صندلی‌ خودرو در مشگین‌شهر به تولید انبوه رسید

عصر خودرو- نخستین محموله از صندلی‌های خودرو تولید شده در شهرستان مشگین‌شهر به شرکت خودروسازی تبریز ارسال شد.

Monday 11 November 2019 - 12:36:00

صندلی‌ خودرو در مشگین‌شهر به تولید انبوه رسید

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  استاندار اردبیل گفت: شرکت صنعتی حدید مبتکران تنها شرکت تولیدی صندلی‌های خودرو در استان اردبیل می‌باشد که اقدام به تولید صندلی‌های مورد نیاز شرکت ایران خودرو کرده است.

صندلی‌ خودرو در مشگین‌شهر به تولید انبوه رسید
اکبر  بهنامجو افزود: این شرکت هم‌اکنون صندلی‌های سمند ، سورن و سمند پی وان را جهت استفاده شرکت خودروسازی تبریز تولید و ارسال می‌کند.

وی افزود: با راه‌اندازی واحد صندلی‌سازی شرکت حدید مبتکران برای 50 نفر بصورت مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

استاندار اردبیل همچنین در ادامه سفر خود به مشگین‌شهر از مجتمع گردشگری در حال احداث شابیل نیز دیدن کرد.

او اظهارداشت: این مجتمع شامل 50 واحد اقامتی و سایر امکانات رفاهی و تفریحی می‌باشد که با 50 میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی احداث می‌شود.

بهنامجو همچنین از ایجاد راهدارخانه در مسیر گردشگری شابیل ، قوتورسویی خبر داد و افزود: تجهیزات و ماشین‌آلات موردنیاز این راهدارخانه از هم‌اکنون توسط وزارت راه و شهرسازی تامین شده است.

استانداراردبیل با تاکید بر لزوم راه‌اندازی تله‌سیژ شابیل تا سال آینده گفت: با اجرای طرح‌های جدید گردشگری شاهد توسعه بخش مشگین‌شرقی در آینده نزدیک خواهیم بود.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

برچسب ها

صندلی خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
برای خرید صندلی خودرو کودک چقدر هزینه کنیم؟ قیمت طرح اولیه نیسان از صندلی خودرو مخصوص بازی های رایانه ای چگونه مشکل صندلی خودروی خود را برطرف کنیم؟ 90 روز با صندلی‌های داغ در پایتخت شکایت یکی از مشتریان مرسدس‌بنز به دریافت غرامت ختم شد وقتی هوش مصنوعی صندلی خودرو را راحت می‌کند تفاوت انتخاب صندلی مسافران ایرانی و اروپایی در سفرهای جاده‌ای استانداردهای استفاده از صندلی‌ کودک در خودرو صندلی خودرویی که از سرنشین محافظت می کند خطرات صندلی جلوی خودرو برای کودکان نونوار کردن صندلی های خودرو چقدر آب می خورد؟ نخستین صندلی مخصوص کودکان مجهز به ایربگ امنیت بالای صندلی‌های روبه‌عقب خودروها در تصادفات همه چیز در مورد صندلی خودرو‌ها این ربات راحتی صندلی خودرو را می سنجد طراحی صندلی‌های فوق‌العاده برای مرسدس‌بنز همکاری با کره‌ای‌ها برای تهیه صندلی‌های استاندارد در برخی خودروهای ایرانی کتاب طراحی و بهینه سازی سیستم های تعلیق صندلی خودروهای غیرجاده ای تالیف شد رخت‌ نو برتن خودرو سخت اما حیاتی صندلی‌های UX لکسوس، از ابتکارات برتر سال 2016 (+عکس) 10 خودرویی که بهترین صندلی ها را دارند (+عکس) طراحی یک صندلی جدید برای اتوبوسها و مترو در انگلیس+تصاویر کاربردی‌ترین صندلی‌های عقب متعلق به کدام خودروست؟ هوشمندترین صندلی خودرو ساخته شد آخرین نسل ازیک مدل سیتروئن زیبای مخوف آلمان‌ها صندلی کودک در خودرو چگونه موجب مرگ کودکان می‌شود؟
Back to top