چرایی جمع‌آوری دوچرخه‌های «بیدود» از سطح شهر تهران

عصر خودرو- رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران به پرسش برخی شهروندان در خصوص علت جمع‌آوری دوچرخه‌های «بیدود» از سطح شهر پاسخ داد.

Wednesday 04 December 2019 - 10:53:00

چرایی جمع‌آوری دوچرخه‌های «بیدود» از سطح شهر تهران

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا،‌ غلامحسین محمدی در حساب توییتری خود در پاسخ به پرسش برخی شهروندان در خصوص علت جمع‌آوری دوچرخه‌های «بیدود» از سطح شهر نوشت: ‏دوچرخه‌های «‎بیدود» به دلیل جلوگیری از صدمات متصور در ناآرامی‌های اخیر جمع‌آوری شدند و باید در اسرع وقت آماده بهره‌برداری شهروندان شوند.

وی ادامه داد: این شرکت در برابر ودیعه مشتریان مسئولیت دارد و باید به تعهدات خود عمل کند. ‎شهرداری نیز کماکان به حمایت‌های خود از این حرکت ادامه می دهد.

برچسب ها

دوچرخه اشتراکیبیدود
مطالب مرتبط بیشتر
ثبت نام از متقاضیان اشتراک بیدود از امروز فعالیت 1100 دوچرخه بیدود در 27 ایستگاه منطقه 2 تهران جزئیات توافق بیدود با شهرداری اعلام شد فعالیت بیدود با شرایط جدید از فردا آغاز می‌شود آزمون و خطای «بیدود» در شهر دوم مدل اقتصادی بیدود کار دستش داد ارائه وام خرید دوچرخه به تهرانی‌ها سهامی از بیدود نمی‌خریم حناچی: چرخ اقتصادی بیدود نمی‌چرخید دوچرخه‌های نارنجی به تهران بازمِی‌گردند؟ دوچرخه‌های نارنجی تهران چه شد؟ «بیدود» بلای آسمانی بر سر رانندگان روزانه 4 هزار تهرانی از دوچرخه اشتراکی استفاده می‌کنند ودیعه بیدود برای دانشجویان وخبرنگاران رایگان شد تکذیب عضویت رایگان خبرنگاران در «بیدود» «بیدود» برای خبرنگاران رایگان می‌شود توضیحات شهرداری در مورد عدم ثبت نام زنان در اپلیکیشن دوچرخه‌های اشتراکی راه اندازی 28 ایستگاه دوچرخه اشتراکی در منطقه 11 تهران اجرای وعده رایگان بودن دوچرخه‌های اشتراکی از زبان شهردار تهران توسعه دوچرخه اشتراکی و مسیرهای ویژه دوچرخه‌سواری در سال 98 حل آلودگی هوای کلانشهرها با دوچرخه‌سواری مدیریت شهری استفاده از طرح‌هایی نظیر دوچرخه اشتراکی را تسری دهد دوچرخه‌های اشتراکی منطقه 2 تهران افتتاح شدند بهره‌برداری از دوچرخه‌های اشتراکی آغاز شد هزینه 160 هزار تومانی برای شارژ اولیه دوچرخه‌های اشتراکی دوچرخه هایی که قرار بود کشت پور را به بهشت برساند طرح دوچرخه اشتراکی در سطح شهر تهران اجرایی نشده است 60 درصد قیمت دوچرخه اشتراکی باید از سوی کاربر ودیعه‌گذاری شود اجرای طرح دوچرخه‌های اشتراکی تا دو هفته آینده حضور بخش خصوصی در طرح دوچرخه اشتراکی را اقدام خوبی می‌دانیم ورود 5000 دوچرخه اشتراکی از روز سه شنبه در پایتخت
Back to top