رئیس اتحادیه تعمیرکاران:

صاحبان خودروهای فرانسوی در بازار به دردسر افتادند

عصر خودرو- رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با بیان اینکه در بخش خودورهای اروپایی نمی‌توان تأمین قطعات را به صورت مسافری انجام داد، گفت: امروز مهمترین مشکل، تأمین قطعات خودروهای اروپایی از جمله محصولات رنو در بازار است.

Monday 28 October 2019 - 15:33:00

صاحبان خودروهای فرانسوی در بازار به دردسر افتادند

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، علیرضا نیک آیین  با اشاره به اینکه در حال حاضر صاحبان خودروهای چینی و خودروهای بالای 200 میلیون تومان در بازار برای تأمین قطعات یدکی دچار مشکل شده‌اند، اظهار داشت: در بخش خودروهای چینی برخی از قطعات در بازار نیست و در مقطعی همان قطعات که بعضاً الکترونیکی هستند با چندین برابر قیمت به فروش می‌رسند. همین موضوع عاملی شده تا خریداران خودروهای چینی در تعمیر خودروهای خود به دردسر بیفتند.

وی با اشاره به اینکه در بخش ماشین‌های چینی و کره‌ای تا حدودی تأمین قطعات مشکل نیست، افزود: امروز مهمترین مشکل، تأمین قطعات خودروهای اروپایی از جمله محصولات رنو در بازار است. به نحوی که مشتری این خودروها در صورت خرابی خودرو نمی‌تواند به راحتی خودروی خود را تعمیر کند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با تأکید براینکه در بخش خودورهای اروپایی نمی‌توان تأمین قطعات را به صورت مسافری انجام داد، گفت: اعمال تحریم‌ها عاملی شده تا خودروسازان اروپایی که حاضر به همکاری با خودروسازان ایرانی بودند بازار ایران را ترک کنند. همین امر تأمین قطعات این خودروها را در بازار کشور دچار مشکل کرده است.

نیک آیین با اعلام اینکه در بخش خودورهای فولکس واگن نیز تأمین قطعات با مشکل صورت می‌گیرد، گفت: نمایندگی‌ها در تأمین قطعات مستأصل شده‌اند و نمی‌توانند مشکلات مردم را برطرف کنند. در این رابطه دولت باید تمهیدات لازم را انجام دهد تا یک شرکت به صورت واسطه تأمین قطعات این خودورها را انجام دهد.

 

برچسب ها

قطعات یدکیاتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران
مطالب مرتبط بیشتر
کمبود قطعات اصلی در بازار لوازم یدکی مردم را با مشکل مواجه کرده است زنگ خطر برای تولید قطعات یدکی خودرو حضور در نمایشگاه قطعات تهران به منظور توسعه بازار هدف و حضور فعال در بازار قطعات یدکی بیش از 75 درصد قطعات یدکی ضمانت ندارند دلیل افزایش قیمت ها در بازار قطعات یدکی خودرو حمایت اتاق بازرگانی بین المللی از صادرات گروه خودروسازی سایپا طرح رهگیری قطعات یدکی و مصرفی وسایل نقلیه در تهران آغاز شد راه اندازی سامانه فروشگاه اینترنتی قطعات یدکی محصولات کرمان موتور 75درصد بازار در اختیار قطعات یدکی تقلبی چرا قطعات خودرو گران شد؟ نرخ مصوب تعمیرکاران خودرو در سال 1400 اعلام شد بازار پر التهاب قطعات خودرو و قیمت هایی که سلیقه‌ای شدند بهترین راهکار رفع دغدغه های خرید لوازم یدکی با یدک کش‌ها و امدادخودرو‌های غیرمجاز برخورد خواهد شد دلالان، قطعات خودرو را گران کردند پیگیر مشکلات کامیون داران در رابطه با لاستیک و قطعات یدکی هستیم 20 درصد لوازم یدکی موجود در بازار بی کیفیت هستند یک تصادف کوچک، چند؟ کمبود برخی قطعات خودروهای خارجی و کامیون‌ها در بازار کمبودی در بازار قطعات یدکی نیست تعمیرگاه های خودرو باز اما مراکز قطعات یدکی بسته باشد بازار داغ جعل برند قطعات یدکی و رشد یک‌باره قیمت خودروهای کف پارکینگ به 30 هزار کاهش یافت رشد 300 درصدی قیمت لوازم یدکی و کاهش مراجعه به تعمیرگاه‌ها ورود کمیسیون صنایع به موضوع کمبود قطعات یدکی خودروهای چینی تعمیرکاران هم قطعه تقلبی را تشخیص نمی‌دهند آماده باش 120 واحد صنفی تعمیرکاران خودرو در تهران فروش قطعات کارکرده خودرو به نام نو ماهانه تعدادی از واحدهای قطعات یدکی خودرو ابطال مجوز می‌گیرند موج جدید افزایش قیمت قطعات یدکی خودرو اتحادیه اروپا، آمریکا را به اعمال تعرفه تلافی جویانه تهدید کرد یک شرکت تولیدکننده قطعات یدکی خودرو تعطیل شد استفاده از قطعات یدکی اصلی، تضمینی برای ایمنی سرنشینان تحریم به بازار قطعات یدکی رسید انبار حاوی چهار تریلی لوازم یدکی در مشهد کشف شد افزایش 40 تا 300 درصدی قیمت لوازم یدکی BYD S6 ؛ سربلند در خدمات پس از فروش افزایش 150 تا 300 درصدی قیمت برخی لوازم یدکی خودرو اسکانیا مقابله با تحریم ها علیه ایران را در دستور کار دارد خدمات پس از فروش خودرو به مشکل خورد کدام یک از خودروهای داخلی، دارای بیشترین قطعات یدکی در بازار هستند؟ از خرید هرگونه قطعات یدکی غیر استاندارد خودداری نمایید افتتاح سومین فروشگاه قطعات یدکی کرمان موتور بهترین ضریب تامین قطعات یدکی را داریم چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران رایدکس گشایش یافت عرضه قطعات اصلی کرمان موتور در بازار چراغ برق اولین فروشگاه مرکزی قطعات یدکی کرمان موتور افتتاح شد استقبال مشتریان گروه سایپا از افزایش ضریب امنیتی بسته بندی قطعات یدکی استفاده مرسدس-بنز از چاپ 3 بعدی برای قطعه سازی رشد 73 درصدی فروش قطعات یدکی سایپا در تیر ماه سال جاری بازار ملزومات خودرو روی کاغذ طرح توسعه شرکت یدکی موتور ایران در ساوه افتتاح شد از « سپر تا سپر» با خدمات در محل نگین خودرو قیمت انواع قطعات پژو 405 در بازار + جدول هفتمین نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته در کرمانشاه گشایش یافت حضور قطعات وارداتی در بازار لوازم یدکی قیمت اجرت در دسترس مشتری است گرانترین قطعات پراید «آموزش» و «آزمون» لازمه ورود به صنف لوازم یدکی کمبود قطعات یدکی خودرو حل می‌شود؟ چاشنی‌های متنوع برای خانواده برلیانس
Back to top