خودروهای پاک ب ام‌ و روی سراشیبی صعود

عصر خودرو- به نظر می‌رسد که سرانجام میزان فروش خودروهای پلاگین هیبریدی و الکتریکی بی‌ام‌و افزایش پیدا کرده است.

Monday 14 October 2019 - 16:35:00

خودروهای پاک ب ام‌ و روی سراشیبی صعود

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، آمار و گزارش‌های منتشر شده از سوی بی ام و نشان می دهد که فروش خودروهای پلاگین هیبریدی و الکتریکی گروه خودروسازی بی‌ام‌و آلمان (برندهای بی‌ام‌و/مینی) سرانجام توانسته سهم خود را در بازار افزایش دهد به گونه‌ای که به یک رکورد جدید دست پیدا کرده است.

کارشناسان و تحلیلگران بازار خودرو بر این باورند که معرفی و عرضه مدل‌های جدید از سوی شرکت بی‌ام‌و که از قدرت، زیبایی و ظرفیت باتری نسبتا بالایی برخوردار بودند، نتیجه بخش بوده و موفق شده نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان و طرفداران محیط زیست را به سمت و سوی خود جلب کند.

مجموع کل فروش خودروهای بی‌ام‌و از آغاز سال 2019 میلادی تاکنون، 16 هزار و 35 دستگاه بوده که که دومین میزان فروش موفقیت آمیز این خودروساز آلمانی در سه سال گذشته به شمار می‌رود و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 10.1 درصد رشد و افزایش یافته است. سهم خودروهای پلاگین هیبریدی نیز از میزان کل فروش خودروهای بی‌ام‌و/ مینی، 6.5 درصد گزارش و اعلام شده است که در نوع خود، رقم قابل ملاحظه ای محسوب می شود.

به گفته شرکت ب ام‌ و، یکی از اصلی‌ترین دلایل رشد و افزایش فروش خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست این برند، معرفی و عرضه خودروی جدید بی‌ام‌و 330ای (BMW 330e) است.

در جای دیگر این گزارش، آمارهای مختلفی از انواع مدل‌های بی‌ام‌و از سوی این شرکت آلمانی ارائه شده است:

میزان فروش خودروهای مدل بی‌ ام‌ و آی3 و آی8 در ماه گذشته میلادی، سپتامبر 2019، 23.9 درصد رشد داشته و به چهار هزار و 148 دستگاه رسیده است.

خودروی مینی کوپر ای‌کانتری‌من (MINI Cooper S E Countryman ALL4) نیز با رشدی 35.9 درصدی برای نخستین بار در 9 ماهه اخیر، از آغاز سال جاری میلادی تاکنون، موفق شده است 11 هزار و 996 دستگاه بفروشد.

برچسب ها

ب ام و I8ب ام و i3
مطالب مرتبط بیشتر
ب‌ام‌و‌هایی با طلای 24 عیار ساخته شد شارژ ب ام و i8 تنها در 8 دقیقه! زشت‌ترین رینگ ها در برخی از خودروهای 2018 (+عکس) عرضه تازه ترین خودرو هیبریدی ب ام و بررسی خودرو BMW i8 رونمایی از ب ام‌و کوپه ب ام و i8 کانورتیبل نوامبر رونمایی می‌شود بررسی 10خودرو‌ لوکس جهان مدل های جدید ب‌ام‌و در راه بازار ایران ویدئو بسیار خلاقانه ب ام و برای تبلیغ i3+ تصاویر باواریایی‌های تکرار‌نشدنی راهنمای خرید خودروی صفر در بازار ایران تبدیل شدن ب‌ام‌و آی8 به خودروی پلیس استرالیا +تصاویر جزئیاتی از خاص ترین مدل ب ام و در ایران (+عکس) رودستر ب ام‌و i8 2018 از راه می‌رسد (+عکس) در هر کلاس خودرویی چی بخریم؟ راهبه های i8 سوار! BMW i8، پاداش قهرمانی مردان لستر گمانه‌هایی درباره ب ام و i8 جدید! ب ام‌ و i8 مدل 2015 دیدنی است ریموت ب ام‌دابلیو i8 را ببینید جذاب و پرحاشیه ب ام و i8 2017 پیشرانه 420 اسب بخاری دارد+تصاویر ریموت BMW i8 +عکس ب ام‌ و های میلیاردی در صف دریافت پلاک پارکینگی به ارزش 97 میلیارد تومان کاهش محسوس فروش ب ام و i3 و i8 ب ام و i8 صدر نشین گران‌ترین خودروهای وارداتی
Back to top