معاون شهردار تهران:

اخذ عوارض زوج و فرد قانونی بود

عصر خودرو- معاون شهردار تهران با بیان اینکه برنامه‌ای برای بازگرداندن عوارض زوج و فرد اخذ شده در سال گذشته نداریم، گفت: اگر کسی عوارض پرداخت نکرده است آن را بدهکار به مردم شهر می‌دانیم.

Saturday 01 June 2019 - 10:23:00

اخذ عوارض زوج و فرد قانونی بود

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، محسن پورسید آقایی  درباره آخرین جزئیات اخذ عوارض زوج و فرد در سال گذشته که سبب اختلاف با پلیس راهور شده بود، اظهارداشت: دعوایی با پلیس راهور نداشته‌ایم و قرار هم نبوده که عوارض اخذ شده به مردم بازگردانده شود.

وی افزود: شهرداری برنامه‌ای برای بازگرداندن این عوارض به مردم ندارد. اقدامی که ما انجام داده‌ایم دقیقاً منطبق با مصوبه شورا است و بر اساس تبصره قیدشده در مصوبه که به صراحت اعلام شده رانندگانی که در روز مخالف پلاک زوج یا فرد خود وارد محدوده شوند، همچون گذشته باید طرح ترافیک بخرند تا بتوانند وارد محدوده زوج یا فرد در روز مخالف شوند.

معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: عوارض در واقع عارضه‌ای است که خودرو برای سایرین ایجاد می‌کند، لذا اگر کسی عوارض پرداخت نکرده است آن را بدهکار به مردم شهر می‌دانیم.

برچسب ها

اخذ عوارض طرح زوج و فرد
مطالب مرتبط بیشتر
خداکرمی: اخذ عوارض در محدوده زوج و فرد قانونی است دریافت عوارض از طرح ترافیک به منظور درآمدزایی نیست تعیین تکلیف اخذ عوارض در محدوده زوج و فرد در هفته آتی پاسخ آقای معاون به افرادی که وارد محدوده طرح ترافیک نشده، ولی جریمه شدند جزییات لایحه نرخ عوارض تردد در محدوده های مرکزی ساکنین محدوده زوج و فرد با 50 درصد تخفیف مجاز به تردد خواهند بود هاشمی درباره گسترش طرح زوج و فرد اظهار نظر نکرد نرخ طرح ترافیک در سال 98، حداکثر 15 درصد افزایش می‌یابد ماهیت جریمه با عوارض متفاوت است اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد از تابستان 98 جلسه شبانه در میرعماد برای بررسی اخذ عوارض در محدوده زوج و فرد بررسی وضعیت اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد در دو کمیسیون شورا توضیحات رئیس پلیس پایتخت درباره اخذ عوارض تردد در محدوده زوج و فرد از رانندگان ورود به محدوده طرح ترافیک پنجشنبه‌ها ممنوع می‌شود چرایی مخالفت پلیس با پرداخت عوارض زوج و فرد از سوی شهروندان تشویق یا جریمه متخلفان، مساله این است؟ واکنش پلیس به اظهارات معاون شهردار تهران در مورد جریمه طرح ترافیک و زوج‌وفرد اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد غیرقانونی است شهرداری درباره اخذ عوارض زوج و فرد تخلف نکرده است؛ از برکناری نمی‌ترسم افزایش 100 درصدی عوارض ورود به طرح ترافیک فایده‌ای ندارد عوارض شبهه‌ناک مردم از پولی شدن محدوده زوج و فرد ناراضی هستند «زوج و فرد» طرحی ناعادلانه از دید تهرانی‌ها جریمه باید از عوارض بیشتر باشد مسجدجامعی: قانون‌گذار نیستیم، مصوبه‌گذاریم عوارض اخذ شده از محدوده زوج و فرد پایتخت باید بازگردانده شود عوارض غیرقانونی "طرح زوج و فرد" فقط 2 حامی دارد! جلسه ویژه شورای شهر و شهرداری برای حل اختلاف‌نظر درباره عوارض محدوده زوج و فرد پول گرفتن برای مدیریت ترافیک یک اصل در تمام دنیا است تاثیر پولی سازی محدوده زوج و فرد بر زیست شبانه بررسی طرح اخذ عوارض طرح زوج و فرد در شورای شهر تهران
Back to top