قدرتمندترین سیستم صوتی داخل کوروت نسل جدید + تصاویر

عصر خودرو- نسل جدید کوروت پس از رونمایی سر و صدای زیادی به پا کرد و موافقان و مخالفان فراوانی داشت. این خودرو در بخش امکانات به خصوص سیستم صوتی عملکرد خارق‌العاده‌ای دارد.

Sunday 04 August 2019 - 14:13:00

قدرتمندترین سیستم صوتی داخل کوروت نسل جدید + تصاویرقدرتمندترین سیستم صوتی داخل کوروت نسل جدید + تصاویرقدرتمندترین سیستم صوتی داخل کوروت نسل جدید + تصاویرقدرتمندترین سیستم صوتی داخل کوروت نسل جدید + تصاویرقدرتمندترین سیستم صوتی داخل کوروت نسل جدید + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش نیوز ، شورولت کوروت به نسل هشتم خود ورود پیدا کرده و می‌توان آن را یک انقلاب در طراحی این خودرو دانست. این خودرو نخستین نسل از کوروت است که پیشرانه آن در بخش عقب قرار دارد. قرارگیری پیشرانه در این قسمت می‌تواند باعث ایجاد یک سری چالش‌ها به خصوص در بحث آکوستیک و صدای داخل خودرو شود.

سیستم صوتی بوز Bose یکی از برندهای مشهور است که با خودروسازان مختلف دنیا همکاری دارد. این شرکت برای نسل جدید کورت از 14 اسپیکر استفاده کرده است که بیشترین تعداد نصب شده بر روی یک خودروی دونفره است. در نتیجه می‌توان گفت این سیستم صوتی بلندترین و در عین حال شفاف‌ترین صدا را برای این خودرو به ارمغان می‌آورد. متخصصان صدا گفته‌اند که جابه‌جایی پیشرانه از قسمت جلوی خودرو به عقب باعث ایجاد تغییراتی روی کابین داشته است. این مورد باعث شد که کار تعبیه اسپیکرها برای متخصصات شرکت بوز سخت شود. پس از بررسی‌های پی در پی این شرکت سیستم صوتی طراحی کرد که روی هیچ‌یک از محصولات شورولت تاکنون وجود نداشته است.

شرکت بوز اعلام کرد که از ابتدا می‌دانستیم با توجه به این که پیشرانه کوروت در بخش عقب قرار دارد باید سیستم صوتی به نحوی ساخته شود که کابین از صداهای پیشرانه ایزوله بماند. در عین حال باید این سیستم صوتی بهترین صدا را به سرنشینان خودرو ارائه دهد و به گونه‌ای یک هماهنگی میان این دو مورد وجود داشته باشد. در این خودرو از اسپیکرهای 2.5 و 3.5 اینچی استفاده شده استضمن این که اسپیکر واید رنج 4 اینچی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه بر این موارد یک ساب ووفر 10 اینچی نیز روی هر یک از درهای خودرو نصب شده است. این نکته را نیز باید گفت که برند بوز با شرکت شورولت از گذشته و زمانی که نسل چهارم کوروت در سال 1984 ساخته شد همکاری داشته است.

برچسب ها

سیستم صوتی و تصویری خودروشورولت کوروت
مطالب مرتبط بیشتر
میوه ممنوعه در تهران نرخ سیستم صوتی و تصویری خودرو در بازار؟ +جدول کوروِت بدون سقفِ اضافه! نرخ سیستم صوتی و تصویری خودرو در بازار؟ +جدول نرخ سیستم صوتی و تصویری خودرو در بازار؟ +جدول برای تهیه سیستم صوتی و تصویری خودرو چقدر هزینه کنیم؟ + قیمت نرخ سیستم صوتی و تصویری خودرو در بازار؟ +جدول نرخ سیستم صوتی و تصویری خودرو در بازار؟ +جدول تولید این خودروها در سال 2019 متوقف شد! نرخ سیستم صوتی و تصویری خودرو در بازار؟ +جدول شورلت کوروت نسل جدید با موتور میانی رسما معرفی شد معرفی جدیدترین مدل شورولت کوروت با نصف قیمت پورشه 911 بهترین خودروهای روباز 2019 + تصاویر و قیمت به پول ایران نرخ سیستم صوتی و تصویری خودرو در بازار؟ +جدول قیمت سیستم صوتی و تصویری خودرو در بازار؟ +جدول کوروت ZR1 نیروگاه هسته‌ای متحرک روی زمین قیمت سیستم صوتی و تصویری خودرو +جدول قدرت کوروت جدید 2020 بیش از حد زیاد است! نرخ سیستم صوتی و تصویری خودرو + جدول قیمت جدید انواع سیستم صوتی خودرو + جدول با 10 مدل از بهترین نمونه های شورولت کوروت آشنا شوید قیمت سیستم صوتی و تصویری خودرو +جدول سیستم های صوتی خودرو را چند بخریم مظنه ضبط خودرو چقدر است؟ جدیدترین سیستم صوتی و تصویری خودرو چند؟ عضلات خسته دهه نودی! جدیدترین قیمت سیستم صوتی و تصویری خودرو در بازار شورولت کوروت جدید رونمایی شد خرید پخش کننده MP3 خودرو چقدر تمام می شود؟ جدیدترین سیستم صوتی و تصویری خودرو چند؟ +قیمت این خودروها با دستور صوتی شما روشن و خاموش می شوند معرفی 25 مدل از بهترین شورلت‌های تاریخ + تصاویر قیمت جدیدترین سیستم صوتی و تصویری خودرو +جدول 6 دهه بلوغ و تغییر مظنه قیمت آمپلی فایر های خودرو در بازار قیمت خودروهای شورولت در مناطق آزاد +جدول قیمت پرفروش‌ترین سیستم صوتی و تصویری خودرو +جدول بومی‌سازی سیستم‌های هوشمند صوت و تصویر خودرو قیمت پرفروش‌ترین سیستم صوتی و تصویری خودرو +جدول مظنه سیستم صوتی و تصویری خودرو؟ ارواح ســـرگردان دیتـــرویت 13 خودروی اعجاب‌آور تا 2020 + تصاویر مظنه سیستم صوتی و تصویری خودرو؟ +جدول مظنه سیستم صوتی و تصویری خودرو؟ +جدول قیمت انواع لوازم صوتی خودرو قیمت انواع دستگاه پخش خودرو+جدول مظنه سیستم صوتی و تصویری خودرو؟ +جدول مظنه سیستم صوتی و تصویری خودرو؟ +جدول عرضه نسل جدید شورلت کوروت در سال 2019 مظنه سیستم صوتی و تصویری خودرو؟ +جدول معرفی موزه ملی کوروت در کنتاکی مظنه سیستم صوتی و تصویری خودرو؟ مظنه سیستم صوتی و تصویری خودرو؟ +جدول گرانترین‌ پخش‌کنند‌‌ه‌های صوتی و تصویری خودرو+جدول قیمت‌ها مظنه سیستم صوتی و تصویری خودرو؟ +جدول یاسان ؛ پیشرو تعمیرات علمی سیستم صوتی خودرو‌های لوکس در ایران بررسی محصولات تاتا موتورز به بهانه خبر ورود این شرکت به بازار خودرو کشور مظنه سیستم صوتی و تصویری خودرو؟ +جدول نبض بازار اسپرت‌کارها گران می‌تپد! مظنه سیستم صوتی و تصویری خودرو؟ +جدول مظنه سیستم صوتی و تصویری خودرو؟ +جدول بازار سیستم صوتی در سال 94 سیستم‌های صوتی ترکیبی پیشنهادی «خودرو‌امروز» با بودجه 1‌میلیون‌تومان کوروت سیاه پوش! مظنه سیستم صوتی و تصویری خودرو؟ رقابت پرطرفدارهای بازار سیستم صوتی ایران مظنه سیستم صوتی و تصویری خودرو؟ ملاقات با پرچم‌دار تازه لیفان در ایران شورولت کوروت در تهران+عکس در بازار تجهیزات صوتی خودرو چه می‌گذرد؟ مظنه سیستم صوتی و تصویری خودرو؟ قیمت سیستم صوتی و تصویری خودرو؟
Back to top