ماهاتیر محمد:

مالزی احتمالا محدودیت‌هایی بر واردات خودرو اعمال می‌کند

عصر خودرو- سومین اقتصاد برتر جنوب شرقی آسیا در دهه گذشته صنعت خودروسازی خود را آزاد کرده و واردات ارزان‌قیمت خودرو را موجب شده است. این اقدامات اما به ضرر شرکت خودروسازی داخلی پروتون تمام شده که با افزایش رقابت برای بقای خود می‌کوشد.

Monday 30 July 2018 - 15:32:00

مالزی احتمالا محدودیت‌هایی بر واردات خودرو اعمال می‌کند

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا، «ماهاتیر محمد»، نخست‌وزیر مالزی، امروز -دوشنبه- گفت که کوالالامپور ممکن است برای حمایت از «صنعت نوپا»ی این کشور محدودیت‌هایی را برای واردات خودروهای خارجی اعمال کند.

سومین اقتصاد برتر جنوب شرقی آسیا در دهه گذشته صنعت خودروسازی خود را آزاد کرده و واردات ارزان‌قیمت خودرو را موجب شده است. این اقدام‌ها اما به ضرر شرکت خودروسازی داخلی پروتون تمام شده که با افزایش رقابت برای بقای خود می‌کوشد.

ماهاتیر محمد در نشستی خبری در تالار ورودی پارلمان این کشور گفت: «تمام کشورهای تولیدکننده خودرو شامل محدودیت می‌شوند، چه در سطح استانداردها و چه با مالیات... ما باید از صنعت نوپای خود حمایت کنیم.»

نخست‌وزیر 93 ساله مالزی گفت: «ممکن است استانداردهایی را برای واردات خودرو اعمال کنیم. باید ضعف‌های صنعت‌مان را لحاظ کرده و از صنایع‌مان حمایت کنیم.»

برچسب ها

صنعت خودرو مالزیتعرفه‌ واردات خودروبازار خودرو مالزی
مطالب مرتبط بیشتر
ترامپ مکزیک را به وضع تعرفه 25 درصدی خودرو تهدید کرد مالزی اولین خودروی شاسی بلند ملی خود را تولید کرد ادعای ترامپ سهام شرکت‌های خودروسازی چین را بالا برد صنعت ملی مالزی مدلی موفق برای پیشرفت صنایع ایران تلاش مجلس برای کاهش پلکانی تعرفه واردات خودروهای هیبریدی سومین خودرو ملی مالزی تا دو سال آینده وارد بازار می شود احتمال اعمال مالیات بر واردات خودرو از کانادا هند؛ مقصد صادراتی جدید خودروسازان ولوو به‌دنبال معافیت از افزایش تعرفه واردات از چین به آمریکا در صورت وضع تعرفه‌های خودرو از سوی آمریکا، مقابله به مثل می‌کنیم محاسبه تعرفه گمرکی واردات خودرو پر از ابهام است توافق با مکزیک به خوبی پیش می‌رود/ کانادا باید منتظر بماند انتقاد از سیاست خودرویی جدید مالزی مخالفت صنعت خودروسازی آمریکا با سیاست ترامپ در اعمال تعرفه بر خودرو‌های وارداتی مالزی و اندونزی خودرو مشترک تولید می کنند واکنش اروپا به تهدید ترامپ برای افزایش تعرفه واردات خودروهای اروپایی تهدید ترامپ به وضع تعرفه های واردات خودرو به آمریکا چین تعرفه خودروهای وارداتی را کاهش می دهد گمرک افزایش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی را تایید کرد تعرفه خودروهای هیبریدی دوباره افزایش یافت وزیر صنعت با کاهش سالانه 10درصدی تعرفه واردات خودرو مخالفت کرد کاهش تعرفه واردات خودرو بازار را آرام می‌کند؟ جهت‌گیری نادرست درجدول جدیدتعرفه‌ خودرو طرح دو فوریتی کاهش تعرفه خودروهای وارداتی به هیئت رییسه تقدیم شد تعرفه واردات خودروهای هیبریدی از سوی گمرک اعلام شد آسیب شناسی افزایش تعرفه واردات خودرو بر اقتصاد کشور جزئیات بخشنامه جدید خودرویی گمرک بازار خودرو مالزی در تقاطع رقابت برندهای خارجی و داخلی حکم دیوان عدالت اداری، ترمز افزایش تعرفه واردات خودرو را خواهد کشید؟ دستور توقف افزایش تعرفه خودروها لازم الاجراست تغییر «تعرفه واردات خودرو» فقط با حکم دیوان اجرایی نیست کاهش 30 درصدی درآمد دولت از محل عوارض واردات خودرو + جدول احتمال محدودیت واردات خودرو از 4 کشور تعرفه واردات هیبریدی‌ها همان 5 درصد است دستور وزیر صنعت برای بازنگری در تعرفه واردات خودروهای هیبریدی احتمال اصلاح تعرفه واردات خودروهای هیبریدی تعرفه واردات خودروهای هیبریدی تغییر می‌کند سود چند هزار میلیاردی برخی از محل تغییر تعرفه خودرو 100 درصد شایعه است احتمال بازنگری تعرفه واردات خودروهای هیبریدی تا دو ماه آینده تعرفه‌ واردات را کاهش دهید تا مردم خودرو ایمن سوار شوند ماهاتیر محمد در فکر راه‌اندازی خودرو ملی فیلیپین و ویتنام درپی ایجاد قطب جدید تولید خودرو در جنوب شرق آسیا جزییات بیشتر از خرید سهام پروتون توسط جیلی تلفیق، تنها راه حل دوام شرکت های خودروسازی مالزی
Back to top