افزایش فزاینده ایستگاه‌های شارژ بریتانیا

عصر خودرو- بنابر گزارش شرکت نیسان که در آن از داده‌های موسسه «زپ مپ» استفاده شده، این خودروساز ادعا می‌کند که اکنون تعداد ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در بریتانیا به 9 هزار و 199 عدد رسیده و در واقع تعداد آنها از تعداد ایستگاه‌های پمپ‌بنزین این کشور سبقت گرفته است.

Wednesday 21 August 2019 - 10:28:00

افزایش فزاینده ایستگاه‌های شارژ بریتانیا

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد ، این درحالی است که در پایان سال 2018 تنها 8هزار و 396 پمپ‌بنزین در این کشور وجود داشت. البته چنین مقایسه‌‌ای را نمی‌توان دقیق دانست چرا که در بسیاری از این ایستگاه‌های شارژ تنها یک شارژر وجود دارد در حالی که اغلب پمپ‌بنزین‌ها دارای حداقل چهار پمپ هستند. به‌علاوه در حالی که پر کردن باک خودرو تنها چند دقیقه زمان می‌برد، شارژ یک خودروی برقی می‌تواند بین 30 دقیقه تا چند ساعت زمان راننده را تلف کند. با این حال، شارژرهای سریع روبه رواج هستند و اکنون بیش از 1600 شارژر سریع عمومی در بریتانیا نصب شده‌ است. در پایان سال 2012 تنها 919 ایستگاه شارژ در این کشور وجود داشت اما در 7ماه ابتدایی سال جاری میلادی، 2هزار و 530 ایستگاه جدید افزوده شده‌ است.

برچسب ها

شارژ خودروهای برقی
مطالب مرتبط بیشتر
بومی‌سازی "سامانه شارژر خورشیدی" برای شارژ خودروهای برقی اولین آزمایشگاه تخصصی زیر ساخت های شارژ خودرو برقی کشور در البرز راه اندازی شد آیا این پروژه چالش های موجود درباره شارژ الکتریکی ها را پایان می دهد؟ + عکس شارژ بی‌سیمی خودروها در بزرگراه شارژ بین خودرویی، ترفندی برای کاهش توقف خودرو‌های برقی پارک شارژ خودروهای برقی در آلمان افتتاح شد رشد 15 درصدی ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی شارژ سیار خودروهای برقی آلمان یک میلیون ایستگاه شارژ خودروی برقی می سازد خودرو خود را با انرژی خورشیدی شارژ کنید! امکان شارژ خودروهای برقی در 5 دقیقه شارژرهای شیشه ای برای موبایل و خودرو از راه رسید تعداد ایستگاه‌ شارژ خودروهای برقی در چین از یک میلیون گذشت وانت های برقی یکدیگر را شارژ می کنند مدیرعامل مپنا: آمادگی ساخت جایگاه شارژ خودروهای برقی را در سراسر کشور داریم شارژ خودروهای برقی سرعت می گیرد ساخت 2.5 میلیون ایستگاه شارژ خودروهای برقی تا 2025 یک بار شارژ، 1000 کیلومتر برد پهنه‌بندی ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در تهران شارژر عجیب خودروی برقی نخستین ایستگاه شارژ بی‌سیم اتوبوسهای برقی افتتاح شد تولید خودروی برقی با شتاب صفر تا صد 1.85 ثانیه ای پنل‌های خورشیدی خودروهای برقی را شارژ می‌کنند! ردپای خودروهای برقی در صنعت حمل‌و‌نقل تسلا برای توسعه خودروهای برقی ایستگاه شارژ رایگان می‌سازد ایجاد شبکه ملی شارژ سریع خودروهای برقی در انگلیس شارژ باتری خودروهای برقی پنج برابر سریع تر شد نبرد بر سر شارژ برقی‌ها سرمایه‌گذاری کانادا برای توسعه ایستگاه‌ شارژ خودروهای برقی ابتکار جالب و دیدنی لندن برای خودروهای برقی +عکس این پهپاد خودروی در حال حرکت را شارژ می کند شارژر بی سیم باتری خودرو از راه رسید شارژ بی سیم خودروهای برقی ممکن شد احداث بزرگترین ایستگاه شارژ خودروهای الکتریکی در آلمان شارژ خودروهای برقی با فناوری جدید جاده‌های هوشمند
Back to top