راه اندازی 28 ایستگاه دوچرخه اشتراکی در منطقه 11 تهران

عصر خودرو- شهردار منطقه 11 شهرداری تهران گفت: تلاش می‌کنیم تا قبل از بازگشایی مدارس دوچرخه‌های برقی را در سطح منطقه مستقر کنیم.

Tuesday 16 July 2019 - 11:39:00

راه اندازی 28 ایستگاه دوچرخه اشتراکی در منطقه 11 تهران

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، نصرالله آبادیان شهردار منطقه 11 شهرداری تهران  با بیان اینکه تا پایان مردادماه 14 ایستگاه دوچرخه‌های اشتراکی در منطقه 11 مستقر می‌شوند، گفت: این 14 ایستگاه از خیابان امام خمینی (ره) تا خیابان انقلاب را پوشش خواهند داد و در فاز بعدی با اضافه کردن 14 ایستگاه دیگر در محدوده پایین‌تر خیابان امام خمینی (ره) تعداد ایستگاه‌های دوچرخه‌های اشتراکی در سطح منطقه 11 به 28 ایستگاه خواهد رسید.

وی افزود: طی مذاکراتی که با شهرداری منطقه 12 انجام شده به صورت مشترک در بافت تاریخی محدوده شهرداری منطقه 11 و 12 ایستگاه‌های دوچرخه‌های اشتراکی مستقر خواهد شد تا شهروندانی که به موزه‌ها مراجعه می‌کنند و قصد عزیمت به اماکن تاریخی دیگر را دارند به سهولت با دوچرخه به مکانی دیگر منتقل شوند.

شهردار منطقه 11 شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در صورتی که شاهد استقبال از این دوچرخه‌ها باشیم تعداد آن‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.
بیشتر بخوانید: دوچرخه‌های هوشمند روزهای سه شنبه رایگان شدآبادیان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا قبل از بازگشایی مدارس دوچرخه‌های برقی و دنده‌ای نسل 4 را هم به ناوگان دوچرخه‌های اشتراکی سطح منطقه 11 اضافه کنیم.

برچسب ها

دوچرخه اشتراکی
Back to top