استارتاپ‌ها صنعت خودرو را متحول می‌کنند!

عصر خودرو- ستاری گفت: ایران با کمک استارتاپ‌ها در حوزه طراحی و تولید خودرو‌های برقی و الکتریکی آینده روشنی خواهد داشت.

Wednesday 09 October 2019 - 13:35:00

استارتاپ‌ها صنعت خودرو را متحول می‌کنند!

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش نیوز ، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری در گردهمایی فناورانه صنعت خودرو اظهار کرد: ایران با کمک استارتاپ‌ها در حوزه طراحی و تولید خودرو‌های برقی و الکتریکی آینده روشنی خواهد داشت. توانمندی جوانان ما در تمام حوزه‌ها اثبات شده است، فقط باید آنها را باور کنیم.

او افزود: آینده صنعت خودرو در دستان توانمند جوانان و استارتاپ‌ها است و این نسل نوین می‌توانند آینده این صنعت را تامین کنند. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان کرد: حامی شکل گیری صنعت است نه کارخانه، چراکه کارخانه داری همین کاری است که ما به اشتباه با صنعت آن را اشتباه گرفته‌ایم. ستاری تصریح کرد: پویایی محصول ذات صنعت است و این صنعت پویا می‌تواند با دانشگاه و اکوسیستم فناوری و نوآوری پیوند محصول محور بخورد.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکید کرد: آینده همه صنایع به خصوص، صنعت خودرو روشن خواهد شد اگر در ایران به اکوسیستم فناوری و نوآوری و شکل گیری استارتاپ‌ها توجه درستی صورت گیرد.

برچسب ها

استارتاپ
مطالب مرتبط بیشتر
تویوتا در استارت آپ های هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند هایپرتایر برنده سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شد سرمایه‌گذاری تویوتا در یک استارت‌آپ ارایه نیازهای فن‌آورانه زنجیره تامین ایران خودرو جزئیات دستورالعمل وزرات کشور برای تاکسی‌های اینترنتی استارتاپ‌ها به یاری هوشمندسازی جایگاه‌های سوخت می‌آیند دانش‌بنیان‌ها و استارت‌آپ‌های صنعت خودرو گردهم می‌آیند ضرورت شکل‌گیری استارت اپ‌های صنعت خودرو صنایع باید استارت‌آپ‌ها را به نوآوری تشویق کنند شروط فعالیت خودروهای فرسوده در استارتاپ‌های تاکسی آنلاین خرید استارت اپ کرایه اسکوتر توسط اوبر با سرمایه‌گذاری در استارتاپ ها تورم کاهش می­ یابد استارت‌آپ یا سازمان جاافتاده؛ مساله این است برترین استارتاپ‌های اروپایی متحول‌کننده حمل‌ونقل شهری را بشناسید استارت آپ ها مردم را بی اعتماد نکنند گریز استارت‌آپی از ترافیک پایتخت استارت آپ‌های شهری می‌توانند ترافیک را کاهش دهند منوی شهرداری برای استارت‌آپ‌ها نشست بررسی نقش استارتاپ‌ها و فرآیند هوشمندسازی در حمل و نقل بار برگزار شد خودروی خودران تحویل محموله رونمایی شد فعالیت 45 استارتاپ در حوزه حمل‌ونقل
Back to top