شیرون‌ها تولید نشده تمام شدند!

عصر خودرو- یکی از اتفاق‌های مهم دنیای ماشین‌های سوپر اسپورت معرفی و ساخت بوگاتی شیرون است که به‌عنوان جدیدترین پرچمدار بوگاتی شناخته می‌شود.

Friday 17 March 2017 - 20:06:00

شیرون‌ها تولید نشده تمام شدند!

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد ، شیرون بعد از موفقیت بوگاتی ویرون طراحی و ساخته شد تا بتواند رکورددار حداکثر سرعت خودروهای دارای خط تولید باشد. اتفاقی که هنوز به مرحله ثبت رکورد نرسیده است، اما قابلیت‌های پنهان و آشکار بوگاتی می‌تواند این هدف را برای شرکتش محقق کند. بوگاتی در مدل ویرون نمایشی از قدرت و سرعت و شتاب به راه انداخت و باعث شد تا خودرو‌سازان دیگر هم در این حوزه فعال‌تر شوند و سر و کله رقبای جدیدی پیدا شود که جایگاه بوگاتی ویرون از نظر رکورد‌های ثبت شده متزلزل شد و بوگاتی به فکر جایگزینی بسیار قدرتمند‌تر و خاص‌تر افتاد که علاوه بر زیبایی ظاهری معادله‌های سرعت را در هم بشکند. در حال حاضر بوگاتی 250 دستگاه را تولید کرده است و مشتریان دیگرش 250 دستگاه دیگر را پیش خرید کرده و منتظر تولید آن هستند و این تعداد هم باید با دستان کارگران بوگاتی که البته همه آنها مدرک مهندسی دارند مونتاژ شود.

بوگاتی در شیرون از پیشرانه‌ای عجیب و قدرتمند بهره برده است که با داشتن 4 توربو شارژر و 16 سیلندر و 8 لیتر حجم موتور قدرتی نزدیک به 1500 اسب بخار تولید می‌کند. در حال حاضر روند تولید بوگاتی به میانه رسیده است و بر اساس اعلام شرکت بوگاتی از این خودرو تنها 500 دستگاه ساخته خواهد شد. بوگاتی توانسته تنها در ظرف یک سال پس از رونمایی از این مدل استثنایی که در نمایشگاه اتومبیل ژنو 2016 معرفی شد 250 دستگاه از این غول زیبای پر‌قدرت را بسازد و به مشتریان ثروتمندش تحویل دهد. بوگاتی رنگ‌های خاصی را در خودروی خود به کار گرفته است اما رنگ جدیدی که به گزینه‌ها اضافه شده است آبی سلطنتی است که به سایر گزینه‌های رنگ این خودرو اضافه شده و باعث شده تا زیبایی این زیبای دوست‌داشتنی دو چندان شود.

بر‌اساس اعلام بوگاتی بیشتر خودروهایش در اروپا به فروش خواهند رسید و از نظر آماری 37 درصد از مشتریانش در اروپا خودروهایشان را تحویل می‌گیرند و 30 درصد از مشتری‌ها هم در آمریکای شمالی خواهان این مدل هستند و ثروتمندان خاورمیانه‌ای هم عدد 26 درصد را به خود اختصاص داده‌اند. یکی از سیاست‌های مهم شرکت‌هایی که سوپر اسپورت‌ساز هستند این است که محصولاتشان در تعداد محدود تولید می‌شوند، ولی مشتریان زیادی دارند و این رقابت برای خرید باعث افزایش قیمت خودرو توسط کارخانه می‌شود. حداکثر سرعت بوگاتی شیرون 463 کیلومتر در ساعت تخمین زده می‌شود، اما به‌صورت الکترونیکی سرعتش در 430 کیلومتر در ساعت محدود شده است به نظر می‌رسد در صورت لغو محدودیت سرعت این سرعت برای رکورد شکنی کافی خواهد بود. نکته مهم در رابطه با این خودرو گشتاور بسیار بالای آن است که در دور موتور پایین تولید می‌شود و در نهایت به 1600 نیوتن بر متر می‌رسد که خارق العاده است.

برچسب ها

بوگاتی شیرون
مطالب مرتبط بیشتر
تولیدات بوگاتی از ارزان‌ترین تا گران‌ترین + قیمت به پول ایران اولین سازه‌ متحرک لگویی جهان: ساخت "بوگاتی" با یک میلیون "لگو" کدام خودروها بیشترین سرچ گوگل در دنیا دارند؟ ساخت خودروی واقعی با یک میلیون قطعه لگوی اسباب بازی! شیرون دیوو 5.8 میلیون دلاری صدمین شیرون بوگاتی 3.36 میلیون دلار می‌ارزد بوگاتی شیرون کجا بیشترین خریدار را دارد؟ بهترین و قدرتمندترین خودروهای جهان درسال2017 بررسی آپشن‌های داخل کابین بوگاتی شیرون؛ میلیونر بی‌ادعا! چرا خودروها نمی‌توانند به سرعت بیش از 480 کیلومتر برسند؟ رونالدو بوگاتی شیرون خود را رو کرد+تصاویر صفر تا 400 در 42 ثانیه! قهرمان جهان و خودروی 15 میلیارد و 436 میلیون تومانی اش! +تصاویر ورود اولین بوگاتی شیرون به بازار آمریکا لوکس‌ترین خودروهای جهان در سال 2017 سرعت بوگاتی شیرون چقدر است؟+عکس رقیب بوگاتی شیرون به بازار می آید + عکس 10 خودروی گران جهان کدامند؟ (+عکس) 3 دستگاه بوگاتی شیرون تحویل مشتریان شدند خیز بوگاتی شیرون برای یک رکورد شگفت‌انگیز این آئودی بوگاتی ویرون را شرمنده خواهد کرد سریع‌ترین خودروهای استاندارد جهان ابر خودروهای 2016 را ببینید (+عکس) شیرون تصادف کرده در حال انتقال با تراکتور خودروهای پرشتاب‌ جهان را بشناسید! +تصاویر ماکت بوگاتی به قیمت پارس و سورن! اولین نمایش رسمی بوگاتی شیرون +عکس 5 نکته که احتمالا درباره بوگاتی شیرون نمی دانید
Back to top