی نیسان جوک 2020 جدید + مشخصات نیسان جوک جدید معرفی شد جدیدترین قیمت خودروهای خارجی در بازار هیوندای کنا الکتریک هیبرید در حال ورود به بازارهای جهانی نیسان جوک برف‌نورد به نمایشگاه خودرویی ژاپن می‌رود 20 خودروی شاسی‌بلند ایمن مدل 2019 پیشی گرفتن کنای الکتریکی 2019 از رقبا + تصاویر نسل دوم جوک در تابستان ارائه می‌شود قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول نیسان صفر چند؟ خودروهای ژاپنی در بازار چند؟ نیسان صفر چند؟ خودروهای 300 تا 400 میلیونی بازار را بشناسید شاسی‌بلند جدید اشکودا رقیب نیسان جوک می‌شود تقابل کوچولوهای بلندقامت شرقی نیسان صفر چند؟ خودرو‌های جذاب برای خانم‌ها کدامند؟ (قسمت دوم) نیسان صفر چند؟ قیمت خودروهای نیسان صفر در بازار چند؟ خودروهای 600 میلیون تومانی بازار کدامند؟ نیسان صفر چند؟ ورود نیسان جوک به باشگاه میلیونی‌ها معروف‌ترین خودروهای توربو در ایران خودروی نیسان جوک، جایزه بزرگ خریداران خوش شانس محصولات نیسان فروش بهاری خودروهای نیسان آغاز شد قیمت جدید نیسان جوک در ایران اعلام شد کوچولوهای بلندقامت 8 مدل کراس اور هیوندای در راه است نیسان در بین 3 برند اول واردات به کشور 470 کیلومتر رانندگی با یک بار شارژ در خودرو برقی جدید طرح اولیه شاسی بلند الکتریکی کره ای رونمایی شد هیوندای کنا؛ نخستین خودروی کامپکت برقی در جهان سلاح جدید هیوندای علیه تسلا سامورایی‌های قد بلند به گلستان رسیدند تولید سوخت سبز با پایه گیاهی داستان طراحی مبتکرانه نیسان جوک جشنواره فروش زمستانی نیسان جوک با تسهیلات ویژه و تحویل فوری شرایط فروش ویژه دی ماه نیسان جوک و ایکس تریل اعلام شد رونمایی هیوندایی کنا 2018 در نمایشگاه خودروی آمریکا امکان تست درایو محصولات نیسان در نمایندگی های تهران فراهم شد بررسی نیسان جوک 1600 توربو توسط نشریه YourFleet هیوندای کُنا را بیشتر بشناسید قیمت جهانی و مشخصات فنی هیوندای کُنا اعلام شد قیمت جدید محصولات نیسان در ایران اعلام شد جهان نوین آریا با شرایط فروش ویژه محصولات نیسان به تبریز می رود فیات 3 هزار جیپ رنه‌گید را فراخواند استقبال گسترده مردم شیراز از شاسی بلندهای نیسان هیوندای، ماسک دیگری بر روی کراس‌اوورهای خود می‌گذارد گزارش تصویری از غرفه جهان نوین آریا در نمایشگاه خودرو البرز ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان فروش نیسان جوک 2017 با تحویل 3 روزه و پلاک شده به‌مناسبت عید سعید فطر ملاقات با نیسان جوک اسپرت ( + ویدیو) شرایط فروش خودروهای نیسان مدل 2017 با تحویل 30 روزه اعلام شد کیا موتور رقیب تویوتا CH-R و نیسان جوک را روانه بازار می کند (+عکس) فروش نیسان جوک پلاتینیوم با تسهیلات ویژه و به تعداد محدود جوک جدی رستگاری در 8ثانیه اعلام شرایط جدید فروش نیسان با تخفیف‌های استثنایی الکتریکی دیگری از نیسان: جوک! رونمایی از کراس اوور جدید نیسان در ایران سئات آرونا؛ شاسی بلند رقیب نیسان جوک+تصاویر مقایسه کوتاه نیسان جووک، رنو کپچر و پژو 2008 (+جدول) 10 SUV کوچک برتر دنیا
Back to top