دانش و فناوری فناوری های نوین،

وانت های برقی یکدیگر را شارژ می کنند

عصر خودرو- یک خودروساز آمریکایی ادعا می کند قابلیت انتقال شارژ میان دو خودرو را ارائه کرده است.

Monday 10 June 2019 - 11:29:00

وانت های برقی یکدیگر را شارژ می کنند

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، اگر خودروهای الکتریکی را در حقیقت باتری هایی روی 4 چرخ به حساب بیاوریم، می توان قابلیت انتقال شارژ میان دو خودرو را نیز فراهم کرد.

اکنون این قابلیت در وانت ها و خودروهایSUV شرکت Rivian فراهم شده است. «آر جی اسکارینگ» مدیر ارشد اجرایی این شرکت در مصاحبه ای اعلام کرده قابلیت شارژRivian-to-Rivian را برای خودروهای این شرکت ارائه کرده است.

Rivian یک شرکت خودروسازی و تولید کننده فناوری های مخصوص آن در آمریکا است. این شرکت خودروهای حافظ محیط زیست می سازد.

مشابه این ویژگی در برخی موبایل های جدید نیز ارائه شده است. هنگامیکه باتری یک موبایل کاهش می یابد، دستگاه می تواند از یک موبایل دیگر شارژ دریافت کند و نیازی نیست آن را به پریز برق متصل کرد.

به هرحال این ویژگی را می توان به فهرست قابلیت هایی اضافه کرد که شرکتRivian تعهده کرده در خودروهایش ارائه کند. وانت R1T این شرکت در 2020 میلادی به بازار عرضه می شود.

برچسب ها

شارژ خودروهای برقیوانت برقی
مطالب مرتبط بیشتر
ولوو اولین خودروساز اروپایی برای پذیرش شارژ تسلا تلاش20 شرکت دانش بنیان برای ساخت ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی بومی‌سازی "سامانه شارژر خورشیدی" برای شارژ خودروهای برقی اولین آزمایشگاه تخصصی زیر ساخت های شارژ خودرو برقی کشور در البرز راه اندازی شد آیا این پروژه چالش های موجود درباره شارژ الکتریکی ها را پایان می دهد؟ + عکس طراحی وانت برقی با بال‌های خفاشی توسط شرکت آمریکایی رونمایی از اولین وانت برقی تویوتا/ لکسوس فقط خودروی برقی تولید می‌کند؟ وانت برقی تسلا با 4 موتور ساخته می شود آغاز تولید انبوه پیکاپ برقی ریویان شارژ بی‌سیمی خودروها در بزرگراه وانت برقی جنرال موتورز با توان هزار اسب بخار در راه است شارژ بین خودرویی، ترفندی برای کاهش توقف خودرو‌های برقی پارک شارژ خودروهای برقی در آلمان افتتاح شد رشد 15 درصدی ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی شارژ سیار خودروهای برقی رونمایی از وانت برقی قدرتمند چوبی آلمان یک میلیون ایستگاه شارژ خودروی برقی می سازد خودرو خود را با انرژی خورشیدی شارژ کنید! افزایش فزاینده ایستگاه‌های شارژ بریتانیا امکان شارژ خودروهای برقی در 5 دقیقه شارژرهای شیشه ای برای موبایل و خودرو از راه رسید تعداد ایستگاه‌ شارژ خودروهای برقی در چین از یک میلیون گذشت مدیرعامل مپنا: آمادگی ساخت جایگاه شارژ خودروهای برقی را در سراسر کشور داریم شارژ خودروهای برقی سرعت می گیرد ساخت 2.5 میلیون ایستگاه شارژ خودروهای برقی تا 2025 یک بار شارژ، 1000 کیلومتر برد پهنه‌بندی ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در تهران شارژر عجیب خودروی برقی نخستین ایستگاه شارژ بی‌سیم اتوبوسهای برقی افتتاح شد تولید خودروی برقی با شتاب صفر تا صد 1.85 ثانیه ای پنل‌های خورشیدی خودروهای برقی را شارژ می‌کنند! ردپای خودروهای برقی در صنعت حمل‌و‌نقل تسلا برای توسعه خودروهای برقی ایستگاه شارژ رایگان می‌سازد ایجاد شبکه ملی شارژ سریع خودروهای برقی در انگلیس شارژ باتری خودروهای برقی پنج برابر سریع تر شد نبرد بر سر شارژ برقی‌ها سرمایه‌گذاری کانادا برای توسعه ایستگاه‌ شارژ خودروهای برقی ابتکار جالب و دیدنی لندن برای خودروهای برقی +عکس این پهپاد خودروی در حال حرکت را شارژ می کند شارژر بی سیم باتری خودرو از راه رسید شارژ بی سیم خودروهای برقی ممکن شد احداث بزرگترین ایستگاه شارژ خودروهای الکتریکی در آلمان شارژ خودروهای برقی با فناوری جدید جاده‌های هوشمند
Back to top