ساخت خودروی واقعی با یک میلیون قطعه لگوی اسباب بازی!

عصر خودرو -برای نخستین بار خودرویی با یک میلیون قطعه اسباب بازی لگو در ابعاد واقعی ساخته شده که می تواند با سرعت 20 کیلومتر بر ساعت حرکت کند.

Friday 31 August 2018 - 12:53:00

ساخت خودروی واقعی با یک میلیون قطعه لگوی اسباب بازی!ساخت خودروی واقعی با یک میلیون قطعه لگوی اسباب بازی!ساخت خودروی واقعی با یک میلیون قطعه لگوی اسباب بازی!ساخت خودروی واقعی با یک میلیون قطعه لگوی اسباب بازی!ساخت خودروی واقعی با یک میلیون قطعه لگوی اسباب بازی!ساخت خودروی واقعی با یک میلیون قطعه لگوی اسباب بازی!

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، یک خودروی بوگاتی شیرون به طور کامل از اسباب بازی لگو ساخته شده است و حرکت می کند.

تمام بخش های این خودرو، حتی قسمت نیروی محرکه نیز از تکه های لگو ساخته شده اند.
تیم Lego Technic این خودروی لگویی را ساخته اند که در واحد کارخانه کلاندو لگو واقع در جمهوری چک مستقر هستند. آنها با استفاده از یک میلیون قطعه لگو یک بوگاتی شیرون در اندازه واقعی ساخته اند. این نخستین نمونه مقیاس بزرگ یک خودرو است که از لگو ساخته شده و با Lego motorsحرکت می کند.

این نمونه مجهز به 2304 موتور Technic، 4032 چرخ دندهTechnic  و تعداد زیادی قطعه لگو است، به طوریکه وزن آن به 1.5 تن بالغ می شود.
موتورهای کوچک این خودرو 5.3 اسب بخار (3.95 کیلووات) نیرو و 92 نیوتن متر گشتاور تولید می کنند.

این درحالی است که بوگاتی شیرون واقعی 2 تن وزن دارد و 1500 اسب بخار نیرو تولید می کند. هرچند بوگاتی واقعی با سرعت بسیار زیادی حرکت می کند اما حداکثر نسخه لگوی آن فقط 20 کیلومت برساعت است.

برچسب ها

بوگاتی شیرونماشین‌ اسباب‌بازی
مطالب مرتبط بیشتر
شجره‌نامه موشک‌های زمین به زمین! سریع‌ترین خودروهای دنیا را بشناسیم تولیدات بوگاتی از ارزان‌ترین تا گران‌ترین + قیمت به پول ایران اولین سازه‌ متحرک لگویی جهان: ساخت "بوگاتی" با یک میلیون "لگو" کدام خودروها بیشترین سرچ گوگل در دنیا دارند؟ شیرون دیوو 5.8 میلیون دلاری تویوتا از یک خودروی کودکان با موتورالکتریکی رونمایی کرد رانندگی زن چینی با ماشین بازی در خیابان سوژه کاربران شد صدمین شیرون بوگاتی 3.36 میلیون دلار می‌ارزد ماشین اسباب بازی که 110 کیلومتر در ساعت سرعت دارد بوگاتی شیرون کجا بیشترین خریدار را دارد؟ بهترین و قدرتمندترین خودروهای جهان درسال2017 بررسی آپشن‌های داخل کابین بوگاتی شیرون؛ میلیونر بی‌ادعا! چرا خودروها نمی‌توانند به سرعت بیش از 480 کیلومتر برسند؟ رونالدو بوگاتی شیرون خود را رو کرد+تصاویر صفر تا 400 در 42 ثانیه! قهرمان جهان و خودروی 15 میلیارد و 436 میلیون تومانی اش! +تصاویر ورود اولین بوگاتی شیرون به بازار آمریکا لوکس‌ترین خودروهای جهان در سال 2017 سرعت بوگاتی شیرون چقدر است؟+عکس رقیب بوگاتی شیرون به بازار می آید + عکس 10 خودروی گران جهان کدامند؟ (+عکس) هایلوکس تونکا؛ افسانه ای از دنیای اسباب بازی‌ها شیرون‌ها تولید نشده تمام شدند! 3 دستگاه بوگاتی شیرون تحویل مشتریان شدند خیز بوگاتی شیرون برای یک رکورد شگفت‌انگیز این آئودی بوگاتی ویرون را شرمنده خواهد کرد سریع‌ترین خودروهای استاندارد جهان ابر خودروهای 2016 را ببینید (+عکس) شیرون تصادف کرده در حال انتقال با تراکتور خودروهای پرشتاب‌ جهان را بشناسید! +تصاویر 7 خودروی لگویی شگفت انگیز! + تصاویر تردد ماشین‌های اسباب بازی در جاده‌ها ماکت بوگاتی به قیمت پارس و سورن! اولین نمایش رسمی بوگاتی شیرون +عکس خودرو بت من و ماشین آبی خاکی در میان گران‌ترین اسباب‌بازی‌های بزرگسالان جهان قیمت انواع ماشین‌های بزرگ اسباب‌بازی در بازار+جدول 5 نکته که احتمالا درباره بوگاتی شیرون نمی دانید
Back to top